  • Data: 2020-03-25 17:04:17
    Temat: Re: Czy za pójscie na poczte bedziemy aresztowani?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.03.2020 o 07:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ani to zakupy, ani lekarz, ani pies z kotem (no może poza relacjami z
    > panięką z łokienka).
    > Fajnie teraz dla sądów i urzędów, wszystko doręczą zastępczo ;-)

    na stronie
    https://www.gov.pl/web/koronawirus/wprowadzamy-nowe-
    zasady-bezpieczenstwa-w-zwiazku-z-koronawirusem
    jest że można praktycznie wszystko ale po bożemu - we dwójkę bez
    trójkątów, chyba że w rodzinie;) Pytanie na ile interpretacje na
    oficjalnej rządowej stronie są obowiązujące;)

    Czy mogę wyjść na spacer do parku lub lasu, wyjść z dziećmi na plac zabaw?

    Przepisy odnoszą się do niezbędnych codziennych potrzeb. Do takiej
    kategorii można zaliczyć spacer czy wyjście do lasu, ale z zachowaniem
    ograniczeń odległości oraz limitu przemieszczających się osób
    (maksymalnie dwie osoby, z wyłączeniem rodzin). Zalecamy, aby
    ograniczać tego typu wyjścia do niezbędnego minimum. Ograniczenia
    dotyczą natomiast placów zabaw, które są miejscem gromadzenia się
    różnych osób, a tym samym wysokiego ryzyka zakażenia.

    Czy złamaniem obostrzeń jest samodzielne uprawianie sportu na zewnątrz,
    w tym rekreacyjna jazda na rowerze?

    Przepisy pozwalają wychodzić z domu m.in. w celu realizacji niezbędnych
    codziennych potrzeb. Do takiej kategorii można zaliczyć np. jednorazowe
    wyjście w celach sportowych. Należy jednak pamiętać o zachowaniu
    odpowiedniej odległości od innych oraz o tym, że powinniśmy uprawiać
    sport w grupie maksymalnie dwuosobowej (nie dotyczy to jednak rodzin).

    Czy mogę biegać?

    --
    Shrek