  • 1. Data: 2006-09-17 19:58:14
    Temat: wymeldowanie sie w kosmos i dowod bez meldunku
    Od: "nonamerican" <n...@a...an>

    Emigruje na wyspy i chcę uniknąć polskiego fiskusa, co muszę zrobić?
    Jak można się wymeldować do nikąd? o ile mi wiadomo, to przy
    wymeldowywaniu zawsze muszę podać nowy adres, nie wiem czy może to być
    adres zagraniczny? z resztą i tak jeszcze nie wiem gdzie się zatrzymam.
    Załóżmy, że jednak uda mi się wymeldować donikąd, to mimo wszystko
    chciałbym mieć dowód osobisty nawet bez wpisanego adresu, wyrobią mi
    taki, a może mogę się posługiwać starym z dotychczasowym adresem
    zameldowania?

  • 2. Data: 2006-09-17 20:00:46
    Temat: Re: wymeldowanie sie w kosmos i dowod bez meldunku
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu nie, 17 wrz 2006 o 21:58 GMT nonamerican napisał na grupę:

> [...]
    >chciałbym mieć dowód osobisty nawet bez wpisanego adresu, wyrobią mi
    >taki, a może mogę się posługiwać starym z dotychczasowym adresem

    ZTCW to wymeldowujesz sie w jednym miejscu a meldujesz w innym. Wiec
    spokojnie skladasz wniosek o wymeldowanie i po sprawie. A jak Cie
    zapytaja gdzie masz zamiar sie zameldowac to wyssij cos z palca - to i
    tak nie ma znaczenia, dopoki sie gdzies FORMALNIE nie zameldujesz.

    A dowod bez meldunku - pewnie ze wydadza - bo niby czemu nie. To wolny
    kraj i masz prawo nigdzie nie mieszkac.

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 3. Data: 2006-09-17 20:21:55
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    nonamerican wrote:
    > Emigruje na wyspy i chcę uniknąć polskiego fiskusa, co muszę zrobić?
    Wyjechać na stałe.
    Nic więcej.

    > Jak można się wymeldować do nikąd?
    o ile mi wiadomo, to przy
    > wymeldowywaniu zawsze muszę podać nowy adres, nie wiem czy może to być
    > adres zagraniczny?
    Wystarczy wpisać kraj.

  • 4. Data: 2006-09-17 20:27:14
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Piotr Biegała napisał(a):

> [...]
    > zapytaja gdzie masz zamiar sie zameldowac to wyssij cos z palca - to i
    > tak nie ma znaczenia, dopoki sie gdzies FORMALNIE nie zameldujesz.

    Nikt go nie będzie pytał gdzie zamierza się zameldować.Jeśli ma zamiar
    wyjechać na stałe do UK to niech się lepiej nigdzie nie melduje.Wtedy
    będzie działał w zgodzie z ustawą o ewidencji ludności i kodeksem wykroczeń.

    > A dowod bez meldunku - pewnie ze wydadza - bo niby czemu nie. To wolny
    > kraj i masz prawo nigdzie nie mieszkac.

    Fakt.Albo może być taka sytuacja,że w polu "Adres zameldowania" wpiszą
    "Wielka Brytania".

  • 5. Data: 2006-09-17 20:51:20
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 17-09-2006 o 21:58:14 nonamerican <n...@a...an> napisał(a):

> [...]
    > chciałbym mieć dowód osobisty nawet bez wpisanego adresu, wyrobią mi
    > taki, a może mogę się posługiwać starym z dotychczasowym adresem

    Jesli ktos postanowi zostac bezdomnym to chyba ma prawo do dowodu
    osobistego ... obowiazkowego dla kazdego obywatela. Ktos moze wie co
    bezdomny ma wpisane w dowodzie jako adres zamieszkania?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 6. Data: 2006-09-17 20:55:37
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Jesli ktos postanowi zostac bezdomnym to chyba ma prawo do dowodu
    > osobistego ... obowiazkowego dla kazdego obywatela. Ktos moze wie co
    > bezdomny ma wpisane w dowodzie jako adres zamieszkania?

    Wpis brzmi tak: "brak".

  • 7. Data: 2006-09-17 21:13:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    nonamerican wrote:
    > o ile mi wiadomo, to przy wymeldowywaniu zawsze muszę
    > podać nowy adres,

    Źle ci wiadomo.

    [ciach]

    > chciałbym mieć dowód osobisty nawet bez wpisanego adresu, wyrobią mi
    > taki, a może mogę się posługiwać starym z dotychczasowym adresem
    > zameldowania?

    Po prostu wymeldowujesz się i zachowujesz stary dowód. Plus papierek, że
    się wymeldowałeś.

    Nie ma obowiązku posiadania stałego miejsca pobytu w kraju :)

  • 8. Data: 2006-09-18 04:03:11
    Od: "nrs" <nursiakWYTNIJ_to@WYTNIJ_TOgmail.com>

    > Po prostu wymeldowujesz się i zachowujesz stary dowód. Plus papierek, że
    > się wymeldowałeś.
    >
    > Nie ma obowiązku posiadania stałego miejsca pobytu w kraju :)

    Czyli jak sie wymelduje tzn ze WKU nie ma mnie jak scigac? :P tzn moze beda
    mnie scigac i przysylac gdzies na moj stary adres jakies papierki ale moge
    bronic sie tym ze przeciez nie jestem nigdzie zameldowany etc?

    pzdr,
    grzech

  • 9. Data: 2006-09-18 05:58:09
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-09-18, nrs <nursiakWYTNIJ_to@WYTNIJ_TOgmail.com> wrote:

    > Czyli jak sie wymelduje tzn ze WKU nie ma mnie jak scigac? :P tzn moze beda
    > mnie scigac i przysylac gdzies na moj stary adres jakies papierki ale moge
    > bronic sie tym ze przeciez nie jestem nigdzie zameldowany etc?

    A nie masz przypadkiem obowiązku poinformowania wku o miejscu swojego
    pobytu?

    Renata

  • 10. Data: 2006-09-18 06:24:19
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu pon, 18 wrz 2006 o 07:58 GMT Renata Gołębiowska napisał na grupę:

    >A nie masz przypadkiem obowiązku poinformowania wku o miejscu swojego
    >pobytu?

    no ma. Informuje ze bywa pare dni tuy i pare dni tam bo tak mu fajnie. I
    co mu zrobia? Przeciez nie jest nigdzie zameldowany.

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała