  • 41. Data: 2008-06-30 22:59:17
    Temat: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 28 czerwiec 2008 19:00
    (autor Any User
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g45qms$u75$2@opal.icpnet.pl>):

    > Ty chyba nie dostrzegasz, kto tu jest bandytą...

    Dostrzegam, dostrzegam. Przecie dość wyraźnie pisałeś o bandytach
    wykorzystujących policję do prywatnych rozgrywek.

    --
    Tristan

  • 42. Data: 2008-07-01 06:35:02
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Dostrzegam, dostrzegam. Przecie dość wyraźnie pisałeś o bandytach
    > wykorzystujących policję do prywatnych rozgrywek.

    Ty albo sobie jaja robisz, albo jesteś idiotą. Przy czym o to drugie
    dotychczas Cię nie podejrzewałem, biorąc pod uwagę lekturę wszystkich
    Twoich postów.

    Trudno nazwać bandytą, kto słusznie broni swoich legalnych interesów - a
    w przypadku producentów oprogramowania są one jak najbardziej legalne.

    Trudno zaś nie nazwać bandytą kogoś, kto z premedytacją okrada innych
    licząc na to, że mu się upiecze. A tego właśnie dopuszczają się tak
    chronieni przez Ciebie piraci.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 43. Data: 2008-07-01 08:38:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 01 lipiec 2008 08:35
    (autor Any User
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4cj6m$24fo$1@opal.icpnet.pl>):

    > Trudno nazwać bandytą, kto słusznie broni swoich legalnych interesów - a
    > w przypadku producentów oprogramowania są one jak najbardziej legalne.

    Przykro mi, ale bojówki Microsoftu to bandytyzm. Wykorzystują swoją władzę i
    swoje pieniądze oraz policję do prowadzenia prywatnych, cywilnych spraw.
    Niestety, a w zasadzie stety, inne firmy takiej możliwości nie mają, więc
    policja działa na usługach kasiastych. Do tego rekwirują sprzęt pozbawiając
    uczciwych przedsiębiorców danych i możliwości działania.

    > Trudno zaś nie nazwać bandytą kogoś, kto z premedytacją okrada innych
    > licząc na to, że mu się upiecze. A tego właśnie dopuszczają się tak
    > chronieni przez Ciebie piraci.

    Nie, nie chronię żadnych piratów. Po prostu jestem przeciwny
    monopolistycznej firmie działającej na szkodę wszystkich wokoło i to przy
    użyciu bandyckich środków niezgodnych z prawem.

    --
    Tristan

  • 44. Data: 2008-07-01 08:49:02
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 30 Jun 2008 14:06:32 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Co za bzdury. Zainstaluję zgodnie z aktualną wersją, a po zmianie
    > tej wersji okaże się, że naruszam warunki licencji??? Zastanów
    > się czasem przed napisaniem.

    Polecam zastosowanie tej rady do siebie. Nigdzie nie napisalem tego co
    sugerujesz, nadinterpretujesz tylko po to by dowiesc swojej "racji"

    > ble, ble, ble. Nie wprowadzaj celowej dezinformacji człowieku,
    > chyba, że to z niewiedzy. Co też nie najlepiej o Tobie świadczy.

    [...]
    > Mam w du^H^H^H w nosie co było na jakimś szkoleniu.

    To z pewnoscia swiadczy o Tobie jak najlepiej.
    Zwlaszcza jesli piszez z pozycji sprzedajacego/instalujacego

    > Użytkownika
    > interesuje jakie są warunki podane pisemnie w treści licencji w
    > momencie instalowania programu.

    Bla bla bla. Uzytkownika interesuje jakie *obowiazuja* warunki licencji w
    memencie zakupu oprogramowania a te obowiazany jest mu podac
    sprzedawca/instalator.

