  • 1. Data: 2005-09-09 13:11:33
    Temat: Allegro - pytanie ..
    Od: "MAKARENA" <m...@p...onet.pl>

    Dzisiaj odebralem wylicytowany tablet :

    Okazalo sie ze w zestawie nie ma piora !
    Tablet nienadaje sie do uzytku .
    Dzwonilem do sprzedawcy , bo myslalem ze zapomnial wsadzic , a On mi na to ,
    ze to jest wersja bez piora , i na stronie z opisem aukcji , jest dokladnie
    napisane co zawiera zestaw i moge mu " skoczyc " .
    Mimo wszystko czuje sie oszukany i zawiedziony .
    Czy sprzedawca dziala zgodnie z prawem ?
    Czy moge cos zrobic oprocz wystawienia negatywa ?

    --

    Pozdrawiam :
    MAKARENA

    - Czy można mieć prąd za darmo ?!
    - Paaanie daj Pan spokój !!

  • 2. Data: 2005-09-09 13:43:34
    Temat: Re: Allegro - pytanie ..
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

> [...]
    > ze to jest wersja bez piora , i na stronie z opisem aukcji , jest dokladnie
    > napisane co zawiera zestaw i moge mu " skoczyc " .

    Moim zdaniem to oszustwo, poniewaz ostatnie zdjecie zawiera pioro. Poza
    tym jesli towar bez piora jest niesprawny/bezuzyteczny to nalezalo to
    podkreslic w aukcji, ze towar jest niesprawny, a tam wcale czegos nie
    ma.

  • 3. Data: 2005-09-09 13:53:12
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tym jesli towar bez piora jest niesprawny/bezuzyteczny to nalezalo to
    > podkreslic w aukcji, ze towar jest niesprawny, a tam wcale czegos nie

    bo ja wiem ... wyraznie jest napisany spis tresci co zawiera zestaw ...
    jak sie nie czyta tak to juz jest ...
    ale jesli sprzedawca jednak nie chce wymienic ew dosprzedac piorka to nie
    wroze im kariery na rynku ... zreszta w sklepie jest podobnie ... niewielka
    pomoc ze strony sprzedawcy a to jedynie w trakcie zakupow :>

  • 4. Data: 2005-09-09 13:58:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KrzysiekPP wrote:

    > Moim zdaniem to oszustwo, poniewaz ostatnie zdjecie zawiera pioro. Poza

    Ostatnie zdjęcie przedstawia zupełnie inny model urządzenia.

    > tym jesli towar bez piora jest niesprawny/bezuzyteczny to nalezalo to
    > podkreslic w aukcji, ze towar jest niesprawny, a tam wcale czegos nie
    > ma.

    Hmmm... A czy czasem ta 'myszka' to nie jest wskaźnik od tego tabletu?

    O ile pamiętam tego typu urządzenia są wyposażane w 'myszki', 'piórka'
    albo oba urządzenia jednocześnie.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 5. Data: 2005-09-09 14:12:04
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > bo ja wiem ... wyraznie jest napisany spis tresci co zawiera zestaw ...
    > jak sie nie czyta tak to juz jest ...

    To ja ci sprzedam samochod Ford Escort 1.6 16v, bordowy, elektryczne
    szyby, instalacja gazowa, ogrzewana tylna szyba itp itd.

    Ale nie dostaniesz do niego kluczyków. Bo przeciez nie napisalem w
    ogloszeniu ze są w zestawie ;-)

  • 6. Data: 2005-09-09 14:20:40
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "MAKARENA" <m...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Mimo wszystko czuje sie oszukany i zawiedziony.
    > Czy sprzedawca dziala zgodnie z prawem?
    > Czy moge cos zrobic oprocz wystawienia negatywa?

    Sprzedaje to jako firma ("Można go odebrać osobiście w naszym sklepie",
    "Polecam pozostałe aukcje naszej firmy"), więc jeśli kupowałes to jako
    konsument, możesz mu to w ciągu 10 dni zwrócić, bez podania przyczyny.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.

  • 7. Data: 2005-09-09 14:26:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    >

    > Hmmm... A czy czasem ta 'myszka' to nie jest wskaźnik od tego tabletu?
    >
    > O ile pamiętam tego typu urządzenia są wyposażane w 'myszki', 'piórka'

    Tylko jak dlugo zyje to nie widzialem jeszcze tabletu bez piora.
    W zasadzie pioro to caly bajer tabletu. Myszka to tylko uzupelnienie
    zeby sie latwiej windowsa obslugiwalo.
    Brak tak waznej czesci jak piorko nalezalo zaznaczyc w aukcji.

    Wiec tablet bez piorka to lipa i bardzo niepelnowartosciowy produkt.
    Zwlaszcza ze na zdjeciu zamieszczonym na aukcji piorko jest.

  • 8. Data: 2005-09-09 14:34:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Tylko jak dlugo zyje to nie widzialem jeszcze tabletu bez piora.
    > W zasadzie pioro to caly bajer tabletu. Myszka to tylko uzupelnienie
    > zeby sie latwiej windowsa obslugiwalo.

    Dobre słowo - bajer. Piórko jest (a przynajmniej dawniej było) znacznie
    mniej precyzyjne. I jak ktoś chciał na poważnie się zajmować np.
    kreślarstwem, to używał talbetu z myszką z 'celownikiem', a nie piórka.

    Odczyt pozycji piórka minimalnie się różnił - w zależności od kąta
    piórko-tablet.

    > Brak tak waznej czesci jak piorko nalezalo zaznaczyc w aukcji.

    Wszsytkie elementy były wymienione. Także 'myszka'.

    > Wiec tablet bez piorka to lipa i bardzo niepelnowartosciowy produkt.

    Nie zgadzam się z tym.

    > Zwlaszcza ze na zdjeciu zamieszczonym na aukcji piorko jest.

    Na zamieszczonym zdjęciu wyraźnie widać, że zdjęcie jest nie na temat
    (dotyczy modelu innej firmy).

    Jedyne sensowne wyjście to takie, jakie zasugerował Goomich - ustawa o
    sprzedaży konsumenckiej i 10 dni na zwrot w przypadku zakupu przez osobę
    prywatną poza siedzibą firmy.

  • 9. Data: 2005-09-09 15:19:18
    Od: "Mertz" <p...@w...pl>

    Użytkownik "MAKARENA" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Tak, zwrócić przedmiot.
    Masz na to 10 dni, bez podania przyczyn i tracisz wyłącznie na przesyłce w
    obie strony.

    _Mertz_

  • 10. Data: 2005-09-09 16:56:06
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mertz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Tak, zwrócić przedmiot.
    > Masz na to 10 dni, bez podania przyczyn i tracisz wyłącznie na przesyłce w

    Dodam tylko że to jest też celowe wprowadzanie w błąd.
    Nie ma obowiązku pisania wszstkich elementów- Chyba że zachodzi taka
    potrzeba-
    W akucji pisało " nowy" wiec domyślnie- zawiera pióro... Ale bez
    paniki- jeżeli to kupiłeśa nie wylicytowałes- możesz z powodzeniem oddać,
    a jka nie przyjmie- do sądu....