  • 61. Data: 2007-12-11 07:10:03
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    adam pisze:
    > Bo chce sprzedac towar. Jakbys mial wlsny sklep, to nie chcialbys towatu
    > spzredac?! Pokutuje komunistyczne myslenie.

    Bzdura. W cywilizowanym świecie musi zapłacić za nadgodziny i jeszcze
    bardziej niż u nas użerać się ze związkami. Dochodzi do tego ichni Pip i
    inspekcja handlowa kontrolująca godziny otwarcia placówek handlowych.
    To u nas pokutuje komunistyczne myślenie...

  • 62. Data: 2007-12-11 07:44:21
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia 10-12-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
    wówczas przez agenta o pseudonimie 'adam' słowa
    spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

    > Nie. Mnie chodzi tylko i wylacznie o strone prawna.

    Ale co, chodzi Ci o zapis typu:

    Kto nie wpuszcza do sklepu potencjalnego klienta po godzinach otwarcia
    sklepu, podczas gdy w sklepie są jeszcze klienci, podlega karze grzywny lub
    pozbawienia wolności do lat 2.

    Prawo nie ma tu nic do rzeczy - właściciel sklepu może Cię nie wpuścić
    nawet w godzianch jego otwarcia, bo mu się nie podoba np. Twój kolczyk w
    nosie.

    --
    TomaSz.

  • 63. Data: 2007-12-11 07:46:56
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia 10-12-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
    wówczas przez agenta o pseudonimie 'adam' słowa
    spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

    > To jest ostatnia odpowiedz jaka tu pisze, szkoda czasu dla nacpanych. Sprzedawca
    > nie ma prawa wyprosic cie ze sklepu jesli klient przyszedl z zamiarem zakupu
    > sprzedawanego przez niego towaru. Nie ma absolutnie prawa odmowic sprzedazy!

    To po kiego wafla się o to pytasz, skoro znasz DEFINITYWNĄ (i błędną)
    odpowiedź?

    --
    TomaSz.

  • 64. Data: 2007-12-11 08:41:26
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 08:03:49 +0100, januszek napisał(a):

    > ps. Olgierd ma racje z tym malym fiutkiem

    Strzelałem! :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 65. Data: 2007-12-11 09:23:25
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 08:44:21 +0100, TomaSz. napisał(a):

    > Prawo nie ma tu nic do rzeczy - właściciel sklepu może Cię nie wpuścić
    > nawet w godzianch jego otwarcia, bo mu się nie podoba np. Twój kolczyk w
    > nosie.

    Troszke jakby przesadziles.

    marcin

  • 66. Data: 2007-12-11 10:21:24
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 10 Dec 2007 15:35:53 -0600,
    witek <w...@g...pl.invalid> screamed:

    > Chłopie, skąd ty ten "zachód" bierzesz.
    > Bo chyba nie z praktyki.

    Jak to skąd? Z "Bolek i Loke na Zachodzie"...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 11:21:06 user up 11552 days, 23:16, 1 user, load average: 0.99, 0.28, 0.68 ]

    This time it will surely run.

  • 67. Data: 2007-12-11 10:36:20
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu klienta jesli jest juz po
    > godzinach otwarcia, ale w sklepie sa jeszcze kupujacy? Jesli nie ma
    > takiego prawa, to na jakiej podstawie?

    Jest przepis:
    "kto nie wpuszcza do sklepu adama ten jest skończona lama"

    --
    Paweł
    wszytkie posty z gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania

  • 68. Data: 2007-12-11 10:38:55
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 10:21:24 +0000, Artur M. Piwko napisał(a):

    > Jak to skąd? Z "Bolek i Loke na Zachodzie"...

    Chłopak już zapomniał, że się na onecie wklikał w taki śmieszny serwis, a
    Wy ciągle o sprawie ;-)

  • 69. Data: 2007-12-11 10:39:03
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 11-12-2007 o 03:47:54 swen <n...@n...com> napisał(a):

    > Dam ci podpowiedz:
    > Poszukaj zapisow o dyskryminacji - tam masz co szukasz.

    Dyskryminacja ze wzgledu na czas wejscia do sklepu... fascynujace :) To
    teraz, w ramach dyskryminacji, wyobraz sobie, ze wlasciciel sklepu nie
    zglosi wlamania - wtargniecia klienta na teren sklepu po godzinach
    zamkniecia. Musi to zglosic na policje, jesli nie chce zostac posadzony o
    dyskryminacje.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 70. Data: 2007-12-11 10:44:53
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia 11-12-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
    wówczas przez agenta o pseudonimie 'zly' słowa
    spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

    > Troszke jakby przesadziles.

    Z kolczykiem czy z tym, że ma prawo Cię nie wpuścić?
    Kolczyk był podany przykładowo, a do swojego sklepu mam prawo nie wpuścić,
    kogo mi się tylko zechce - chyba, że z nakazem prokuratora :)

    --
    TomaSz.
    http://www.kociezycie.net