  • 1. Data: 2009-07-03 13:38:22
    Temat: Dotacja z UP, a oferta pracy.
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl>

    Witam,
    wiem, że to nie do końca właściwa grupa (przepraszam), ale myslę, że osoby
    tutaj przebywające będą miały najwięcej do powiedzenia. Chcę starać sie o
    dotację z UP na otwarcie DG. Żeby móc sie o nią starać muszę być
    zarejestrowanym bezrobotnym i nie mogę odmówic zaproponowanych mi ofert
    pracy. Ten ostatni problem jest dla mnie niepokojący. Obawiam się, że w moim
    przypadku (skończone technikum w poszukiwanym zawodzie) dostanę oferty pracy
    odrazu po zarejestrowaniu i nie będe miał szans na staranie sie o dotację.
    Jest jakiś sposób na ominięcie tego? Mój kolega próbował i skończył tak samo
    jak ja się obawiam. Też ukończył tę samą szkołę.

    Pozdrawiam,
    Maniek

  • 2. Data: 2009-07-03 16:44:47
    Temat: Re: Dotacja z UP, a oferta pracy.
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marian PaOEdzioch wrote:

> [...]
    > osoby tutaj przebywaj?ce bed? mia?y najwiecej do powiedzenia. Chce
    > staraae sie o dotacje z UP na otwarcie DG. ?eby móc sie o ni? staraae
    > musze byae zarejestrowanym bezrobotnym i nie moge odmówic zaproponowanych
    > mi ofert pracy. Ten ostatni problem jest dla mnie niepokoj?cy. Obawiam
    > sie, ?e w moim przypadku (skonczone technikum w poszukiwanym zawodzie)
    > dostane oferty pracy odrazu po zarejestrowaniu i nie bede mia? szans na
    > staranie sie o dotacje. Jest jaki? sposób na ominiecie tego? Mój kolega
    > próbowa? i skonczy? tak samo jak ja sie obawiam. Te? ukonczy? te sam?

    Dlaczego chcesz wyłudzić nienależne Ci dotacje?

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2009-07-03 17:44:15
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl>

    > Dlaczego chcesz wyłudzić nienależne Ci dotacje?

    Żeby rozkręcić działalność i płacić należne podatki od dochodów.

  • 4. Data: 2009-07-03 19:43:01
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Marian Paździoch" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Żeby rozkręcić działalność i płacić należne podatki od dochodów.

    Wez pozyczke z banku - dotacje sa dla tych, ktorzy nie moga znalezc pracy w
    swoim zawodzie i/lub sa dlugotrwale bezrobotni.

    LH

  • 5. Data: 2009-07-03 19:58:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marian PaOEdzioch wrote:

    > ?eby rozkreciae dzia?alno?ae i p?aciae nale?ne podatki od dochodów.

    "Rozkręcenie działalności" to powód, żeby kraść?

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2009-07-04 08:50:57
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl>

    > "Rozkręcenie działalności" to powód, żeby kraść?

    Jak bym miał zamiar kraść to bym kradł, a nie otwierał działalność, ale jak
    widać nawet na tej grupie nie brakuje "inteligentów". Zadałem pytanie na
    grupie prawniczej więc chodzi mi o przepisy prawa polskiego, a nie
    kombinacje.

  • 7. Data: 2009-07-04 14:04:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marian PaOEdzioch wrote:

    > Jak bym mia? zamiar kra?ae to bym krad?, a nie otwiera? dzia?alno?ae, ale
    > jak widaae nawet na tej grupie nie brakuje "inteligentów".

    Przerasta Cię zrozumienie prostego faktu, ze wyłudzenie nienależnych
    dotacji to to samo co kradzież?

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2009-07-04 20:37:41
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

> [...]
    > sie o dotację. Jest jakiś sposób na ominięcie tego? Mój kolega próbował i
    > skończył tak samo jak ja się obawiam. Też ukończył tę samą szkołę.

    olej te inne debilne odpowiedzi. Idziesz do urzedu, rejestrujes sie jako
    bezrobotny i skladasz wniosek o dotacje. Jelsi w tym momencie nie jest
    otwarty zaden program dotacyjny to pewnie bedzie za kilka miesiecy. W tym
    czasie mozesz odmowic przyjecia proponowanej pracy a jako powod mozesz podac
    staranie sie o dotacje na otwarcie dzialalnosci. Sprawdzone i logiczne.
    A co do tych madrali:Jesli jest jakas pomoc publiczna to uwazam, ze nalezy z
    niaj korzystac. nie kazdy chce byc czyims pracownikiem i nie kazdy ma
    zdolnosc kredytowa na otwarcie wlasnej dzialalnosci z kredytu. To chyba
    logiczne. A moze wielkie firmy, ktore dostaja dotacje to tez sami zlodzieje?
    bo daje glowe ze na pewno je stac na wziecie kredytu... tylko po co jesli
    mozna skorzystac z dotacji...po to sa...
    pzdr
    Anax

  • 9. Data: 2009-07-05 12:30:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    Anax WRC wrote:

    > nie kazdy chce byc czyims
    > pracownikiem i nie kazdy ma zdolnosc kredytowa na otwarcie wlasnej
    > dzialalnosci z kredytu. To chyba logiczne.

    To niech popracuje na etacie, odłoży ile trzeba i/lub uzyska zdolność
    kredytową i wtedy założy działalność, a nie wyłudza nienależne mu dotacje.

    > bo daje glowe ze na pewno je stac
    > na wziecie kredytu... tylko po co jesli mozna skorzystac z dotacji...

    ...albo ukraść sąsiadowi? Te dotacje nie są przeznaczone dla osób, które
    mogą znaleźć pracę, tylko dla tych, które nie mogą.

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2009-07-05 13:46:48
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    to wrote:

    > Przerasta Cię zrozumienie prostego faktu, ze wyłudzenie nienależnych
    > dotacji to to samo co kradzież?

    Z czego wywodzisz, że to jest nienależna dotacja? Jak nie spełni warunków,
    to dotację dostanie krewny lub znajomy Królika, a nie wątkotwórca.
    J.