  • 91. Data: 2009-07-05 16:00:10
    Temat: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Najwyrazniej wlasnie Ty. I trzesiesz dupa.

    To nie ja obrzucam wszystkich naokoło bzdurnymi oskarżeniami, żeby tylko
    odsunąć podejrzenia od siebie. Ty to robisz..

  • 92. Data: 2009-07-05 16:01:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Pomysl chwile. Czy w Polsce odtwarzanie DVD z obcym regionem jest
    > nielegalne?

    Samo odtwarzanie nie, ale wg. twojej interpretacji
    nabywanie/przerabianie odtwarzacza, który ignoruje oznaczenie regionu -
    owszem.

  • 93. Data: 2009-07-05 16:06:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Nie wszystkich, tylko tych co montuja modchipy w konsoli. Ci co nie maja
    > zamiaru uzywac piratow nie montuja.

    Ponownie apeluję, żebyś przestał przypisywać swoje cechy i zwyczaje
    innym ludziom.

  • 94. Data: 2009-07-05 16:08:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Mozesz sam sie latwo przekonac. Wez legalna gre i uruchom w
    > niemodyfikowanej konsoli. Dziala bez problemu

    No i proszę, jaki ładny dowód swojej totalnej ignorancji pokazałeś...

    Bierzesz implikację i stosujesz ją jako dowód równoważności. Z taką
    znajomością logiki zdań matury z matematyki raczej nie udałoby ci się
    uczciwie zdać.

  • 95. Data: 2009-07-05 17:38:53
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    to ni au koto ha itsumo tanosii

    > Nie bredź. Na tej samej zasadzie posiadanie broni palnej byłoby
    > dowodem zabójstwa.

    Tylko że konsola służy do grania, a do czego służy broń palna?

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 96. Data: 2009-07-05 17:43:13
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik ALEX Przekliniak napisał:
    > to ni au koto ha itsumo tanosii

    > Tylko że konsola służy do grania, a do czego służy broń palna?

    do mordowania, jak rowniez wiatrowki o czym bezapelacyjne swiadcza
    zawody olimpijskie w danych konkurencjach jak np. biathlon

    --
    bla

  • 97. Data: 2009-07-05 17:45:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h2qoff$7im$1@inews.gazeta.pl ALEX Przekliniak
    <k...@s...us> pisze:

    > Tylko że konsola służy do grania,
    Zależy komu.
    Jak nią dobrze walnąć to można okaleczyć albo i zabić, nie?

    > a do czego służy broń palna?
    Niektórzy kolekcjonują, niektórzy polują, niektórzy strzelają sportowo - nie
    słyszałeś o tym?

    --
    Jotte

  • 98. Data: 2009-07-05 17:53:46
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Skończ pie***lić.
    > Udowodnij.

    Podawalem stosowny przepis. Dowodami zajmie sie prokurator.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 99. Data: 2009-07-05 17:57:13
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jotte ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > Gdzieś kiedyś czytałem opinię, że zmiana numeru IMEI we własnym,
    > legalnie kupionym telefonie to przestępstwo takie samo jak
    > umieszczenie na legalnie nabytym samochodzie fałszywych tablic
    > rejestracyjnych, przebicie (a nawet tylko zatarcie) numerów
    > silnika/nadwozia itp. Trudno o głupsze porównanie, ale ktoś je tam jednak
    > wymóżdżył.
    > Dowodów wprawdzie brak (mamy w tym wątku usera Krzyżaka, który też
    > wali swoje wydumane nonsensy dowodami się nie przejmując), ale temat
    > jest. Wg mnie najważniejszą sprawą są właśnie kwestie dowodowe, a tu mamy

    Ale ja teoretycznie zamierzam używać go zgodnie z prawem. Tyle że dla
    naprzykładu mam Play Fresh i tam chciałbym używać Idiotofonu. Teoretycznie
    muszę złamać jego ograniczenia. Teoretycznie zakupiłem Idiotofon w
    Idiotomarkecie. I wolno mi go używać w Orange i Erze? A dlaczego nie w Playu
    i Plusie?

  • 100. Data: 2009-07-05 17:58:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a50e8aa@news.home.net.pl KRZYZAK <k...@k...com>