  • 41. Data: 2005-09-11 18:52:27
    Temat: Re: Allegro - pytanie ..
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    Tomasz Pyra wrote:
    > akohoro napisał(a):
    >

    > Inna sprawa ze sprzedajacy w moim odczuciu mimo wszystko celowo uzyl
    > niedomowienia, po to zeby opchnac jakis towar nieswiadomemu
    > kupujacemu.

    nie będę się wypowiadał co do porpezednich twoich zastrzeżeńn ale nim
    ogłosisz swoje wątpliwości zerknij na aukcję.
    Mogę sprzedawać "czołg bez lufu". Ty go kupisz i co masz mieć pretensje
    ,że go kupiłeś ?Każdy kupuje to co chce i co mu odpowiada.
    Co do tabletu to odpowiem tak : są takie i takie róznica jest w
    cenie.Ogłądałem aukcję i nie widzę tu żadnego oszustwa z wyjątkiem braku
    elementarnej wiedzy kupującego,który chciał coś kupić ale nie widział co
    kupuje.
    Akohoro

  • 42. Data: 2005-09-11 19:53:18
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    akohoro napisał(a):

> [...]
    > Mogę sprzedawać "czołg bez lufu". Ty go kupisz i co masz mieć pretensje
    > ,że go kupiłeś ?Każdy kupuje to co chce i co mu odpowiada.

    Faset nie sprzedaje czołgu bez lufy, tylko na innej aukcji sprzedaje
    "czołg z lufą"

    I pokaż mi stronę producenta sprzedającego tablety bez piórka. Tablety
    nie digitizery.

    MAc

  • 43. Data: 2005-09-11 20:58:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    akohoro napisał(a):

> [...]
    > ,że go kupiłeś ?Każdy kupuje to co chce i co mu odpowiada.
    > Co do tabletu to odpowiem tak : są takie i takie róznica jest w

    On nie sprzedaje "czolgu bez lufy".
    On sprzedaje "czolg", co z tego ze na innej aukcji sprzedaje "czolg z lufa"?
    Ktos zamawiajac u niego "czolg" oczekuje czolgu z lufa, co jest IMO
    normalne.

    Chociaz zapewne niejeden znawaca techniki wojskowej zaraz powie ze czolg
    niekoniecznie musi miec lufe. Ale to nie obowiazkiem kupujacego jest byc
    ekspertem w danej dziedzinie, a wlasnie sprzedawca ma obowiazek
    stosowanie produkt opisac i objasnic co to jest.

    I w przypadku czolgu bez lufy nie nalezy pisac ze to "czolg", a wlasnie
    ze to czolg bez lufy.
    A sprzedajac tablet bez piorka nalezy napisac ze tablet nie ma piorka i
    ze ewentualnie tablet z piorkiem mozna nabyc na innej aukcji.

    Pomijajac prawne aspekty sprawy to jest po prostu niepowazne zagranie ze
    strony sprzedajacego i tyle. Stara sie oszukac kupujacego i juz.
    Nalezy takiemu walnac negatywa, napisac o co chodzi, a towar oddac i
    zarzadac zwrotu kasy.

    Zreszta sprzedajacy ma pelno negatywow.

    Inna sprawa ze kupujac u kogos takiego nalezy sie 10 razy zastanowic z
    kim sie ma do czynienia.

    Dla mnie EOT bo nie da sie jednoznacznie ocenic czy tablet bez piorka to
    nadal tablet, czy po prostu "myszka z podkladka".
    Tak samo nie da sie jednoznacznie powiedziec czy sprzedajac "samochod z
    ABS-em i elektrycznymi szybami" mozna komus sprzedac samochod bez silnika.
    I czy sprzedajac "czolg" mozna komus dac "czolg bez lufy".

