  • 71. Data: 2009-07-20 16:01:34
    Temat: Re: Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "zwi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h41cau$5i7$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Kiedy czytam Twoje wypociny to dochodzę do wniosku, że masz pełne prawo
    > parkować na miejscach dla niepełnosprawnych...

    Raczej sa podstawy do odebrania prawa jazdy, bo niesprawni umyslowo nie
    powinni prowadzic samochodó.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 72. Data: 2009-07-20 16:38:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h41cau$5i7$1@atlantis.news.neostrada.pl zwi <z...@o...pl>
    pisze:

    > Kiedy czytam Twoje wypociny to dochodzę do wniosku, że masz pełne prawo
    > parkować na miejscach dla niepełnosprawnych...
    Powiem szczerze, otwarcie i bez ogródek - twoje "wnioski" gówno mnie
    obchodzą, uważam cię bowiem za głupca, i tyle.

    --
    Jotte

  • 73. Data: 2009-07-20 18:45:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kuba" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > pilnuje).
    > Mały problem jest tylko z tym, że zastaw powstaje na rzeczach ruchomych
    > najemcy wniesionych _do_ przedmiotu najmu. Ja widzę problem
    > interpretacyjny właśnie w tym miejscu - czy można uznać, że samochód
    > został wniesiony do miejsca postojowego. Skłaniałbym się ku stanowisku,
    > że tak. Jak nie będziesz przekonany postaram się uzasadnić.
    > Poza tym, często na takich parkingach stoją takie automaty do płacenia ze
    > szlabanami. Szlaban się nie podniesie, dopóki dłużnik nie spełni
    > świadczenia. I nie uznałbym tego za pozbawienie wolności ;)

    Mnie sie ta koncepcja podoba. W końcu nikt nie protestuje przeciwko
    szlabanom, a to też w jakimś stopniu narusza prawo do wolności.

  • 74. Data: 2009-07-20 21:21:55
    Od: zwi <z...@o...pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:h41cau$5i7$1@atlantis.news.neostrada.pl zwi <z...@o...pl>

    > Powiem szczerze, otwarcie i bez ogródek - twoje "wnioski" gówno mnie
    > obchodzą, uważam cię bowiem za głupca, i tyle.

    Ależ kompleksy z Ciebie wychodzą. Lepiej Ci po tym co na mój temat
    napisałeś? Jeśli tak to cieszę się, że mogłem pomóc.

  • 75. Data: 2009-07-20 22:25:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h42nn9$lni$1@nemesis.news.neostrada.pl zwi <z...@o...pl>
    pisze:

    > Ależ kompleksy z Ciebie wychodzą.
    Psycholog czy idiota?
    Eee, pewnie to drugie...

    > Lepiej Ci po tym co na mój temat napisałeś? Jeśli tak to cieszę się, że
    > mogłem pomóc.
    Po prostu powiedziałem szczerze, jak mężczyzna męż...
    No dobra, to nienajtrafniej dobrane sformułowanie.
    Tak czy inaczej pomagać ci nie nie zamierzałem i nie próbowałem.
    Nie jestem bowiem specjalistą w tej dziedzinie medycyny.

    --
    Jotte

  • 76. Data: 2009-07-22 09:12:48
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 20 Lip, 17:56, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:

    > Próba pobicia za naklejenie naklejki? Wiesz ty profanie co to jest obrona
    > konieczna? Widziales kiedykolwiek jakis kodeks?

    Tak, obrona konieczna to np. poczestowanie paralizatorem dresika,
    ktory zamierza rzeczywiscie (chyba, ze sie przechwalasz), bezposrednio
    i bezprawnie powalic mnie na ziemie.

    > Pacanku azeby uznac jakis czyn za zamach,

    Nie unos sie tak, bo ci zylka peknie na bicepsie.

    > Udowodnij jaki paragraf zabrania naklejania naklejek na zle zaparkowane
    > auta.

    Udowodnij jaki paragraf zabrania nakleic Ci na czole naklejki "jestem
    jemiolem"?

    > I won do przedszkola.

    Wielka klatka, maly ptaszek. Lecz kompleksy gdzie indziej.

  • 77. Data: 2009-07-22 17:49:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h424ft$dqq$3@newsread.aster.pl SQLwysyn
    <s...@s...pl> pisze:

    > slusznie naklejka ci sie nalezala.
    Jesteś - jak z pewnością wiesz - kompletnym kretynem.
    Niemniej, choć bez nadziei lecz zgodnie z profilem grupy oczekuję podania
    podstawy prawnej naklejania mi czegokolwiek na aucie. Bo podstawa prawna
    walnięcia takiemu k***wi jak ty gazem czy prądem to znaleźć łatwo.

    --
    Jotte

  • 78. Data: 2009-07-22 17:51:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h424fu$dqq$4@newsread.aster.pl SQLwysyn
    <s...@s...pl> pisze:

    > Raczej sa podstawy do odebrania prawa jazdy
    Wypowiedź zwiCHNIĘTEGO UMYSŁOWO, z przyczyn oczywistych pozostawię bez
    komentarza.
    Ale ciebie, inwalido umysłowy, spytam o podstawę prawną odebrania prawa
    jazdy za parkowanie na miejscu dla kuśtyków.
    A jak nic o prawie nie wiesz, to won na onet i tyle.

    --
    Jotte

  • 79. Data: 2009-07-23 14:19:25
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > podania podstawy prawnej naklejania mi czegokolwiek na aucie. Bo
    > podstawa prawna walnięcia takiemu k***wi jak ty gazem czy prądem to

    Wiesz, że się kompromitujesz?

    --
    krzysiek82

  • 80. Data: 2009-07-23 14:21:23
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Jotte pisze:
    > Ale ciebie, inwalido umysłowy, spytam o podstawę prawną odebrania prawa
    > jazdy za parkowanie na miejscu dla kuśtyków.
    > A jak nic o prawie nie wiesz, to won na onet i tyle.

    Gdyby prawo było odpowiednie to za takie zachowanie właśnie prawko
    powinno być zabierane.

    --
    krzysiek82