  • 1. Data: 2007-12-10 18:56:57
    Temat: Likwidacja stanowiska pracy
    Od: MM <m...@i...pl>

    Mam pytanie.
    Mam ponad 40 lat pracy. Z dniem 31 grudnia 2007 r. pracodawca chce
    rozwiązać umowę za wypowiedzeniem z powodu likwidacji stanowiska pracy
    KIEROWNIKA PRAC ELEKTRYCZNYCH. Proszę o podanie ustawy (art., pkt),
    która powinna być wpisana w świadectwie pracy, abym mógł przejść na
    świadczenie przedemerytalne (40 lat pracy, bez względu na wiek). Proszę
    o szybką odpowiedź.

  • 2. Data: 2007-12-10 21:19:37
    Temat: Re: Likwidacja stanowiska pracy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 19:56:57 +0100, MM napisał(a):

> [...]
    > która powinna być wpisana w świadectwie pracy, abym mógł przejść na
    > świadczenie przedemerytalne (40 lat pracy, bez względu na wiek). Proszę

    Kodeks pracy: art. 25-67

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 3. Data: 2007-12-11 11:09:12
    Temat: Eltaoo uznaje a więc zawiera w sobie każde prawo przyznające prawo do życia każdej osobie.
    Od: "Laskowski Grzegorz (PESEL: 59120605437)" <t...@g...com>

    Odpowiednie przepisy znajdziesz na:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19740240141&type=3&name=D19740141Lj.pdf
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    O prawie możesz poczytać i podyskutować także na:
    http://www.przykazania.blogspot.com/

  • 4. Data: 2007-12-11 11:13:21
    Temat: Eltaoo to światopogląd zawierający w sobie i uznający za właściwe stosować każdy przepis przyznający każdej osobie prawo do życia.
    Od: "Laskowski Grzegorz (PESEL: 59120605437)" <t...@g...com>

    Odpowiednie przepisy znajdziesz na:

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19740240141&type=3&name=D19740141Lj.pdf

    A o prawie możesz poczytać i podyskutować na stronach Królestwa Eloi w
    tym:
    http://www.przykazania.blogspot.com/