  • 1. Data: 2006-09-17 08:24:35
    Temat: wymeldunek - proszę o pomoc
    Od: m...@t...pl

    Witam serdecznie.
    Moj partner 6 lat temu rozwiodł się z żoną, jednak po rozwodzie
    mieszkali nadal w jednym mieszkaniu,gdzie po pewnym czasie probowali
    się na nowo zejść,ale nie wyszło.Oboje są tam zameldowani i mają
    jedno dziecko.Od miesiąca nie mieszka juz z nią,ponieważ
    wyprowadził się do mnie.Czy istnieje mozliwość,ze jego była żona
    ma prawo go wymeldowac,ponieważ tam nie śpi,czy nie mieszka,bo
    doszły mnie takie słuchy?
    Bardzo proszę o szybką porade i z gory bardzo dziękuję.Marta

  • 2. Data: 2006-09-17 08:46:36
    Temat: Re: wymeldunek - proszę o pomoc
    Od: "UBS" <b...@o...pl>

    wyprowadził się do mnie.Czy istnieje mozliwość,ze jego była żona
    ma prawo go wymeldowac,ponieważ tam nie śpi,czy nie mieszka,bo
    doszły mnie takie słuchy?

    Teoretycznie mozna, ale droga jest bardzo długa. Moja znajoma chce sie
    pozbyć swojego byłego, kilka razy na adresie była Policja aby stwierdzić, że
    tam nie przebywa (brak ubrań, kosmetyków) itp rzeczy należących do byłego.
    Powodem takich odwiedzin Policji było wczesniejsze naruszenie nietykalności
    cielesnej znajomej. Nie zamieszkiwanie w lokalu (dowodem są protokoły z
    wizyt Policji) jest oczywiście jednym z elementów zmierzających do oddania
    sprawy do sądu o wymeldowanie. Przed nią jeszcze długa droga i nie wiadomo
    jak sie skończy.

  • 3. Data: 2006-09-17 08:50:07
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "UBS" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jest oczywiście jednym z elementów zmierzających do oddania sprawy do sądu o
    wymeldowanie

    Od kiedy to sądy zajmują sie sprawami meldunkowymi?

    --
    vertret

  • 4. Data: 2006-09-17 09:02:59
    Od: "UBS" <b...@o...pl>

    > Od kiedy to sądy zajmują sie sprawami meldunkowymi?

    A co myślisz, że spółdzielnia ot tak może sobie wymeldować gościa na
    widzimisie innego lokatora ?

    UBS

  • 5. Data: 2006-09-17 09:05:14
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    > A co myślisz, że spółdzielnia ot tak może sobie wymeldować gościa na
    > widzimisie innego lokatora ?

    Od kiedy to spółdzielnie zajmują sie sprawami meldunkowymi?

    --
    vertret

  • 6. Data: 2006-09-17 09:11:02
    Od: "UBS" <b...@o...pl>

    > Od kiedy to spółdzielnie zajmują sie sprawami meldunkowymi?

    Oj czepiasz sie, oczywiście że BM

  • 7. Data: 2006-09-17 09:46:43
    Od: m...@t...pl

    UBS napisał(a):

    > Oj czepiasz sie, oczywiście że BM

    Ale jednak ma takie prawo i jezeli by się zawziela to moglaby. Daloby
    cos gdyby poszedl spac tam na jedną noc? Czy musialby miec jakiegos
    swiadka,np sasiada?

  • 8. Data: 2006-09-17 11:28:37
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    m...@t...pl napisał(a):

    > ma prawo go wymeldowac,ponieważ tam nie śpi,czy nie mieszka,bo
    > doszły mnie takie słuchy?
    > Bardzo proszę o szybką porade i z gory bardzo dziękuję.Marta

    Nie rozumiem skad taki strach :) Skoro nie mieszka to sam powinien sie
    wymeldowac.

    Jacek

  • 9. Data: 2006-09-17 12:02:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@t...pl wrote:

> [...]
    > wyprowadził się do mnie.Czy istnieje mozliwość,ze jego była żona
    > ma prawo go wymeldowac,ponieważ tam nie śpi,czy nie mieszka,bo

    Skoro się wyprowadził, to ma OBOWIĄZEK się wymeldować i zameldować w
    nowym miejscu stałego pobytu.

    A była żona, jako właściciel/najemca lokalu też ma obowiązek tego
    dopilnować.

    Decyzja o takim przymusowym wymeldowaniu jest podejmowana w trybie
    administracyjnym.

    Pytanie: dlaczego robisz problemy z niczego? Ma być zameldowany tam,
    gdzie aktualnie mieszka. Kropka. To tylko ewidencja ludności.

  • 10. Data: 2006-09-17 12:14:22
    Od: "UBS" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > Pytanie: dlaczego robisz problemy z niczego? Ma być zameldowany tam,
    > gdzie aktualnie mieszka. Kropka. To tylko ewidencja ludności.

    Ale jest takie cos jak meldunek tymczasowy, równolegle mozna mieć stały
    meldunek.