  • 481. Data: 2006-09-20 17:49:29
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Zabrakło argumentów?

  • 482. Data: 2006-09-20 18:49:51
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    castrol napisał(a):
    > Czyli co? Oferta jest zlozona dopiero wtedy gdy moge podejsc do towaru,
    > stwierdzic jego cechy i obejrzec wywieszki o cenie? To dlaczego w art
    > 543 KC nie ma o tym ani slowa, tylko wyraznie jest napisane ze produkt
    > wystawiony na widok publiczny wraz z oznaczeniem ceny jest oferta
    > sprzedazy?

    bo to nie jest jedyny przepis w kodeksie cywilnym

    KG

  • 483. Data: 2006-09-20 18:57:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eep21q$ih1$1@atlantis.news.tpi.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Miejsce publiczne to takie miejsce, do ktorego dostęp ma nieograniczona
    > liczba osób.
    Ja znalazłem takie definicje:
    - "Miejsce publiczne jest miejscem dostępnym dla bliżej nieokreślonej,
    większej liczby osób - jest to miejsce ogólnie dostępne."
    - "Miejsce "powszechnie dostępne" to takie, do którego każda osoba z
    zewnątrz ma dostęp".

    Zatem:
    - bliżej nieokreślonej - osoba z plecakiem jest chyba bliżej określona jako
    posiadacz plecaka.
    - każda osoba - to także osoba z plecakiem.

    Jotte

  • 484. Data: 2006-09-20 19:03:27
    Temat: Re: Do Olgierda [OT]
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Jotte* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Na razie na szybko od rana próbuję Operę - lipa i prymitywna
    > amatorszczyzna, ale tego błędu nie robi.
    > Coś się poszuka w wolnej chwili.

    Pod Windę proponuję 40tude Dialog. Nie ma lepszego ustrojstwa. Pod
    Windą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 485. Data: 2006-09-20 19:04:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Jotte* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > To już interpretacja. Nie musi być słuszna.
    > Zróbmy w drugą stronę. W pomieszczeniu lub na terenie jest "zakaz
    > palenia". Palenia czego? Zapałki zapalić nie można?
    > Talmudyczność prawa?

    No jeśli jest "zakaz palenia" to pewnie raczej "rozpalania". A jeśli
    papierosów - to co, jointa albo fajkę (ew. nargilę) już można?

  • 486. Data: 2006-09-20 19:18:44
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    kam napisał(a):

    > bo to nie jest jedyny przepis w kodeksie cywilnym

    ALe dotyczy sprzedazy. Nie bez powodu ustawodawca to skonkretyzowal. W
    dodatku jest w dziale "zobowiazania" - nie uwazasz ze najpierw nalezy go
    rozpatrywac?

    Jacek

  • 487. Data: 2006-09-20 19:25:37
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 20-09-2006 o 21:03:27 Olgierd <n...@n...problem>
    napisał(a):

    > Pod Windę proponuję 40tude Dialog. Nie ma lepszego ustrojstwa. Pod
    > Windą.

    Pan jest jeszcze :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 488. Data: 2006-09-20 19:30:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Jasko Bartnik* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Pan jest jeszcze :)

    Pan - pod Windę?

  • 489. Data: 2006-09-20 19:33:57
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 20-09-2006 o 21:30:36 Olgierd <n...@n...problem>
    napisał(a):

    > Pan - pod Windę?

    No ba ... cale szczescie jest:
    http://pan.rebelbase.com/download/releases/0.14.2/WI
    NDOWS/
    Tu jest czytnik plus GTK dla windy. Enjoy.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 490. Data: 2006-09-20 19:34:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.A. wrote:

    > Zabrakło argumentów?

    Zabrakło u ciebie umiejętności czytania?