  • 1. Data: 2007-12-10 17:10:18
    Temat: ile czasu między odwołaniem i kolejną rozprawą?
    Od: tattva <a...@...sygnaturce>

    Wygrałem sprawę o odszkodowanie w pierwszej instancji z PZU w połowie
    października. Od adwokata dowiedziałem się jakiś czas temu, że PZU
    odwołało się ponad 3 tygodnie temu. Ile jeszcze będę musiał czekać
    na rozprawę? Są jakieś nieprzekraczalne terminy?

    /tattva
    --
    samborro maupa gazeta kropa pl
    http://www.myspace.com/samborkostrzewa

  • 2. Data: 2007-12-10 18:41:20
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    tattva pisze:
> [...]
    > października. Od adwokata dowiedziałem się jakiś czas temu, że PZU
    > odwołało się ponad 3 tygodnie temu. Ile jeszcze będę musiał czekać

    jeśli napiszesz gdzie była sprawa, to może ktoś odpowie

    > Są jakieś nieprzekraczalne terminy?

    nie

    KG

  • 3. Data: 2007-12-10 19:52:13
    Od: tattva <a...@...sygnaturce>

    kam pisze:
    > jeśli napiszesz gdzie była sprawa, to może ktoś odpowie

    Sąd rejonowy.

    > nie

    To chyba nie jest możliwe. Wtedy takie PZU mogłoby całkowicie
    zatrzymać sprawę, mimo mojej wygranej w pierwszej instancji.

    /tattva

  • 4. Data: 2007-12-10 20:12:35
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    tattva pisze:

    > Sąd rejonowy.

    gdzie...

    > To chyba nie jest możliwe. Wtedy takie PZU mogłoby całkowicie
    > zatrzymać sprawę, mimo mojej wygranej w pierwszej instancji.

    niby jak?
    wcześniej czy później rozstrzygnięcie będzie

    KG

  • 5. Data: 2007-12-10 20:19:52
    Od: tattva <a...@...sygnaturce>

    kam pisze:
    > gdzie...

    Nie wiedziałem, że są różnice w zależności od miasta.
    Tychy/Śląsk.

    > niby jak?
    > wcześniej czy później rozstrzygnięcie będzie

    Skoro wcześniej czy później rozstrzygnięcie będzie,
    to chyba jednak jest jakiś termin do którego rozprawa
    powinna się odbyć?

    /tattva

  • 6. Data: 2007-12-10 21:26:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    tattva pisze:

    > to chyba jednak jest jakiś termin do którego rozprawa
    > powinna się odbyć?

    Pewnie ze jest.
    Rozprawa winna się odbyć w rozsądnym terminie :)

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 7. Data: 2007-12-10 21:52:21
    Od: tattva <a...@...sygnaturce>

    Johnson pisze:
    > Pewnie ze jest.
    > Rozprawa winna się odbyć w rozsądnym terminie :)

    ;-) No dobrze, jak to wygląda w praktyce?

    /tattva

  • 8. Data: 2007-12-10 22:21:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    tattva pisze:

    > ;-) No dobrze, jak to wygląda w praktyce?

    Dobrze. Zazwyczaj sprawa jest rozpoznawana w rozsądnym terminie.