  • 1. Data: 2009-07-14 06:53:13
    Temat: zientarski - moze mi ktos wytlumaczyc?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    artykul http://ujeb.pl/zienta

    generalnie pytanie jest takie, rozumiem, ze stan zdrowia moze uniemozliwiac
    skuteczne przesluchanie, co nie zmienia postaci rzeczy, ze przesluchanie
    cokolwiek zmieni w tej sprawie, ale co stan zdrowia ma wspolnego z
    osadzeniem?

    sa swiadkowie, sa zebrane slady, bylo dochodzenie, to w czym problem aby
    postawic zarzuty?

  • 2. Data: 2009-07-14 07:23:47
    Temat: Re: zientarski - moze mi ktos wytlumaczyc?
    Od: gacek <g...@w...pl>

    szerszen wrote:
> [...]
    > uniemozliwiac skuteczne przesluchanie, co nie zmienia postaci rzeczy, ze
    > przesluchanie cokolwiek zmieni w tej sprawie, ale co stan zdrowia ma

    jesli nie bedzie w stanie odbyc potencjalnej kary to po co?

    gacek

  • 3. Data: 2009-07-14 07:34:24
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    gacek napisal:
    > jesli nie bedzie w stanie odbyc potencjalnej kary to po co?

    Po to, aby mial wyrok zakazujacy formalnie kierowania pojazdami
    mechanicznymi, bo zaloze sie, ze w przeciwnym przypadku za pol
    roku nagle 'ozdrowieje', zacznie jezdzic, prowadzic audycje i nawet
    pisac do gazet. Wez pod uwage, ze teraz trwa wysilona akcja starego
    Zientarskiego, aby ratowac mlodego od odpowiedzialnosci za wypadek
    i smierc Zabiegi.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-07-14 08:17:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jesli nie bedzie w stanie odbyc potencjalnej kary to po co?

    chocby dla zasady (bynajmniej nie sobieslawa)

  • 5. Data: 2009-07-14 08:20:14
    Od: "Jan Kowalski" <c...@g...pl>

    W praktyce będzie wyglądać to tak, że prokurator podpisze umorzenie śledztwa i
    od tego momentu nie będzie żadnej siły na niebie i ziemi, aby go wsadzić.
    Prokurator po prostu odmówi jakiegokolwiek uzasadnienia takiej decyzji lub
    poda ulubioną formułkę na odwal się czyli "czyn nie wykazał znamion przestępstwa".

  • 7. Data: 2009-07-14 08:30:01
    Od: BartekK <s...@N...org>

    gacek pisze:

    > jesli nie bedzie w stanie odbyc potencjalnej kary to po co?
    Choćby po to, że gdy będzie prawomocnie skazany winny zdarzenia, to
    poszkodowani będą mieli od kogo dochodzić swych praw? (nie śledzę tej
    sprawy, bo szum medialny zagłusza rozsądek, ale zapewne poszkodowani są,
    jak choćby właściciel pojazdu czy ktośtam kto ucierpiał)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 8. Data: 2009-07-14 08:44:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > sa swiadkowie, sa zebrane slady, bylo dochodzenie, to w czym problem aby
    > postawic zarzuty?

    Po co przedstawiać zarzuty jak i tak ich nie zrozumie? Po co urządzać
    proces jak i tak go nie zrozumie. Itd ...

    --
    @2009 Johnson

  • 9. Data: 2009-07-14 08:45:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jan Kowalski pisze:

    > W praktyce będzie wyglądać to tak, że prokurator podpisze umorzenie śledztwa i
    > od tego momentu nie będzie żadnej siły na niebie i ziemi, aby go wsadzić.

    Tyle wiesz co zjesz.
    Choroba podejrzanego jest podstawą zawieszenia postępowania a nie jego
    umorzenia.

    --
    @2009 Johnson

  • 10. Data: 2009-07-14 08:47:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    BartekK pisze:

> [...]
    > sprawy, bo szum medialny zagłusza rozsądek, ale zapewne poszkodowani są,
    > jak choćby właściciel pojazdu czy ktośtam kto ucierpiał)

    A już myślałem że jesteś "profesjonalistą", ale widzę że jednak nie.

    --
    @2009 Johnson