  • From: Mark <t...@a...w.pl>
    Subject: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Sender: Mark <>
    Date: Tue, 1 Jul 2008 11:03:49 +0200

    Dnia Mon, 30 Jun 2008 17:11:34 +0200, Papkin napisał(a):

    > ja sobie zainstalowalem system - tylko do testu jedej rzeczy, na 2 komputerach,
    > wg M$ (oem) juz utracilem licencje... straszne.
    > Po 2h testow tej p.... visty go skasowalem bo i tak mial byc zgodnie z
    > zakupionym OEM na 1 pc.

    Rozumiem, ze czepiasz sie dla samego czepiania, tak? Zeby pokazac jakie ten
    MS, wstretny kapitalistyczny twor jest be? Bo sorry, ale to co napisales to
    kupa bzdur.

    > Mam nalepke ale nie bede nalepial jej na obudowie bo mi sie to nie podoba, bo
    > obudowa jest zakurzona i i tak sie nie bedzie trzymac. Nalepka mi sie nie
    > podoba, a jak kaza mi nalepiac nalepke na czole to tez ludzie beda do tego
    > zmuszani? :)

    Celowo robisz z siebie idiote, czy klocisz sie po to by pokazac jaki jestes
    "gosc", i ze masz w d.. "ten caly Microsoft"?
    Jak sobie sam kupiles Windows, to owszem, Mozesz naklejke przyczepic na
    czolo nawet,
    Jak prowadzisz firme, i sprzedajesz klientowi komputer, instalujac mu tam
    system - to masz obowiazek mu to nakleic, bo klient nie musi sie znac na
    zasadach licencjinowania. Sprzedawca zas tak.

    > Mam fakture, mam oryginalny nosnik - choci tak moze mi go zjec pies/kot i nic
    > im do tego. Zreszta fakture tez mi moze zjesc pies. Chyba wtedy mozna isc po
    > duplikat ale w sklepie moze mnie nie beda pamietac albo sklep zamkna i co?

    Kpisz czy o droge pytasz?
    Masz doskonaly przyklad - zapytaj doktora Garlickiego. Tak, tego od Ziobry
    Mial pelen barek drogich alkoholi, iles tam zgarkow, i zero papierka na to.
    W razie problemow, masz ochote sie gimnastykowac i udowadniac ze nie jestes
    wielbladem?
    Bo sorry, takim szczeniackim gadaniem to sie mozesz popisywac w internecie.
    Ale jakby byly problemy - czego naprawde Ci nie zycze - to klient
    momentalnie spuszcza z tonu.

    > Jak komus pies zje fakture i nosnik to staje sie on nielegalnym posiadaczem
    > systemu - bez jaj.

    Ma COA. Jak nie ma COA, ani niczego innego, ani nie potrafi udowodnic ze
    maprawo do licencji MSDNA - to owszem, w razie kontroli uznaja Cie za
    nielegalnego posiadacza systemu. I mocno sie nagimnastykujesz udowadniajac z
    enie jestes wielbladem - bo to, ze to oni beda musieli Ci udowodnic ze
    nielegalne - mozesz w bajki wlozyc.
    Wiesz, fajnie jest tak sobie szczekac w teori. W zdezeniu z rzeczywistoscia
    jednak juz nie jest tak rozowo.

    --
    Mark