    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - pytanie ..
    Date: Sun, 11 Sep 2005 19:22:19 +0200

    akohoro napisał(a):

    > Niektóre tablety mogą nie zawierać "pióra" a mają tylko "myszkę" ale to
    > faktycznie tablet bez "pióra" to 1/2 tabletu.
    > Akohoro

    No chyba ze ktos sprzedaje tablety bez piora... Ja sie osobiscie nigdy z
    takim tworem nie spotkalem.

    IMO mozna to porownac do myszy bez kulki, albo telefonu bez ladowarki.
    O ile na rynku wtornym jeszcze jest to do przyjecia (pod warunkiem
    zaznaczenia ze elementu brakuje), to na rynku pierwotnym rzecz niespotykana.

    No ale skoro ktos sprzedaje nowe tablety bez piorek to niech bedzie...

    Nie wiem tylko kto i po co to kupuje? Lepiej sobie kupic myszke optyczna
    :) No ale to juz nie mi rozsadzac.
    Po prostu uzywajac myszki znika caly bajer "tabetowosci" (a wiec to ze
    powierzchnia tabletu odpowiada powierzchni ekranu i dotkniecie piorkiem
    powiedzmy srodka tabletu powoduje ustawienie kursora na srodku ekranu).

    Inna sprawa ze sprzedajacy w moim odczuciu mimo wszystko celowo uzyl
    niedomowienia, po to zeby opchnac jakis towar nieswiadomemu kupujacemu.