    W zasadzie po to jest zapis w ustawie o tym, ze kupujac cos wysylkowo
    zawsze mozna to oddac bez podania przyczyny. I IMO jest to dobry zapis z
    ktorego nalezy skorzystac i nie robic afery.
    Bo nie byla to aukcja a sklep internetowy - aukcja to zupelnie cos
    innego, tu cena byla podana z gory i nie bylo licytacji.

  • 44. Data: 2005-09-12 09:19:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Faset nie sprzedaje czołgu bez lufy, tylko na innej aukcji sprzedaje
    > "czołg z lufą"

    a ty kupujesz na innej czy na tej na ktorej jest czolg bez lufy? Sorry ale
    debilizm
    kupujacego nie swiadczy o oszustwie sprzedajacego

    P.

  • 45. Data: 2005-09-12 13:58:15
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a ty kupujesz na innej czy na tej na ktorej jest czolg bez lufy? Sorry ale
    > debilizm
    > kupujacego nie swiadczy o oszustwie sprzedajacego

    Przemek, więcej dystansu. ;-)
    NIGDZIE nie jest napisane, że to jest "TABLET BEZ PIÓRKA"
    Tablet kompletny to tablet z piórkiem. end

    Pytałem o to kto produkuje tablety bez piórek - jak dotąd nie dostałem
    odpowiedzi - a jest to pierwszy krok do tego, żebym w ogóle się zaczął
    zastanawiać. ;-)
    Jak dotąd nikt mi go nie wskazał.

    Cały czas jestem przekonany, że to są odpady z aldika - w końcu medion
    to nie producent tylko aldikowa marka.

    MAc

  • 46. Data: 2005-09-12 15:09:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemek, więcej dystansu. ;-)
    > NIGDZIE nie jest napisane, że to jest "TABLET BEZ PIÓRKA"
    > Tablet kompletny to tablet z piórkiem. end

    bylo wyszczegolnione co zawuera zestaw

    > Pytałem o to kto produkuje tablety bez piórek - jak dotąd nie dostałem
    > odpowiedzi - a jest to pierwszy krok do tego, żebym w ogóle się zaczął
    > zastanawiać. ;-)

    u producenta, wpisz w google najlepiej.

    P.

  • 47. Data: 2005-09-12 16:34:38
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > u producenta, wpisz w google najlepiej.
    >
    > P.

    No właśnie pytam u jakiego producenta. Może mkoje google głupie, ale nie
    znalazło tabletów bez piórek, z wyjątkiem medionów w firmie s...x, która
    to firma IMHO sprzedaje zdekompletowane zestawy.

    Jesteś kolejną osobą opowiadającą, że tablet bez piórka jest rzeczą
    normalną i prawidłową - ale jakoś nikt, pomimo kilkakrotnego zadania
    pytania nie wskazał producenta tabletu bez piórka. ;-)

    MAc

  • 48. Data: 2005-09-16 04:34:48
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 10.09.2005 MAc <m...@t...poczta.onet.pl> napisał/a:
    > I to jest nieuczciwe. Nigdzie nie jest napisane, że sprzedaje inny
    > tablet niż pokazał.

    Jest! Pisze ze sprzedaje tablet firmy MEDION! a nie innej firmy!

    > Gdzieś napisał, że na innej aukcji sprzedaje z piórem?

    Ponizej jest lista aukcji. Widziales?

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 49. Data: 2005-09-16 12:35:49
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz napisał(a):

    > Ponizej jest lista aukcji. Widziales?

    widziałem. nigdzie nie ma sformułowania "z piórem"

    MAc

  • 50. Data: 2005-09-16 17:04:50
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 16.09.2005 MAc <m...@t...poczta.onet.pl> napisał/a:

    > widziałem. nigdzie nie ma sformułowania "z piórem"

    Jest jeden zestaw z akcesoriami za 139PLN, a drugi za 99PLN.
    W tym za 139PLN jest wyraznie napisane ze pioro jest.
    W tym za 99PLN nie ma tego stwierdzenia. Dla mnie sprawa jest jasna.