  • 1. Data: 2006-09-17 19:11:16
    Temat: Policjant i niezaplacony mandat
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    Dzisiaj moj brat dostal mandat. Niebyloby w tym nic dziwnego, poza tym
    ze policjant sprawdzil iz ma niezaplacony wczesniejszy mandat i UWAGA:
    "w zwiazku z tym zatrzymuje panu prawo jazdy do momentu zaplacenia".
    No to bracholek niewiele myslac, wyciagnal stary niezaplacony mandat sprzed
    4 miesiecy i polecial na poczte zaplacic. Dopiero wtedy odzyskal prawo jazdy
    oraz mogl jechac dalej... co o tym sadzicie?
    Czy prawnie mial takie mozliwosci?
    Pozdrawiam - ELCO

  • 2. Data: 2006-09-17 19:13:42
    Temat: Re: Policjant i niezaplacony mandat
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ELCO" <t...@n...pisz.pl> napisał w wiadomości

    Dziwne.

  • 3. Data: 2006-09-17 19:34:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 17 Sep 2006 21:11:16 +0200, ELCO napisał(a):

    > Czy prawnie mial takie mozliwosci?

    Moim zdaniem nie miał i ja bym na miejscu Twojego brata bardzo chętnie
    zgodził się na zatrzymanie mi PJ. Ciekawe, co by wpisał jako podstawę
    prawną?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-09-17 19:55:12
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    scream <n...@p...pl> w

    > Moim zdaniem nie miał i ja bym na miejscu Twojego brata bardzo chętnie
    > zgodził się na zatrzymanie mi PJ. Ciekawe, co by wpisał jako podstawę
    > prawną?

    Art. 135. ust.1 pkt 2. PoRD i co mu zrobisz? :>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2006-09-17 20:50:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 17 Sep 2006 21:55:12 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Art. 135. ust.1 pkt 2. PoRD i co mu zrobisz? :>

    A jak uzasadni?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl