  • 21. Data: 2005-09-10 11:34:04
    Temat: Re: Allegro - pytanie ..
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz napisał(a):

    > Zapraszam na strone producenta - wczoraj poswiecilem 15 minut na przejrzenie
    > i o dziwo! Medion sprzedaje tablety bez piora!

    Toś mnie zabił. idę sprawdzić - bo jeżeli to prawdziwe, to nieprawdopodobne

    > Zdjecie nie przedstawia tabletu ktory jest przedmiotem sprzdazy.

    I to jest nieuczciwe. Nigdzie nie jest napisane, że sprzedaje inny
    tablet niż pokazał.

    > Na innym zdjeciu jest tablet bez piora.

    > Na dodatek sprzedajacy CELOWO odroznil te aukcje od aukcji z tabletami
    > z piorem.
    Gdzieś napisał, że na innej aukcji sprzedaje z piórem?

    > Ile postawisz na to stwierdzenie? ;)))

    Do tej pory flaszkę, teraz dużo mniej.

    idę poszukać na tej medionowej stronie.

  • 22. Data: 2005-09-10 11:50:25
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz napisał(a):

    > Zapraszam na strone producenta - wczoraj poswiecilem 15 minut na przejrzenie
    > i o dziwo! Medion sprzedaje tablety bez piora!

    Mogę prosić o adres, bo nie udało mi się znaleźć. Na medion.de nie ma (o
    ile dobrze szukałem)

  • 23. Data: 2005-09-10 12:33:46
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > to wtedy raczej bym nie mial szans na wygrana nie uwazasz?

    Mialbys ... bo sąd uwazalby, ze samochod jest kompletny. Ze slowo
    samochod oznacza cos, co nadaje sie do jazdy. Tak samo tablet to tablet,
    bez pióra jest podstawką pod kufel.

    Wez taką pracę we Wloszech, o ktorej ostatnio było głosno. Ja ci oferuje
    pracę we Włoszech przy zbieraniu truskawek. Oraz pisze: ZAKWATEROWANIE
    ZA DARMO. No i masz zakwaterowanie za darmo ... w oborze, na słomie.

    Moze byc ?

    Dlatego uwazam, ze ta aukcja to bylo zwykle oszustwo. Jakbym był sędzią,
    to takiego gnojka wyslalbym na 0.5 roku do wiezienia. Bez zawieszenia.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 24. Data: 2005-09-10 13:21:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mialbys ... bo sąd uwazalby, ze samochod jest kompletny. Ze slowo
    > samochod oznacza cos, co nadaje sie do jazdy. Tak samo tablet to tablet,
    > bez pióra jest podstawką pod kufel.

    ale masz sprecyzowane co sie za slowem samochod kryje, nazwa o niczym nie
    swiadczy.
    Poz atym masz na stroie producenta takze dostepny zestwa bez tego piora.

    > Wez taką pracę we Wloszech, o ktorej ostatnio było głosno. Ja ci oferuje
    > pracę we Włoszech przy zbieraniu truskawek. Oraz pisze: ZAKWATEROWANIE
    > ZA DARMO. No i masz zakwaterowanie za darmo ... w oborze, na słomie.

    no jest zakwaterowanie, a nie? przeciez nie ma sprecyzowanego jakie to
    bedzie zakwaterowanie.
    W interesie konsumenta jest dopilnowanie aby umowa takie rzezcy precyzowala.

    > Moze byc ?
    >
    > Dlatego uwazam, ze ta aukcja to bylo zwykle oszustwo.

    a ja uwazam ze nie oraz ze licytujacy nie powinien kupowac przedmiotow
    poprzez allegro skoro nie umie czytac.

    P.

  • 25. Data: 2005-09-10 17:55:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    akohoro wrote:

    > Niektóre tablety mogą nie zawierać "pióra" a mają tylko "myszkę" ale to
    > faktycznie tablet bez "pióra" to 1/2 tabletu.

    Ha! A nie mówiłem!

    A skoro sprzedający wymienił 'myszkę' a nie wymienił 'piórka', należało
    wnioskować, że piórka w zestawie nie ma (i ewentualnie się zapytać).

    Inna sprawa, że 10 dni na zwrot nawet zupełnie bez powodu jest... Nie,
    żebym narzekał (odkurzacze Rainbow ładnie odkurzają, ale cena zbyt
    złodziejska na kupowanie tego złomu ;) )

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 26. Data: 2005-09-10 17:59:46
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ostatnie zdjęcie przedstawia zupełnie inny model urządzenia.

    > Hmmm... A czy czasem ta 'myszka' to nie jest wskaźnik od tego tabletu?
    >
    > O ile pamiętam tego typu urządzenia są wyposażane w 'myszki', 'piórka'
    > albo oba urządzenia jednocześnie.

    Niektóre tablety mogą nie zawierać "pióra" a mają tylko "myszkę" ale to
    faktycznie tablet bez "pióra" to 1/2 tabletu.
    Akohoro

  • 27. Data: 2005-09-10 18:13:29
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Masz na to 10 dni, bez podania przyczyn i tracisz wyłącznie na przesyłce w
    > obie strony.

    Nie wprowadzaj ludzi w blad, takimi rewelacjami.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 28. Data: 2005-09-10 18:13:50
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > żebym narzekał (odkurzacze Rainbow ładnie odkurzają, ale cena zbyt
    > złodziejska na kupowanie tego złomu ;) )

    Zerknąłem na aukcję i tam wyrażnie stoi :
    tablet za 99 zł bez pióra
    tablet za 139 zł z pórem i myszą

    więć jeżeli pytający licytował yem za 99 zł to kupił to co chciał
    Akohoro

  • 29. Data: 2005-09-10 18:24:42
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > A ja ci sprzedam samochod bez silnika. Co mi zrobisz ? Przeciez nie
    > napisalem, ze ma silnik.
    >
    > ;-)

    Ale nim się będziesz awanturował to zerknij na aukcję i przeczytaj co tam
    jest napisane i pokazane.
    Pytający dokładnie kupił to co chciał tablet za 99 zał bez pióra ,tablet z
    piórem i myszą kosztuje 139 zł .To jest wyrażnie opisne.No jak się kupuje
    sprzęt specjalistyczny ,bo tak możan tablet określić to trzeba wiedzieć co i
    jak.
    Zpewniam Cię że to nie moja aukcja - ot ja posługuję się tabetem i znam ten
    sprzęt - to tyle/możan jeszcze pisać o myszach optycznych itp. sprzęcie ale
    nie widzę potrzeby/
    Akohoro

  • 30. Data: 2005-09-10 18:26:58
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    MAc wrote:

    > Ależ to jest oczywiste oszustwo. Istnienie przedmiotu "tablet
    > wyłącznie z myszką" jest pozbawione jakiegokolwiek sensu.
    > Kompletem jest tablet z piórkiem, cała reszta to elementy dodatkowe.
    > Na zdjęciu jest tablet Z piórkiem i tyle.

    Chłopie nie pisz bzdur jeszcze raz poczytaj

    Akohoro