  • 1. Data: 2007-12-10 20:15:59
    Temat: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu klienta jesli jest juz po
    godzinach otwarcia, ale w sklepie sa jeszcze kupujacy? Jesli nie ma takiego
    prawa, to na jakiej podstawie?
    adam

  • 2. Data: 2007-12-10 20:23:57
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 21:15:59 +0100, adam napisał(a):

    > Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu klienta jesli jest juz po
    > godzinach otwarcia, ale w sklepie sa jeszcze kupujacy?

    Ma.

    > Jesli nie ma takiego prawa, to na jakiej podstawie?

    Dziwnie zadane pytanie.
    Sklep ma godziny otwarcia i tyle.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 3. Data: 2007-12-10 20:27:29
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Dziwnie zadane pytanie.
    > Sklep ma godziny otwarcia i tyle.

    W Polsce jeszcze moze dziwne. Na zachodzie nie do pomyslenia zeby sprzedawca
    odmowil sprzedazy towaru!
    adam

  • 4. Data: 2007-12-10 20:27:38
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2007-12-10 20:27:47
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2007-12-10 20:28:19
    Od: "Agata" <a...@o...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu klienta jesli jest juz po
    > godzinach otwarcia, ale w sklepie sa jeszcze kupujacy? Jesli nie ma
> [...]

    Nie wiem, dla mnie oczywiste jest ze jezeli sklep jest otwart od 10 do 18,
    to po 18 nikt juz do niego nie ma prawa wejsc. Co innego tyczy sie klientow
    ktorzy sa w srodku. Przyszli oni przed czasem zamkniecia sklepu wiec maja
    prawo byc obsluzeni. To juz kwestia kultury i jakies wyrozumialosci zeby nie
    pchac sie do sklepu na ostatnia minute bo przeciez inni ludzie tez chca
    wrocic po pracy do domu, do rodzin. Nikt im nie placi za czas po godzinach
    np. w jakis butikach. Watpie.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2007-12-10 20:29:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu klienta jesli jest juz po
    > godzinach otwarcia, ale w sklepie sa jeszcze kupujacy?

    Ma takie prawo. To ich sklep i mogą wpuszczać kogo chcą.

  • 8. Data: 2007-12-10 20:37:20
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 21:27:47 +0100, adam napisał(a):

    > W Polsce jeszcze moze dziwne. Na zachodzie nie do pomyslenia zeby
    > sprzedawca odmowil sprzedazy towaru!

    Nie mogłeś tego napisać raz?
    A jak przyjdziesz do sklepu o północy to Twój sprzedawca też nie odmówi
    Ci sprzedaży?

  • 9. Data: 2007-12-10 20:54:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    adam wrote:

    > W Polsce jeszcze moze dziwne. Na zachodzie nie do pomyslenia zeby sprzedawca
    > odmowil sprzedazy towaru!

    Bo?

  • 10. Data: 2007-12-10 21:01:15
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Bo?
    Bo chce sprzedac towar. Jakbys mial wlsny sklep, to nie chcialbys towatu
    spzredac?! Pokutuje komunistyczne myslenie.