    --
    Mark

  • 45. Data: 2008-07-01 09:03:49
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 30 Jun 2008 17:11:34 +0200, Papkin napisał(a):

    > ja sobie zainstalowalem system - tylko do testu jedej rzeczy, na 2 komputerach,
    > wg M$ (oem) juz utracilem licencje... straszne.
    > Po 2h testow tej p.... visty go skasowalem bo i tak mial byc zgodnie z
    > zakupionym OEM na 1 pc.

    Rozumiem, ze czepiasz sie dla samego czepiania, tak? Zeby pokazac jakie ten
    MS, wstretny kapitalistyczny twor jest be? Bo sorry, ale to co napisales to
    kupa bzdur.

    > Mam nalepke ale nie bede nalepial jej na obudowie bo mi sie to nie podoba, bo
    > obudowa jest zakurzona i i tak sie nie bedzie trzymac. Nalepka mi sie nie
    > podoba, a jak kaza mi nalepiac nalepke na czole to tez ludzie beda do tego
    > zmuszani? :)

    Celowo robisz z siebie idiote, czy klocisz sie po to by pokazac jaki jestes
    "gosc", i ze masz w d.. "ten caly Microsoft"?
    Jak sobie sam kupiles Windows, to owszem, Mozesz naklejke przyczepic na
    czolo nawet,
    Jak prowadzisz firme, i sprzedajesz klientowi komputer, instalujac mu tam
    system - to masz obowiazek mu to nakleic, bo klient nie musi sie znac na
    zasadach licencjinowania. Sprzedawca zas tak.

    > Mam fakture, mam oryginalny nosnik - choci tak moze mi go zjec pies/kot i nic
    > im do tego. Zreszta fakture tez mi moze zjesc pies. Chyba wtedy mozna isc po
    > duplikat ale w sklepie moze mnie nie beda pamietac albo sklep zamkna i co?

    Kpisz czy o droge pytasz?
    Masz doskonaly przyklad - zapytaj doktora Garlickiego. Tak, tego od Ziobry
    Mial pelen barek drogich alkoholi, iles tam zgarkow, i zero papierka na to.
    W razie problemow, masz ochote sie gimnastykowac i udowadniac ze nie jestes
    wielbladem?
    Bo sorry, takim szczeniackim gadaniem to sie mozesz popisywac w internecie.
    Ale jakby byly problemy - czego naprawde Ci nie zycze - to klient
    momentalnie spuszcza z tonu.

    > Jak komus pies zje fakture i nosnik to staje sie on nielegalnym posiadaczem
    > systemu - bez jaj.

    Ma COA. Jak nie ma COA, ani niczego innego, ani nie potrafi udowodnic ze
    maprawo do licencji MSDNA - to owszem, w razie kontroli uznaja Cie za
    nielegalnego posiadacza systemu. I mocno sie nagimnastykujesz udowadniajac z
    enie jestes wielbladem - bo to, ze to oni beda musieli Ci udowodnic ze
    nielegalne - mozesz w bajki wlozyc.
    Wiesz, fajnie jest tak sobie szczekac w teori. W zdezeniu z rzeczywistoscia
    jednak juz nie jest tak rozowo.

    --
    Mark

  • 46. Data: 2008-07-01 09:08:28
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > monopolistycznej firmie działającej na szkodę wszystkich wokoło i to przy
    > użyciu bandyckich środków niezgodnych z prawem.

    Jak już dzisiaj pisałem w jakimś innym wątku, metody walki z
    niepożądanymi działaniami dobiera się przede wszystkim tak, aby były
    skuteczne.

    A prawda jest taka, że gdyby ludzie nie okradali Microsoftu, tylko
    grzecznie płacili za używane oprogramowanie, to by nie było potrzeby
    takich działań stosować.

  • 47. Data: 2008-07-01 09:12:56
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia 30 Jun 2008 11:41:55 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Mając Windows z MSDN-AA masz możliwość zrealizowania wyłącznie punktu 4.
    > I co teraz?

