  • 1. Data: 2009-07-13 19:37:20
    Temat: prawo pracy, praca na etacie oraz staz jednoczesnie
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witam,

    Czy ktoś mógłby mnie nakierować, podpowiedzieć, jak rozwiązać
    następujący problem - możliwość pracy na etacie jako technik farmaceuta
    oraz staż jako magister w tej samej i jednej aptece. Oczywiście w
    dokumentach staż musi być bezpłatny i w pełnym wymiarze. Podpowiadano
    wcześniej, że rozwiązaniem może być praca jako technik farmaceuta na
    umowę zlecenie. Jeżeli ktoś jest obeznany, bardzo proszę o jakieś
    podpowiedzi.

    Dzięki, pozdrawiam!

    Rafał

  • 2. Data: 2009-07-13 20:52:19
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    RD wrote:
> [...]
    > farmaceuta oraz staż jako magister w tej samej i jednej aptece.
    > Oczywiście w dokumentach staż musi być bezpłatny i w pełnym wymiarze.
    A dlaczego bezplatny?
    Czy magister na stazu nie moze w sprawach tego wymagajacych wystepowac
    jako technik po stazu (IMO bycie technikiem po stazu wynika z
    przepracowania odpowiedniego okresu na stanowisku technika
    farmaceutycznego, a nie z nazwy stanowiska pracy w umowie)

    > Podpowiadano wcześniej, że rozwiązaniem może być praca jako technik
    > farmaceuta na umowę zlecenie. Jeżeli ktoś jest obeznany, bardzo
    > proszę o jakieś podpowiedzi.

    O ile jestes swiadom roznic pomiedzy umowa zlecenia a umowa o prace i Ci
    to pasuje, to jest to jakies wyjscie, ale nie do konca rozumiem po
    cholere tak kombinowac.

    Wieslaw