  • 51. Data: 2009-07-19 07:54:49
    Temat: Re: Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    SQLwysyn <s...@s...pl> napisali:

    > Przy spotkaniu ze mna ty mialbys kontakt z gleba.

    Zaliczylby ROTFL na Twoj widok?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 52. Data: 2009-07-19 16:21:51
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Przeceniasz się, gówniarzu.
    > Dostałbyś w ryj gazem albo w kark paralizatorem.

    Za to sie idzie siedzec. Nie pusz sie szczawiku. Nie zdazylbys nawet wyjac
    tego gazu z kieszeni.
    Dziecie neostrady z miesniami z waty sie odezwalo.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 53. Data: 2009-07-19 16:42:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3vh90$eii$1@newsread.aster.pl SQLwysyn
    <s...@s...pl> pisze:

    > Za to sie idzie siedzec.
    Tak ci się tylko zdaje, tępy ignorancie.

    > Nie pusz sie szczawiku. Nie zdazylbys nawet
    > wyjac tego gazu z kieszeni.
    Nawet byś nie zauważył skąd zaliczyłeś.

    > Dziecie neostrady z miesniami z waty sie odezwalo.
    Eh, nie dość żeś dureń, to jeszcze kretyn.

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2009-07-19 17:17:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:h3tl0d$3vf$1@newsread.aster.pl SQLwysyn

    > Przeceniasz się, gówniarzu.
    > Dostałbyś w ryj gazem albo w kark paralizatorem. Potem foty i wezwanie
    > policji.
    > Tak się robi z hołotą.

    Och jakiś ty silny i odważny :)
    Zza monitora oczywiście.

    Bo wiesz... w tzw. "realu" równie dobrze mógłbyś dostać takie wpierdenko
    że od tej pory już byś mógł w pełni legalnie parkować na miejscach dla
    niepełnosprawnych ruchowo. I w ten sposób ten prawny problem wręcz "sam
    by się rozwiązał".

    P.S. jakoś tak dziwnie w życiu bywa że tacy usenetowi wszystkobijący
    goście typu Jotte okazują się mieć 160cm w kapeluszu i niedowagę ;)

  • 55. Data: 2009-07-19 17:45:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3vl24$e3p$1@nemesis.news.neostrada.pl Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> pisze:

    > Och jakiś ty silny i odważny :)
    > Zza monitora oczywiście.
    Och, jakiś ty bezmyślny.
    I zza minitora i w realu, oczywiście. ;)
    Niepotrzebna siła do użycia miotacza gazowego czy paralizatora.
    Po cóż się bowiem szarpać z wandalską hołotą?
    BTW - oba urządzenia są legalne i nie wymagają zezwoleń.

    > Bo wiesz... w tzw. "realu" równie dobrze mógłbyś dostać takie wpierdenko
    Od tego wandala niszczącego mi auto?
    Myślisz, że to nie tylko kutasy, ale i bandziory?

    > że od tej pory już byś mógł w pełni legalnie parkować na miejscach dla
    > niepełnosprawnych ruchowo. I w ten sposób ten prawny problem wręcz "sam by
    > się rozwiązał".
    Może i mógłbym. I co z tego? Dostałbym wpierdol legalnie działając w obronie
    swojej własności.
    Podniecaj się myślą, że ci może 4 dresów połamie ręce i potnie facjatę jak
    im komórki spróbujesz nie oddać.

    > P.S. jakoś tak dziwnie w życiu bywa że tacy usenetowi wszystkobijący
    > goście typu Jotte okazują się mieć 160cm w kapeluszu i niedowagę ;)
    W życiu bywa różnie, i niekoniecznie tak się składa, jak się tobie wydaje.
    Pyro...

    --
    Jotte

  • 56. Data: 2009-07-19 18:14:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jotte pisze:

    > Niepotrzebna siła do użycia miotacza gazowego czy paralizatora.

    Tak se mały Jojne (Jotte) wyobrażał wojnę ;)

    > Od tego wandala niszczącego mi auto?
    > Myślisz, że to nie tylko kutasy, ale i bandziory?

    On tylko naklejał naklejkę przedstawicielowi hołoty zajmującej miejsca
    dla niepełnosprawnych.
    I w tym czasie zostaje zaatakowany przez uzbrojonego "160cm w kapeluszu
    z niedowagą", no i w ramach obrony koniecznej spuszcza ci wpierdenko.

