  • Data: 2018-02-14 19:49:36
    Temat: Re: Interwencja policji po rozbiciu ogrodzenia
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mnie oceniać tu na odległość, czy zachodziły przesłanki do
    > zatrzymania dowodu rejestracyjnego. Jeśli światła i szyba przednia były
    > całe, a droga nie jakaś odległa, to raczej odebrałbym to za złośliwość,
    > a nie realizację obowiązku.

    "to spytałem czy z oderwanym zderzakiem (przednim) i lusterkiem (do tego
    koło tarło o nadkole)"

    http://www.gazetakrakowska.pl/wiadomosci/malopolska-
    zachodnia/a/oswiecim-policjanci-zatrzymali-macgyvera
    -w-spodnicy-drzwi-samochodu-trzymaly-sie-na-tasmie,1
    2914201/

    "Mundurowi poinformowali 37-letnią mieszkankę powiatu chrzanowskiego, że
    tak uszkodzonym samochodem nie wolno poruszać się po drogach publicznych.

    Za popełnione wykroczenie funkcjonariusze nałożyli na kierująca mandat
    karny, a samochodu nie dopuścili do dalszej jazdy."

    Światła i szyba przednia były całe, lusterka też (widać na zdjęciu).

    (Fakt, nie miała aktualnych badań technicznych, ale to się okazało po
    zatrzymaniu.)

    To jak to jest? Oderwany zderzak, lusterko i tarcie koła jest OK i
    byłaby to złośliwość, ale z wgniecionymi drzwiami to już nie można jechać?

    Pozdrawiam
    Piotr