  • 41. Data: 2009-07-05 08:01:08
    Temat: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jotte ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > kopii bezpieczeństwa dawno już wzbudzało kontrowersje. Dotyczyło nie
    > tylko płyt z grami, ale i nośników zawierających inne dane.
    > Wystarczy poczytać.
    > A np. ograniczenie regionalizacji DVD? Jak wezmę swój legalnie
    > kupiony film z Europy do Australii to on tam jest mniej mój?
    >
    > Te i podobne działania prawne podejmowane pod naciskiem bezpośrednio
    > zainteresowanych i odpowiednio silnych stron może i noszą znamiona
    > legalności. Ale to nie znaczy, że trzeba się z nimi zgadzać i zawsze
    > bezwolnie podporządkowywać. Prawo jest dla wszystkich, rozum dla

    Pozwolę się podpiąć. A jak to jest z chińskimi odtwarzaczami DVD? Nie
    martwią się regionami a są legalnie sprzedawane.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 42. Data: 2009-07-05 08:11:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 05 Jul 2009 10:01:08 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Pozwolę się podpiąć. A jak to jest z chińskimi odtwarzaczami DVD? Nie
    > martwią się regionami a są legalnie sprzedawane.

    Zdaje się, że tak samo, jak z chińskimi telefonami NOKlA czy chińskimi
    kopiami europejskich i japońskich marek samochodów.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 43. Data: 2009-07-05 08:22:34
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

> [...]

    > Poza tym to nie pierwszy i nie jedyny przejaw głupiego prawa w tym
    > głupim państwie.
    > Oto następny - przerób sobie samochód na taki co wykrywa radary
    > (zaznaczam - wykrywa, nie zakłóca ich działanie) przez zainstalowanie
    > odpowiedniego urządzenia i to dostępnego w legalnym obrocie.
    > Penalizowanie czerpania zysków z cudzego nierządu (choć sam nierząd
    > penalizowany nie jest), czyli przerobienie np. swojej dziewczyny z
    > "porządnej" katoliczki na prostytutkę. ;)

    > A jako niekarany czy w warunkach recydywy (powrotu do przestępstwa)?

    A jak jest z iPhone? Formalnie wolno mi tego wynalazka używać jedynie po
    podpisaniu umowy z operatorem. W Polsce Orange i Era. Ale ja nie chcę
    podpisywać umowy, wolę prepaida. Żebym mógł używać w innej sieci muszą być
    złamane zabezpieczenia. Za to też mogę iść siedzieć? Nie używam i pytam
    teoretycznie.

  • 44. Data: 2009-07-05 08:29:50
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Olgierd ni au koto ha itsumo tanosii

    > Zdaje się, że tak samo, jak z chińskimi telefonami NOKlA czy chińskimi
    > kopiami europejskich i japońskich marek samochodów.

    Ale to znaczy że jeżeli sprzęt ma fabrycznie złamane ograniczenia, w tym
    przypadku regiony DVD, to już można nim legalnie handlować? No to jak tak to
    Chińczycy zaczną masowo sprzedawać konsole, odtwarzacze DVD itd.

  • 45. Data: 2009-07-05 09:07:14
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Najwyraźniej ty to robisz i sądzisz innych po sobie.

    Najwyrazniej wlasnie Ty. I trzesiesz dupa.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 47. Data: 2009-07-05 09:07:15
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisali:
    > A kupuje tylko po to, żeby je przerobić,

    Bzdura, milosniku zlodziei.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 46. Data: 2009-07-05 09:07:15
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Rafal M <r...@g...com> napisali:
    > To samo tyczy sie Australii. Gry kupione w Australii nie dzialaja na
    > konsolach z Europy i USA.

    To dlaczego u mnie dzialaja? PS3, wii, PS2?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 48. Data: 2009-07-05 09:07:16
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Piotr M <x...@x...xx> napisali:

    > A jak zakład i komuś naostrzysz nóż i zrobisz taki idealny
    > czubek, tak co by (jak powiedziałeś MIN) mógł sprawniej
    > nożownikowi wejśc w ciało ofiary?

    Nie ma takiej potrzeby. Co roku sprzedaje sie tysiace nozy z idealnym
    czubkiem i nie sa wykorzystywane do zabijania.
    Natomiast przerobka konsoli sluzy wylacznie do okradania producenta.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 49. Data: 2009-07-05 09:13:05
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Jakie okradanie? Sam jesteś złodziejem, skoro wszystkich w koło o
    > złodziejstwo posądzasz.

    Nie wszystkich, tylko tych co montuja modchipy w konsoli. Ci co nie maja
    zamiaru uzywac piratow nie montuja.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 50. Data: 2009-07-05 09:13:06
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Piotr M <x...@x...xx> napisali:
    > głupota. Jak można oskarżać kogoś o piractwo bez żadnych
    > dowodów.

    Dowod jest - modchip zamontowany w konsoli.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)