    From: Kamil <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotografowanie w pracy a prawo do zdjęć
    Date: Wed, 25 Jan 2012 14:51:14 +0100

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 00:22:51 +0100, Moon napisał(a):

    > jeżeli ma jakiś wolny czas, to może nic nie robić, ale na pewno nie może
    > wykonywać pracy dla siebie,

    Przecież robienie zdjęć nie jest pracą (dla tego pracownika, ma on wszak
    inny zakres obowiązków).
    Więc jak mam czas "wolny w pracy" (czytaj: pracodawca nie przydzielił mi
    PRACY) to nie mogę dłubać w nosie i kulać kozów, ani nie mogę się podrapać
    w rowie i "perskim oku"? :)))

    > albo kogoś innego, a już na pewno nie przy pomocy urządzeń pracodawcy,

    Aparat nie był pracodawcy :)
    Więc swoim palcem moge sobie grzebać w uchu mając czas wolny? :)))

    > a tym jest i biurko za którym siedzi i stołek na którym trzyma tyłek.

    Więc pierdzieć też nie wolno bez rozkazu i pozwolenia szefa???

    > więc siku może robić na własny rachunek, a wszystko co WYTWORZY w pracy
    > jest własnością pracodawcy.

    Te kulki z nosa mogę mu dawać na tackę :)
    A moje pierdy... no cóż - sam sobie je musi łapać do jakiegoś zbiornika ;))