  • 1. Data: 2005-09-09 12:50:37
    Temat: błąd w cenniku - czy sprzedawca musi sprzedać towar
    Od: RBprv <r...@U...onet.pl>

    Złożyłem zamówienie na towar który miał podaną kilkadziesiąt razy niższą
    cenę od ceny rynkowej towaru. Sprzedawca odpisał że nie sprzeda towaru
    bo to jest pomyłka w cenniku. Czy rzeczywiście może nie sprzedać towaru?
    Dostałem e-mailem potwierdzenie zamówienia oraz wydrukowałem cennik ze
    strony (dotyczy to sprzedaży przez internet).

  • 2. Data: 2005-09-09 12:54:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Obowiązuje strona kodowa ISO 8859-2 - łaskawie ją sobie ustaw, bo mi się
    nie chce twojego UTF dekodować.

  • 3. Data: 2005-09-09 14:30:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Obowiązuje strona kodowa ISO 8859-2 - łaskawie ją sobie ustaw, bo mi się
    > nie chce twojego UTF dekodować.

    obowiazuję ISO 8859-2 oraz UTF.
    Weź go sobie wreszcie łaskawie zainstaluj.

  • 4. Data: 2005-09-09 18:58:21
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 09.09.2005 witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał/a:

    > obowiazuję ISO 8859-2 oraz UTF.
    > Weź go sobie wreszcie łaskawie zainstaluj.

    Hmmmm? Mozesz udowodnic twierdzenie dotyczace UTFa?

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 5. Data: 2005-09-09 20:18:22
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > Hmmmm? Mozesz udowodnic twierdzenie dotyczace UTFa?

    znowu się zaczyna........
    nie o UTF tutaj pytali więc piszcie na temat

  • 6. Data: 2005-09-09 23:45:55
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    > Obowiązuje strona kodowa ISO 8859-2 - łaskawie ją sobie ustaw, bo mi się
    > nie chce twojego UTF dekodować.

    Obowiązują też pewne niepisane zasady - w tym wstawianie wrotki.

    Piotr