    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    Date: Tue, 01 Jul 2008 10:38:52 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 01 lipiec 2008 08:35
    (autor Any User
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4cj6m$24fo$1@opal.icpnet.pl>):

    > Trudno nazwać bandytą, kto słusznie broni swoich legalnych interesów - a
    > w przypadku producentów oprogramowania są one jak najbardziej legalne.

    Przykro mi, ale bojówki Microsoftu to bandytyzm. Wykorzystują swoją władzę i
    swoje pieniądze oraz policję do prowadzenia prywatnych, cywilnych spraw.
    Niestety, a w zasadzie stety, inne firmy takiej możliwości nie mają, więc
    policja działa na usługach kasiastych. Do tego rekwirują sprzęt pozbawiając
    uczciwych przedsiębiorców danych i możliwości działania.

    > Trudno zaś nie nazwać bandytą kogoś, kto z premedytacją okrada innych
    > licząc na to, że mu się upiecze. A tego właśnie dopuszczają się tak
    > chronieni przez Ciebie piraci.

    Nie, nie chronię żadnych piratów. Po prostu jestem przeciwny
    monopolistycznej firmie działającej na szkodę wszystkich wokoło i to przy
    użyciu bandyckich środków niezgodnych z prawem.

    --
    Tristan