  • Data: 2018-02-14 22:37:44
    Temat: Re: Interwencja policji po rozbiciu ogrodzenia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-02-18 o 20:29, Kris pisze:
    > W dniu wtorek, 13 lutego 2018 23:38:53 UTC+1 użytkownik Robert
    > Tomasik napisał: Nie mnie oceniać tu na odległość, czy zachodziły
    > przesłanki do
    > Kolejny Twój wpis w ostatnich tygodniach gdzie zastanawiam się czy na
    > poważnie piszesz. Kumplowi kilka tygodni temu Twój kolega po fachu
    > dowód zabrał bo odprysk miał na szkle reflektora, innemu kiedyś DR
    > zabrali za pęknięte szkło kierunkowskazu a tu gość w płot przywalił,
    > a Ty kolegów po fachu bronisz. A za niezbadanie trzeżwości w takim
    > przypadku to powinien być wypad z pracy. Od razu Potraficie badać
> [...]
    Bio światła i szyba - podkreślę. Kierunkowskaz jest światłem. Czy
    wykluczasz, ze po sforsowaniu płotu miał całe światła? Wiesz, ze nie
    miał? Bo nie wiem, w jakim kierunku z Tobą dyskusję prowadzić. Po za tym
    te też jest sprawa ocenna. To, ze jeden policjant za to samo dowód
    rejestracyjny zabrał, a drugi nie, niekoniecznie musi być
    nieprawidłowością. Podejrzewam, że nawet ten sam policjant z różnych
    powodów może podjąć w podnych sytuacjach dwie różne decyzje. I w
    zasadzie obydwie będą prawidłowe.

    Moim zdaniem tutaj było kluczem, ze ten rozbity pojazd był gdzieś tam z
    tej samej wiochy. Jest różnica, czy nawet z uszkodzonymi światłami gość
    pojedzie w dzień kilka gospodarstw dalej pustym gościńcem, czy przez pół
    Polski.