    > Może i mógłbym. I co z tego?

    No nic... miałbyś obitą twarz i naklejkę na szybie. W sumie pozytywnie,
    bo następnym razem dla pewności zaparkujesz 2-3 miejsca dalej od miejsca
    dla niepełnosprawnych ;)

    > W życiu bywa różnie, i niekoniecznie tak się składa, jak się tobie wydaje.
    > Pyro...

    Na ja się przynajmniej nie wstydzę własnego nazwiska.
    No nie anonimku?

  • 57. Data: 2009-07-19 18:30:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3vocd$i96$1@nemesis.news.neostrada.pl Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> pisze:

    > Tak se mały Jojne (Jotte) wyobrażał wojnę ;)
    Gówniarstwo i kiepściocha.
    Przyśniło się Pyrze w niewygodnym wyrze... ;)

    > On tylko naklejał naklejkę przedstawicielowi hołoty zajmującej miejsca dla
    > niepełnosprawnych.
    > I w tym czasie zostaje zaatakowany
    Głupoty gadasz.
    Za nieuprawnione parkowanie na miejscu dla kuśtyków jest co najwyżej
    określona prawem kara pieniężna ew. odholowanie.
    I tyle. Tego się kuśtyk czy kuśtyków zwolennik może domagać, ale i tak nie
    od parkującego, lecz od uprawnionych do interwencji służb.
    Wandal "tylko" oklejający cudze auto popełnia co najmniej wykroczenie,
    niszczy lub uszkadza cudzą własność i właściel ma prawo jej bronić.
    Zatem nie atakuje, lecz broni.
    Trzeba najpierw myśleć, potem gadać.

    > No nic... miałbyś obitą twarz i naklejkę na szybie.
    A może byłoby wcale nie tak?

    > ja się przynajmniej nie wstydzę własnego nazwiska.
    Ja też nie.
    Może jednak powinieneś?

    > No nie anonimku?
    A co ci do tego?

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2009-07-19 21:19:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jotte pisze:

> [...]
    > Wandal "tylko" oklejający cudze auto popełnia co najmniej wykroczenie,
    > niszczy lub uszkadza cudzą własność i właściel ma prawo jej bronić.

    Wiesz co bardzo mały człoweczku?
    Każdy kto ma głowie wszystko na swoim miejscu, jeżeli zobaczyłby kogoś
    przyklejającego mu cokolwiek do szyby samochodu zaparkowanego na miejscu
    dla inwalidy, to by się zapadł pod ziemie ze wstydu.
    To co tu pokazujesz to krańcowa degeneracja i patologia - tak zwane dno.

    Po takich wynurzeniach, to nie dziwię się że wstydzisz się swojego
    nazwiska - też bym się wstydził po napisaniu takich rzeczy.

  • 59. Data: 2009-07-19 21:40:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h4038h$2d3$1@nemesis.news.neostrada.pl Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> pisze:

    > Wiesz co bardzo mały człoweczku?
    No co, kiepsko zrobiony człowieczku?

    > Każdy kto ma głowie wszystko na swoim miejscu, jeżeli zobaczyłby kogoś
    > przyklejającego mu cokolwiek do szyby samochodu zaparkowanego na miejscu
    > dla inwalidy, to by się zapadł pod ziemie ze wstydu.
    To na szczęście tylko twoje zdanie, nic ważnego, olać, spuścić wodę i po
    sprawie.

    > To co tu pokazujesz to krańcowa degeneracja i patologia - tak zwane dno.
    Aż strach się bać - zrobiłem kupę na kupę...

    > Po takich wynurzeniach, to nie dziwię się że wstydzisz się swojego
    > nazwiska - też bym się wstydził po napisaniu takich rzeczy.
    Łżesz, Pyro.
    Ktoś może się Pyra nazywać i obrażasz go sobą.
    Zaś ja się mogę w każdej chwili podpisać imieniem i nazwiskiem.

    --
    Jotte

  • 60. Data: 2009-07-19 21:45:58
    Od: kuba <j...@g...com>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:h3jtck$1n7$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Dane te można uzyskać za pośerdnictwem sądu z Wydziału Komunikacji.

    A jakbyście widzieli, Panowie, w takiej sytuacji zatrzymanie auta, przez
    np. założenie blokad na koła?

    pozdrawiam
    kuba