  • Data: 2018-02-15 16:37:13
    Temat: Re: Interwencja policji po rozbiciu ogrodze
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 lutego 2018 16:16:04 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Ale policjant widział i podjął decyzję. Z opisu inicjatora wątku również
    > nie wynika, by szyby, czy światła były uszkodzone. To chyba daje
    > podstawy do przypuszczeń, że zachodziły wynikające z ustawy ujemne
    > przesłanki zatrzymania dowodu rejestracyjnego.

    Z opisu inicjatora wątku wynika że policjant i sprawca to byli znajomi i policjant
    robił wszystko aby sprawę zatuszować
    Mam podejrzenie graniczące z pewnością że gdyby tam sprawca była osoba kompletnie
    obca dla policjanta to i trzeźwość by zbadał a i DR zapewne zabrał
    Mam również podejrzenie graniczące z pewnością ze sprawca jakieś promile miał.
    Bo skoro się z policjantem znali a byłby trzeźwy/nie wczorajszy to by dla świętego
    spokoju w ten alkomat dmuchnął. A tak pewnie szepnął co trzeba policjantowi i ten
    sprawę tak pokierował aby dmuchania nie było.

    > Może. Masz pomysł jak dowieść, że kierujący był nietrzeźwy obecnie?

    Dowieść nic już nie dowiedziesz ale jakieś postepowanie wyjaśniające wobec takiego
    policjanta by się zdało
    No i od razu zarzuty mu postawić bo wtedy ma większe prawa ponoć i lepiej dla niego.
    > inicjator wątku domagał się sprawdzenia, a
    > policjant mu odmówił twierdząc, że nie ma potrzeby - bo wcześniej już tego
    kierującego zbadał.

    I zapewne w notatkach znajdzie się potwierdzenie badania z wynikiem 0,00. W papierach
    porządek musi być
    Inicjator gapa bo nie zauważył kiedy sprawca dmuchał;)