  • 51. Data: 2005-09-16 18:36:30
    Temat: Re: Allegro - pytanie ..
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "MAKARENA" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dfs2pe$13f$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dzisiaj odebralem wylicytowany tablet :

    > Okazalo sie ze w zestawie nie ma piora !
    > Tablet nienadaje sie do uzytku .
    > Dzwonilem do sprzedawcy , bo myslalem ze zapomnial wsadzic , a On mi na to
    > ,
    > ze to jest wersja bez piora , i na stronie z opisem aukcji , jest
    > dokladnie
    > napisane co zawiera zestaw i moge mu " skoczyc " .
    > Mimo wszystko czuje sie oszukany i zawiedziony .
    > Czy sprzedawca dziala zgodnie z prawem ?
    > Czy moge cos zrobic oprocz wystawienia negatywa ?

    Najlepiej to zrob to co bys zrobil jakbys po zakupienowego cytroena doszedl
    do wnioski ze to nie transformer
    jak to pokazuja na reklamach ? :-)

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 52. Data: 2005-09-18 18:11:37
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz napisał(a):

> [...]

    lista poprzedzona jest zdaniem "polecam pozostałe aukcje naszej firmy"

    to zdejmuje ze mnie obowiązek czytania tego segmentu.

    Ponawiam pytanie - jaki producent sprzedaje tablety bez piórka? ;-)
    i cały czas uparcie powtarzam moją tezę - to są zdekompletowane tablety
    z aldika.

    prawnie - OK
    moralnie kant

    MAc