  • 1. Data: 2009-07-14 05:22:28
    Temat: Przychodzi Centralne Biuro Antykorupcyjne do...
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    http://wyborcza.pl/1,76842,6813835,Jak_cie_przeswiet
    li_CBA.html

    no własnie ?
    Gdzie są granice ? Przyjdzie CBA do wspólnoty mieszkaniowej i zacznie
    zadawać pytania o to jakim samochodem jeździ jeden z włascicieli, ilu
    metrowe ma mieszkanie, ile płaci czynszu za część prywatną i wspólną...

    Podobnie z firmami ubezpieczeniowymi.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

  • 2. Data: 2009-07-14 06:00:07
    Od: spp <s...@o...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
> [...]
    > zadawać pytania o to jakim samochodem jeździ jeden z włascicieli, ilu
    > metrowe ma mieszkanie, ile płaci czynszu za część prywatną i wspólną...

    Za komuny też tak było. :)

    Co najgorsze - jest tak na całym świecie. :)

    To tzw. wywiad środowiskowy. ;)

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-07-14 06:13:57
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Wyborcza to szmata niewarta wycierania butów.
    W artykule Wybiórcza postawiła m.in. zarzut, że "...CBA za zgodą sądu..." (sic!!).
    Szkoda, że szmaciane redaktorzyny nie dopisały, iż sędziowie w sądach w PRL-bis są
    zapewne na pasku Ojca Rydzyka...
    Michnikowszczyzna stoczyła sie już poniżej rynsztoka.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-07-14 06:53:13
    Od: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał
    > Gdzie są granice ? Przyjdzie CBA do wspólnoty mieszkaniowej i zacznie
    > zadawać pytania o to jakim samochodem jeździ jeden z włascicieli, ilu
    > metrowe ma mieszkanie, ile płaci czynszu za część prywatną i wspólną...

    Wszystko jest zgodne z prawem, patrz: Ustawa o CBA. Problem w tym, że tak
    szerokie uprawnienia mogą być różnie wykorzystywan. Wystarczy, aby CBA się
    kimś zainteresowało z jakiś powodów i już w majestacie prawa może wszystko
    się o nim dowiedzieć. Chciano państwa kontroli i twardej ręki, to tak
    właśnie to wygląda....