  • 11. Data: 2023-11-01 00:33:23
    Temat: Re: AI - prawo autorskie.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-31, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > A tworzy?
    > Co takiego ci word utworzył ostatnio, że twierdzisz, że tworzy?

    MS Word tworzy kupe rzeczy, np. sam z siebie rozpierdala tabelki i
    graficzny układ stron. Z tym, że wydaje się, taka twórczość nie jest
    przedmiotem PA i intencją uzytkowników tego gówna.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2023-11-01 06:02:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > W żadnym sensie tak. Jak piszesz coś pod wordem to wstukujesz sekwencje
    > liter, które Ty, nie word układasz w słowa, frazy, treść. W jaki sposób
    > to Ty, nie word, ułozysz będzie dalej świadczyło czy to utwór w
    > rozumieniu PA. Word o niczym nie decyduje na poziomie treści.
    >
    > AI jest tu podobna do Ciebie niż do worda bo to od AI wychodzą te słowa
    > i frazy, i to AI układa/decyduje co to ma być. Natomiast uzytkownik
    > tylko rzuca temat (definiuje problem).

    A jak kopiuję przez schowek z wyszukiwarek?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 13. Data: 2023-11-01 06:03:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > MS Word tworzy kupe rzeczy, np. sam z siebie rozpierdala tabelki i
    > graficzny układ stron. Z tym, że wydaje się, taka twórczość nie jest
    > przedmiotem PA i intencją uzytkowników tego gówna.

    Jest kilka edytorów tekstu, zatem można innych używać. Ja się
    przyzwyczaiłem i mi nic nie rozpierdala.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 14. Data: 2023-11-01 06:14:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-01, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jest kilka edytorów tekstu, zatem można innych używać. Ja się

    Wasze korpo najwyraźniej nie dba o bezpieczeństwo firmowej sieci i
    standaryzacje dokumentów.

    > przyzwyczaiłem i mi nic nie rozpierdala.

    Napisz dokument z kilkudziesięcioma tabelami, podobną ilością zdjęć i
    wykresów i wtedy pogadamy. Mam nawet udokumentowane nagrywarką ekranu
    wyczyny tego bardziewia.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2023-11-01 06:16:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-01, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > A jak kopiuję przez schowek z wyszukiwarek?

    Ale co jak kopiujesz? Jak kopiujesz to nie ingerujesz w treść.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2023-11-01 08:45:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-10-30 o 22:51, Krzysztof 'kw1618' pisze:

    >  Widzę, że spam reklamowy na facebook i youtube odniósł skutek, bo też to
    >  widziałem.

    Widać na jednych reklama działa a na innych nie. Owszem dotarła do mnie
    informacja o
    sztucznej inteligencji kiedyś tam. Zadałem jej kilka pytań szczegółowych
    zawodowych
    i poziom odpowiedzi wskazywał, że raczej trudno będzie z tego skorzystać.
    Zapomniałem o sprawie, ale widzę, że wszędzie ją wałkują.
    Nie mogę jakoś zrozumieć zastosowania biznesowego AI, to dla mnie zabawka.

  • 17. Data: 2023-11-01 16:37:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A WORD nie tworzy?

    O w mordę - ty tak poważnie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2023-11-01 16:38:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > MS Word tworzy kupe rzeczy, np. sam z siebie rozpierdala tabelki i
    > graficzny układ stron. Z tym, że wydaje się, taka twórczość nie jest
    > przedmiotem PA i intencją uzytkowników tego gówna.

    ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-11-01 16:41:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jak kopiuję przez schowek z wyszukiwarek?

    A jak skserujesz dajmy na to... zdjęcie komendanta policji, to znaczy że
    właścicielem wizerunku granatnikowa zostanie kserokopiarka?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2023-11-01 18:19:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.11.2023 o 08:45, cef pisze:
    > Nie mogę jakoś zrozumieć zastosowania biznesowego AI, to dla mnie zabawka.

    Merytorycznie te odpowiedzi są po prostu niepewne. Ale czasem warto
    zadać pytanie tylko po to, że w odpowiedzi będzie coś, o czym nie
    pomyślałeś. To coś, jak dyskusja ze Shrekiem, czy Kviatem tutaj. Nie to,
    bym jakoś szczególnie cenił ich merytorykę, ale pisząc z poziomu
    indolenta czasem wskazują kierunek, o którym człowiek nastawiony
    standardowo nie pomyśli i na swój sposób są cenni w tym zakresie.

    AI przydaje się do wodolejstwa. Przykładowo wspaniale pisze notatkę co
    to konwencja CITES i dlaczego jest to tak ważne. Potem dodaje wspaniale
    opis o prawie Europejskim oraz naszym krajowym. tylko sprawdź, czy
    nowego prawa nie wymyśliło, albo powywalaj konkrety - co Ci pasuje. Ale
    część merytoryczna pisałbym jednak "z palca".

    Fajno się sprawdza do zbierania danych do tabelki, o ile wskażesz
    źródło. Ale trzeba wyrywkowo sprawdzić, czy coś nie pokiełbasiło. Czasem
    służbowo potrzebuje przykładowo kursy określonych walut na określony
    dzień i zamiast przeglądać komunikaty NBP zlecam to AI.

    Trochę lepiej pisze tłumaczenia artykułów, niż translator. Jak jest
    jakaś długa strona w obcym języku, a Ciebie interesuje jakaś tam część,
    to przykładowo prośba o wskazanie zasad hodowli danego zwierzęcia oraz
    tego, czy podlega rygorom CITES zwraca niezłe wyniki. Albo prośba o
    opisanie, czym zajmuje się firma której strona internetowa, jest taka i
    taka.
    --
    (~) Robert Tomasik