  • 31. Data: 2009-07-04 20:28:11
    Temat: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a4ef941@news.home.net.pl KRZYZAK <k...@k...com>
    pisze:

    > No i wlasnie specjalnie dla takich cwaniaczkow jest Art.118.
    Art. 118 nie ma tu nic do rzeczy.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2009-07-04 20:38:28
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 4 Lip, 20:23, KRZYZAK <k...@k...com> wrote:

    > Okradanie producenta jest neutralne moralnie? Nie mamy w takim razie o
    > czym rozmawiac.

    Jakie okradanie producenta? Przeciez ktos ta konsole wczesniej kupil!
    A ze Sony czy MS zdecydowali sie na taki model ekonomiczny (dotowanie
    konsol, zarabianie na grach i peryferiach) na jaki sie zdecydowali to
    ich problem.

    Wiesz ile osob kupuje STAREGO Xboxa i go przerabia, nie do gier, a po
    to zeby uzyskac jedna z najtanszych na rynku maszynek multimedialnych
    do TV.
    Uzywanego Xboxa (starego, nie 360) kupujesz za ok 150 zl, wgrywasz
    swoje oprogramowanie i taddda :) Masz odtwarzacz DVD, odtwarzacz DivX,
    MediaCenter, przegladarke do zdjec...
    I ja sie pytam - gdzie tutaj jest piractwo?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 33. Data: 2009-07-04 20:53:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Rafal M pisze:

    > Uzywanego Xboxa (starego, nie 360) kupujesz za ok 150 zl, wgrywasz
    > swoje oprogramowanie i taddda :) Masz odtwarzacz DVD, odtwarzacz DivX,
    > MediaCenter, przegladarke do zdjec...
    > I ja sie pytam - gdzie tutaj jest piractwo?

    Mój znajomy kupił sobie parę lat temu konsolę z zabezpieczeniami i bez
    odbezpieczania miał wszystko to co napisałeś wyżej.
    Ja nie miałam jeszcze odtwarzacza dvd to sobie oglądaliśmy z tej konsoli
    filmy, które wypożyczał w wypożyczalni.

    --
    animka

  • 34. Data: 2009-07-04 21:12:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Tak, tak oczywiscie. Jestes taki naiwny, czy mnie za takiego uwazasz. Na
    > szczescie ustawodawca naiwny nie jest. Konsole przerabia sie wylacznie po
    > to, zeby uzywac piratow.

    A kupuje tylko po to, żeby je przerobić,
    Należy zamknąć natychmiast wszystkich tych co kupili konsole.

  • 35. Data: 2009-07-04 21:45:57
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    witek pisze:

    > A kupuje tylko po to, żeby je przerobić,
    > Należy zamknąć natychmiast wszystkich tych co kupili konsole.

    A wcześniej wyłapać i zamknąć tych co wyprodukowali, po
    podżegali :)

    --
    pzdr, Piotr M

  • 36. Data: 2009-07-05 00:06:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Tak, tak a Samson mial pornografie dziecieca w celach pogladowych.
    > Uzywanie urzadzenia przeznaczonego do lamania zabezpieczen jest nielegalne
    > i kropka.

    Wszystkich budowlańców z łomami powinni natychmiast do więzień wpakować ;)

    Szlifierki kątowe też są mocno podejrzane.

  • 37. Data: 2009-07-05 00:07:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Tak, tak oczywiscie. Jestes taki naiwny, czy mnie za takiego uwazasz. Na
    > szczescie ustawodawca naiwny nie jest. Konsole przerabia sie wylacznie po
    > to, zeby uzywac piratow.

    Najwyraźniej ty to robisz i sądzisz innych po sobie.

  • 38. Data: 2009-07-05 00:08:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Skoro w 99,9% modowanie sluzy do uzywania nielegalnych gier, to jak

    Ja bardzo proszę o niepodawanie danych z sufitu astralnego.

  • 39. Data: 2009-07-05 00:13:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Okradanie producenta jest neutralne moralnie? Nie mamy w takim razie o
    > czym rozmawiac.

    Jakie okradanie? Sam jesteś złodziejem, skoro wszystkich w koło o
    złodziejstwo posądzasz.

    A ja np. potrzebowałem "zhakować" blokadę w mojej ulubionej Cywilizacji
    4, która - głupia pinda - domagała się oryginalnej płytki w napędzie.

    Oryginalną płytkę posiadam (jak nie wierzysz spytaj się polskiego
    dystrybutora - jestem u nich zarejestrowany), ale w tym notebook-u napęd
    miałem zewnętrzny i nie uśmiechało mi się nosić go ze sobą.

    > A kilogram C-4 moze sluzyc do lepienia ludzikow.

    Tania demagogia...

  • 40. Data: 2009-07-05 00:29:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Tak, np. Canonical b. wyraźnie informuje, że można ją stosować wyłącznie
    > na własną odpowiedzialność. Bodajże we Francji można za to iść pod
    > gilotynę.

    Ale głupi ci Galowie ;)