    Majac Windows z MSDNA-AA masz tez mozliwosc udowodnienia swoich praw do
    tego, prawda? A w razie kontroli jest to latwo weryfikowalne na poziomie
    Microsoftu - klucze sa calkowicie rozne. Zreszta, OIDP - w przypadku XP
    (patrzac z punktu widzenia instalatora) - gdy klient przyniesie mu tylko
    klucz, a instalator uzyje zwojej plytki z XP Pro - klucz zostanie odrzucony,
    tak jak w przypadku XP Pro VLK
    Ja pisalem o licencji OEM, tylko i wylacznie - MSDNA ma swoja licencje,
    podobnie jak np MAPS z ktorego teraz korzystam

    Nie bardzo rzumiem czemu naskoczylo na mnie pare osob tak jak bym to ja
    ustalal zasady - reguly sa jakie sa, i ze ktos sie poawanturuje na grupie
    nijak sie ma do rzeczywistej sytuacji _w_razie_kontroli_

    --
    Mark

  • 48. Data: 2008-07-01 09:24:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 01 lipiec 2008 11:08
    (autor Any User
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4cs6c$2hl2$1@opal.icpnet.pl>):

    > Jak już dzisiaj pisałem w jakimś innym wątku, metody walki z
    > niepożądanymi działaniami dobiera się przede wszystkim tak, aby były
    > skuteczne.

    Przykro mi, ale skuteczność bandytów mnie nie przekonuje. Niech sobie
    dobierają co chcą, byle daleko ode mnie.

    > A prawda jest taka, że gdyby ludzie nie okradali Microsoftu, tylko
    > grzecznie płacili za używane oprogramowanie, to by nie było potrzeby
    > takich działań stosować.

    Jakby nie stosowali nielegalnych praktyk monopolistycznych, to by nie było
    potrzeby łamania prawa autorskiego. Niestety w tej chwili to oni wyłącznie
    okradają, w tym np. mnie. Już dwa razy musiałem zapłacić za ich produkty,
    choć ich nie używam. Więc myślę, że już dwóch tzw. piratów działa zupełnie
    bez szkody i ,,okradania'' MSa, bo się równoważy.

    --
    Tristan

  • 49. Data: 2008-07-01 10:09:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 01 lipiec 2008 12:57
    (autor jedrus
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4cv1m$pgv$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Telekomunikacja, energetyka, gazownictwo, ZTM.......... tez sa podobnymi
    > monopolistami

    No i? I prowadzone są działania w celu uwolnienia. Usługi telekomunikacyjne
    już zostały zdemonopolizowane w sporej części.

    > Piszesz tak jakbys nie znal zycia. Kazdy Ciebie/nas rznie na czym sie da
    > i jak sie da i dziwie sie troche ze o tym nie pamietasz. Nie podoba sie
    > MS to nic nie stoi na przeszkodzie zmienic to na jakies "wolne
    > oprogramowanie" z ktorego zdaje sie korzystasz.

    No i tez zamieniłem 8 lat temu.

    > Prawo jest prawo i nic
    > na to nie poradzisz. Dlaczego musiales placic za produkt MS pomimo ze go
    > nie uzywasz?.

    Bo niestety nie dało się kupić sprzętu, który mnie interesował bez sprzedaży
    wiązanej :( No i dwukrotnie przepłaciłem za towar, którego nie używam, bo
    niestety zależało mi na sprzęcie X.

    --
    Tristan

  • 50. Data: 2008-07-01 10:10:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    wiązanej :( No i dwukrotnie przepłaciłem za towar, którego nie używam, bo

    od początków swojej działalności MS wmusza swoje produkty na siłę i działa
    ciągle w zasadzie łamiąc prawo. Kilka procesów już mieli, kilka padło tylko
    dlatego, że wygrał Bush :(

    Generalnie jest to niewątpliwie firma bandycka.

    --
    Tristan