  • 61. Data: 2009-07-19 21:48:39
    Temat: Re: Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał

    > Każdy kto ma głowie wszystko na swoim miejscu [...]

    Ale ten gość niestety nie ma.
    Naprawdę nie zorientowałeś się jeszcze, że to wyjątkowy szmaciarz?
    Szkoda Twojego czasu.

  • 62. Data: 2009-07-19 21:58:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jotte pisze:

    > Zaś ja się mogę w każdej chwili podpisać imieniem i nazwiskiem.

    Pewnie nie możesz, bo się boisz i wstydzisz się swojego nazwiska.

    Gdybyś to zrobił, to już każdy z kim będziesz miał cokolwiek do
    czynienia na stopie prywatnej czy zawodowej, będzie sobie mógł
    przeczytać że jak wysokiej kultury i moralności człowiekiem jesteś, bo
    raz że sobie zaparkujesz na miejscu dla niepełnosprawnych, to dwa
    zaatakujesz paralizatorem i gazem każdego kto zwróci na to uwagę.
    Pewnie niejedna rozmowa kwalifikacyjna czy w interesach, w ogóle nie
    dojdzie do skutku po takiej lekturze.

  • 63. Data: 2009-07-19 22:11:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h4052h$buj$1@atlantis.news.neostrada.pl Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> pisze:

    > Pewnie nie możesz
    Mogę. W każdej chwili.

> [...]
    > zaparkujesz na miejscu dla niepełnosprawnych, to dwa zaatakujesz
    > paralizatorem i gazem każdego kto zwróci na to uwagę.
    Jesteś wyjątkowo głupi i tępy.
    Sporadycznie (2, 3 razy) być może zdarzyło mi się zaparkować na chwilę na
    jednym z _kilkunastu_ wolnych miejsc dla kuśtyków, zupełnie incydentalnie.
    Napisałem to wyraźnie. Napisałem też, że uważam to za niewłaściwe z prostych
    przyczyn normalnego zrozumienia.
    I nic nie pisałem o zwracaniu uwagi i atakowaniu, lecz o niszczeniu mienia.i
    jego obronie.
    Ty się przestań lepiej podpisywać nazwiskiem, bo robisz siarę rodzinie.

    > Pewnie niejedna rozmowa kwalifikacyjna czy w interesach, w ogóle nie
    > dojdzie do skutku po takiej lekturze.
    Nie chadzam na rozmowy kwalifikacyjne, ja się szanuję.
    Nie jestem Pyra, czy jakiś tam gówniany Balon.

    --
    Jotte

  • 64. Data: 2009-07-19 22:29:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kuba" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > A jakbyście widzieli, Panowie, w takiej sytuacji zatrzymanie auta, przez
    > np. założenie blokad na koła?

    Dość ryzykowne, bo to naruszenie posiadania. Niby można by się powołać, na
    zastaw, ale to generalnie musiało by sie wiązać z nakładami poczynionymi na
    rzecz (art. 461 kc) co w wypadku zajęcia miejsca parkingowego będzie
    ciężkie.

  • 65. Data: 2009-07-20 02:29:16
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    SQLwysyn <s...@s...pl> napisali:

    > Za to sie idzie siedzec.

    Za obrone konieczna?

    > Dziecie neostrady z miesniami z waty sie odezwalo.

    Odezwal sie dresik na sterydach.
    Namompuja sie tacy i mysla, ze rzadza. A pozniej placza i pierdza ze
    strachu.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 66. Data: 2009-07-20 09:04:24
    Od: kuba <j...@g...com>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > na zastaw, ale to generalnie musiało by sie wiązać z nakładami
    > poczynionymi na rzecz (art. 461 kc) co w wypadku zajęcia miejsca

    Ja miałem inną koncepcję, bo z tymi nakładami moim zdaniem nie ma szans.
    Mianowicie, na podst. art 670 KC służy ustawowe prawo zastawu
    wynajmującemu dla zabezpieczenia roszczeń o czynsz. Umowa zawierana na
    parkingu będzie umową najmu miejsca postojowego (w normalnych warunkach
    nie będzie to umowa przechowania, bo przecież nikt tej rzeczy nie pilnuje).

    Mały problem jest tylko z tym, że zastaw powstaje na rzeczach ruchomych
    najemcy wniesionych _do_ przedmiotu najmu. Ja widzę problem
    interpretacyjny właśnie w tym miejscu - czy można uznać, że samochód
    został wniesiony do miejsca postojowego. Skłaniałbym się ku stanowisku,
    że tak. Jak nie będziesz przekonany postaram się uzasadnić.

    Poza tym, często na takich parkingach stoją takie automaty do płacenia
    ze szlabanami. Szlaban się nie podniesie, dopóki dłużnik nie spełni
    świadczenia. I nie uznałbym tego za pozbawienie wolności ;)

    pozdrawiam
    kuba

    --
    kuba

  • 67. Data: 2009-07-20 09:09:11
    Od: zwi <z...@o...pl>

    Jotte pisze:
    > Za nieuprawnione parkowanie na miejscu dla kuśtyków jest co najwyżej

    Kiedy czytam Twoje wypociny to dochodzę do wniosku, że masz pełne prawo
    parkować na miejscach dla niepełnosprawnych...

  • 68. Data: 2009-07-20 15:56:23
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisal w wiadomosci

    > Za obrone konieczna?

    Próba pobicia za naklejenie naklejki? Wiesz ty profanie co to jest obrona
    konieczna? Widziales kiedykolwiek jakis kodeks?
    Pacanku azeby uznac jakis czyn za zamach, to czyn ten musi miec charakter
    czynu bezprawnego. Bezprawnosc czynu polega na tym, iz czyn ten jest
    sprzeczny z obowiazujacym prawem (norma prawna).

    Udowodnij jaki paragraf zabrania naklejania naklejek na zle zaparkowane
    auta.

    I won do przedszkola.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 69. Data: 2009-07-20 15:58:05
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Tak ci się tylko zdaje, tępy ignorancie.

    > Nawet byś nie zauważył skąd zaliczyłeś.

    Nie machaj tak tłustymi rączkami bo ci berecik spadnie.
    Nie bój sie o swój pojazd, na dziecinnym rowerku nie da sie nakleic na szybe
    naklejki.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 70. Data: 2009-07-20 16:00:40
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Sporadycznie (2, 3 razy) być może zdarzyło mi się zaparkować na chwilę na
    > jednym z _kilkunastu_ wolnych miejsc dla kuśtyków,

    To jestes chamem i slusznie naklejka ci sie nalezala.
    Na rowerek.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl