  • 31. Data: 2005-09-10 18:40:26
    Temat: Re: Allegro - pytanie ..
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > "Polecam pozostałe aukcje naszej firmy"), więc jeśli kupowałes to jako
    > konsument, możesz mu to w ciągu 10 dni zwrócić, bez podania przyczyny.

    podstawa?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 32. Data: 2005-09-10 19:28:52
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a ja uwazam ze nie oraz ze licytujacy nie powinien kupowac przedmiotow
    > poprzez allegro skoro nie umie czytac.

    Tak sobie czytam i czytam i zastanawiam się ilu z obrońców sprzedawcy
    kupiłoby tablet bez piórka.

    Przecież to jest ewidentne wciskanie kitu. Może i zgodne z prawem, ale
    wciskanie kitu. Sprzedawanie bezwartościowego przedmiotu za prawdziwe -
    chociaż niewielkie pieniądze.
    Moralnie to dla mnie to jest kant - prawnie ? -niekoniecznie.
    Kogo wy bronicie? cwaniaczka sprzedającego za stówę średnio użyteczną
    myszkę? Bez jaj Panie i Panowie

    Może kupujący nie doczytał? - zresztą opis jest chytry - "tablet z
    akcesoriami", bywa
    Faktem jest, że od umowy kupna zawartej poza siedzibą sprzedającego
    można odstąpić w ustawowyn terminie i tyle .

    MAc

  • 33. Data: 2005-09-10 19:40:44
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "rezist.com" <s...@p...com> naskrobał/a w

    > podstawa?

    Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialność za
    szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Wspieraj fundacje: "Podaruj wampirom slonce".

  • 34. Data: 2005-09-10 21:42:20
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialność za
    > szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

    Oczywiscie, ale wezmy na przyklad...

    Art. 16. 1. Przepisów o umowach zawieranych na odległość nie stosuje się
    do umów:

    [...]

    10) sprzedaży z licytacji.

    Wiec do Makareny nalezy udowodnienie faktu iz nie skorzystal z formuly
    licytacji :) Tylko czy wybranie opcji Kup Teraz nie jest jednoznaczne
    z zalicytowaniem takiej kwoty? Przeciez to w koncu serwis aukcyjny
    a nie sklep :))

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 35. Data: 2005-09-10 23:05:30
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

> [...]
    > formuly licytacji :) Tylko czy wybranie opcji Kup Teraz nie jest
    > jednoznaczne z zalicytowaniem takiej kwoty? Przeciez to w koncu

    Możesz udowodnić, że odbyła się licytacja?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Chrzanic sygnaturki !!!!

  • 36. Data: 2005-09-10 23:56:07
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    A to nie do mnie pytanie. Przeciez to nie ja, nie umiem czytac.

    Regulamin Allegro nie precyzuje czy to jest forma licytacji,
    czy cos innego.

    http://allegro.pl/help_item.php?item=51

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 37. Data: 2005-09-11 08:34:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > akcesoriami", bywa
    > Faktem jest, że od umowy kupna zawartej poza siedzibą sprzedającego można

    przeczytaj post akohoro

    p.

  • 38. Data: 2005-09-11 09:01:08
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > przeczytaj post akohoro

    który?

    Obejrzyj aukcję.

    MAc

  • 39. Data: 2005-09-11 09:24:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > który?

    > Obejrzyj aukcję.

    ogladalem nawet cytowalem co zawiera zestaw - ze strony aukcji!!!!!

    P.

  • 40. Data: 2005-09-11 17:22:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    akohoro napisał(a):

    > Niektóre tablety mogą nie zawierać "pióra" a mają tylko "myszkę" ale to
    > faktycznie tablet bez "pióra" to 1/2 tabletu.
    > Akohoro

    No chyba ze ktos sprzedaje tablety bez piora... Ja sie osobiscie nigdy z
    takim tworem nie spotkalem.

    IMO mozna to porownac do myszy bez kulki, albo telefonu bez ladowarki.
    O ile na rynku wtornym jeszcze jest to do przyjecia (pod warunkiem
    zaznaczenia ze elementu brakuje), to na rynku pierwotnym rzecz niespotykana.

    No ale skoro ktos sprzedaje nowe tablety bez piorek to niech bedzie...

    Nie wiem tylko kto i po co to kupuje? Lepiej sobie kupic myszke optyczna
    :) No ale to juz nie mi rozsadzac.
    Po prostu uzywajac myszki znika caly bajer "tabetowosci" (a wiec to ze
    powierzchnia tabletu odpowiada powierzchni ekranu i dotkniecie piorkiem
    powiedzmy srodka tabletu powoduje ustawienie kursora na srodku ekranu).

    Inna sprawa ze sprzedajacy w moim odczuciu mimo wszystko celowo uzyl
    niedomowienia, po to zeby opchnac jakis towar nieswiadomemu kupujacemu.