41. Data: 2012-01-24 12:28:35
Temat:Re: Fotografowanie w pracy a prawo do zdjęć
Od:"Azotox Moon" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

NKAB - wrote:
wykonanie fotek było wyłącznie
> jego iniocjatywą, która nie miała żadnego wpływu na
> wykonywanie przez niego obowiązków pracowniczych.

nie ma takiej możliwości.
pracownik ma robić w pracy, to co ma wpisane w zakres obowiązków.

skoro robił fotki, to znaczy, że nie robił tego, co powinien.

moon

42. Data: 2012-01-24 12:46:39
Od:<news> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moon" napisał:
> no dobrze, przeczytam. a znajdę tam coś o tym, że pracownik
> może się "obcyndalać", albo robić coś "na boku"? wątpię.

to przeczytaj jeszcze raz, do skutku, aż nie będziesz zadawał głupich pytań!

ech ci tępi pracodawcy, tłumacz a on się gapi jak ten wół w wymalowana
wrota!

dodam tylko że każdy człowiek może sobie "w pracy" robić zdjęcia i pisać
powieść i owe rzeczy będą wyłącznie jego własnością jeśli do obowiązków
owego człowieka nie wchodzi pianie powieści i robienie zdjęć, ale po co ja
to gadam, pracodawca cfaniak i tak nie pojmie!

43. Data: 2012-01-24 15:59:17
Od:"Azotox Moon" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> [...]
> pisać powieść i owe rzeczy będą wyłącznie jego własnością jeśli do
> obowiązków owego człowieka nie wchodzi pianie powieści i robienie

Możesz w pracy nawet kraśś i spać, ale chyba nie o to chodzi?
Wszystko "możesz", ale cię wyleją.
Chyba każdy to rozumie i już pisaliśmy, że nikt ci nie odbierze figurki z
wosku usznego, którą ulepiłeś.
A fotografie mogą ci zabrać, powołując się na "tajemnicę służbową".
Zależy co fotografujesz - zachód słońca, czy linię produkcyjną.

moon

44. Data: 2012-01-24 19:33:00
Od:John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Azotox Moon" <p...@y...com>

> wykonanie fotek było wyłącznie
>
> nie ma takiej możliwości.
> pracownik ma robić w pracy, to co ma wpisane w zakres obowiązków.
>
> skoro robił fotki, to znaczy, że nie robił tego, co powinien.

To go mogą zwolnić, ale praw odebrać nie mogą

45. Data: 2012-01-25 04:31:42
Od:"Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

John Kołalsky wrote:
> Użytkownik "Azotox Moon" <p...@y...com>

> To go mogą zwolnić, ale praw odebrać nie mogą

prawda częściowa - zależy co fotografował.

moon

46. Data: 2012-01-25 10:29:39
Od:Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-25 05:31, Moon pisze:

> prawda częściowa - zależy co fotografował.

Zależy tylko od tego czy ma w obowiązkach fotografowanie, ew, czy dostał
polecenie sfotografowania (ale wtedy dostał by zapewne sprzęt do
wykonania pracy). To co fotografował, nie ma znaczenia, może co najwyżej
być ograniczenie co do publikacji tych zdjęć.

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

47. Data: 2012-01-25 13:46:30
Od:Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jan 2012 01:46:28 +0100, Moon napisał(a):

> wszystko, co robisz w pracy, jest dla pracodawcy, a jeżeli robisz to dla
> siebie, to znaczy, że bumelujesz:)

Eee...coś pochachmęciłeś ;P
Bumela jest ja nie pojawi się w pracy bez usprawiedliwienia!!
Natomiast jak sie pojawił w pracy i coś tam sobie rzeźbi na boku - to się
nazywa po prostu ... FUCHA ( ani ebumelka!!).

48. Data: 2012-01-25 13:51:14
Od:Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jan 2012 00:22:51 +0100, Moon napisał(a):

> jeżeli ma jakiś wolny czas, to może nic nie robić, ale na pewno nie może
> wykonywać pracy dla siebie,

Przecież robienie zdjęć nie jest pracą (dla tego pracownika, ma on wszak
inny zakres obowiązków).
Więc jak mam czas "wolny w pracy" (czytaj: pracodawca nie przydzielił mi
PRACY) to nie mogę dłubać w nosie i kulać kozów, ani nie mogę się podrapać
w rowie i "perskim oku"? :)))

> albo kogoś innego, a już na pewno nie przy pomocy urządzeń pracodawcy,

Aparat nie był pracodawcy :)
Więc swoim palcem moge sobie grzebać w uchu mając czas wolny? :)))

> a tym jest i biurko za którym siedzi i stołek na którym trzyma tyłek.

Więc pierdzieć też nie wolno bez rozkazu i pozwolenia szefa???

> więc siku może robić na własny rachunek, a wszystko co WYTWORZY w pracy
> jest własnością pracodawcy.

Te kulki z nosa mogę mu dawać na tackę :)
A moje pierdy... no cóż - sam sobie je musi łapać do jakiegoś zbiornika ;))

49. Data: 2012-01-25 13:52:14
Od:Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jan 2012 10:13:42 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Figurka jak figurka... A jak "wytworzy" dziecko? ;->

Wówczas "pracodawca" przez co najmniej 26 lat płaci alimenty ;))))

50. Data: 2012-01-25 13:55:03
Od:Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jan 2012 19:26:28 +0100, Moon napisał(a):

> Umową można uzgodnić wszystko

Nie prawda.