  • 1. Data: 2005-09-09 12:21:39
    Temat: Przetarg - prefenecje krajowe, grupa kapitałowa
    Od: "jarek d." <d...@o...pl>

    Witam serdecznie Grupę

    Niebawem mam przeprowadzić przetarg nieogranicziny. W związku z tym mam 2
    pytania:
    1. Czy preferencje krajowe są dopuszczalne w kontekście naszego
    wuniowstąpienia
    2. Firma, w której pracuję jest w grupie kapitałowej. Roboty budowlane
    będące przedmiotem przetargu na pewno będą wykanane przez firmę spoza naszej
    grupy ale na specjalistyczną cześć robót wykonawca będzie musiał wziąć
    podwykonawcę, którym z kolei może być firma z naszej grupy kapitałowej. Czy
    mogę tak skonstruować siwz, by za wzięcie "naszego" podwykonawcy oferent
    otrzymywał więcej punktów? (wartość robót podwykonawcy to około 20% wartości
    całego kontraktu)

    pozdr.
    jarek d.

  • 2. Data: 2005-09-09 12:34:33
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "jarek d." <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podwykonawcy oferent otrzymywał więcej punktów? (wartość robót
    > podwykonawcy to około 20% wartości całego kontraktu)

    a czy to ma być przetarg zgodny z Prawem zamówień publicznych?
    Czy jesteście zobowiązani do stosowania przepisów tej ustawy?

  • 3. Data: 2005-09-09 12:40:17
    Od: "jarek d." <d...@o...pl>

    Użytkownik "pissmejker" napisał w wiadomości

    > a czy to ma być przetarg zgodny z Prawem zamówień publicznych?
    > Czy jesteście zobowiązani do stosowania przepisów tej ustawy?

    Mamy wewnętrzny regulamin stworzony na bazie Prawa zamówień publicznych - ta
    sama terminologia, inne progi kwotowe.
    Niestety, nie ma w nim odpowiedzi na moje pytania.
    Więc chciałbym postąpić tak, żeby było zgodnie z UZP

    pozdr.
    jarek

  • 4. Data: 2005-09-10 02:02:23
    Od: "jarek d." <d...@t...tlen.pl>

    pissmejker wrote:

    > niestety nie za bardzo możesz tak postąpić.
    > Skoro ustawy Prawo zamówień publicznych się nie stosuje to się nie
    > stosuje. Pczywiście możesz stosować coś na kształt ustawy Pzp ale
    > pamiętaj, że nie będzie to ta ustawa.
    > Wykonawca nie będzie miał prawa do wniesienia odwołania do ZA UZP i
    > takie tam.

    To może inaczej: gdybym podlegał pod Prawo zamówień publicznych, czy
    mógłbym tak postąpić? (preferowany podwykonawca z mojej grupy
    kapitałowej)

    dziękuję i pozdrawiam
    jarek d.

  • 5. Data: 2005-09-10 10:27:57
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

  • 6. Data: 2005-09-12 06:16:13
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    jarek d. wrote:

    > To może inaczej: gdybym podlegał pod Prawo zamówień publicznych, czy
    > mógłbym tak postąpić? (preferowany podwykonawca z mojej grupy
    > kapitałowej)

    Skoro nie podlegasz PZP to po co sobie komplikować życie, ważne abyś
    stworzył SIWZ zgodną z Waszym regulaminem oraz jasną dla Wykonawców.
    Wg mnie zamiast dawać punkty za wybór firmy z Waszej grupy kapitałowej
    równie dobrze możesz postawić to jako warunek konieczny uczestnictwa w
    postępowaniu.

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 7. Data: 2005-09-12 11:06:34
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "jarek d." <d...@t...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > To może inaczej: gdybym podlegał pod Prawo zamówień publicznych, czy
    > mógłbym tak postąpić? (preferowany podwykonawca z mojej grupy
> [...]
    Zdecydowanie NIE mógłbyś tak postąpić, więc ciesz się, że ta ustawa cię nie
    sięga :-)

  • 8. Data: 2005-09-13 10:24:48
    Od: "jarek d." <d...@o...pl>

    Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Zdecydowanie NIE mógłbyś tak postąpić, więc ciesz się, że ta ustawa cię
    > nie sięga :-)

    OK. Dziękuję
    jarek d.