  • 1. Data: 2008-06-27 19:29:18
    Temat: maszt flagowy a prawo budowlane
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net

    witam
    chce przed domem postawic maszt a na nim antene tv i lampe oswietlajaca
    wjazd na posesje. czy prawda jest ze na postawienie takiej latarni wymagane
    jest zezwolenie na budowe ? czy moge zglosic ten slup (chcialbym postawic
    betonowy slup wkopany w ziemie, takie slupy sa dosc tanie) jako maszt
    flagowy czy w takim przypadku pozwolenie na budowe nie bedzie wymagane ?
    rozmawialem dzis blisko 30 minut z urzednikiem w gminie ale nie umial mi
    jednoznacznie odpowiedziec. zgoda na budowe w przypadku takiego slupa
    wydaje mi sie absurdem ale mieszkamy w polsce a tu wiadomo jak bywa ;)
    --
    Robert CyberM

  • 2. Data: 2008-06-27 20:36:51
    Temat: Re: maszt flagowy a prawo budowlane
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <cyber_no_@_spam_sarocom.net> napisal w wiadomosci

    Zgodnie z art. 3 ust. 3 Prawa Budowlanego maszt antenowy jest budowla. Art.
    29 zawiera katalog budowli, w przypadku których zezwolenie nie jest
    wymagane. Masztu tam nie znalazlem ani niczego, co mozna by bylo nagiac w
    tym kierunku. Chcial bym sie mylic, ale wychodzi na to, ze musisz miec
    zezwolenie.