  • 491. Data: 2006-09-20 19:37:28
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.A. wrote:

    > A hipermarket jest państwowy, czy twój?

    Nadal nie rozumiesz... I nie chodzi tu o kwestie własności.

  • 492. Data: 2006-09-20 19:38:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.A. wrote:

    > Ta odpowiedź świadczy przeciw tobie.
    > Dużo błota - duży plecak,
    > Mało błota - mały plecak.
    >
    > Od ilu milimetrów błota na butach, nie wpuściłbyś człowieka do
    > restauracji?

    Pomyśl.

  • 493. Data: 2006-09-20 19:39:17
    Temat: Re: Do Olgierda [OT]
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 20-09-2006 o 21:33:57 Jasko Bartnik <j...@g...pl>
    napisał(a):

    > No ba ... cale szczescie jest:
    > http://pan.rebelbase.com/download/releases/0.14.2/WI
    NDOWS/
    > Tu jest czytnik plus GTK dla windy. Enjoy.

    http://pan.rebelbase.com/download/releases/0.98/WIND
    OWS/
    A tu najnowsza chyba wersja :D Az zainstaluje i potestuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 494. Data: 2006-09-20 19:42:12
    Od: Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>

    Dnia 20-09-2006 o 21:03:27 Olgierd <n...@n...problem> napisał:

    > Pod Windę proponuję 40tude Dialog. Nie ma lepszego ustrojstwa. Pod
    > Windą.
    THNX, właśnie zasysam, obejrzymy.

    Jotte

  • 495. Data: 2006-09-20 20:20:24
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Nie masz argumentów?

  • 496. Data: 2006-09-20 20:20:50
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Wed, 20 Sep 2006 21:37:28 +0200, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Nadal nie rozumiesz... I nie chodzi tu o kwestie własności.

    Pytanie o teren nie dotyczyło własności?

  • 497. Data: 2006-09-20 20:22:28
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Wed, 20 Sep 2006 21:34:30 +0200, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Zabrakło u ciebie umiejętności czytania?

    Jeśli masz rację, to wyjaśnij w którym miejscu.

  • 498. Data: 2006-09-20 21:38:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.A. wrote:

    > Nie masz argumentów?

    Nie umiesz myśleć?

  • 499. Data: 2006-09-20 21:40:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.A. wrote:

    > Pytanie o teren nie dotyczyło własności?

    Oczywiście, że nie.

    Podpowiedź: wyobraź sobie sytuację, że masz sklep na terenie jednostki
    wojskowej...

  • 500. Data: 2006-09-20 21:45:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.A. wrote:

    > Jeśli masz rację, to wyjaśnij w którym miejscu.

    Przeczytaj.... ustawę... (art. 15, _oba_ paragrafy)

    Jeśli nadal nie rozumiesz znajdujących się tam zapisów... cóż... Widać
    twój rozwój umysłowy nie pozwala na prowadzenie dyskusji o przepisach.