  • 1. Data: 2023-10-31 11:31:09
    Temat: Duralex
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    A propos - Michal Wisniewski (ten od kolorowych włosów)
    został właśnie skazany (nieprawomocnie) na 1.5 roku
    za "wyłudzenie kredytu z SKOK Wołomin".

    Sąd był twardy, bo zawyżył swoje dochody w oswiadczeniu.

    Artysta sie zarzeka, ze dochody miał wysokie ... hm,
    powinno być w miare łatwo udowodnic ... chyba, że pokasowano
    stare dokumenty, bo sprawa z 2006 roku.
    Fakt, ze kredyt przestał spłacać, zresztą w ogóle wpadł w długi
    i zaliczył upadłość konsumencką.

    Dodatkowo sąd wymierzył 80tys grzywny ... grzywna moze i mu sie
    słusznie nalezy, ale jak czlowiekowi komornik siedzi na karku i
    wszystko zabiera ... czy to ma sens?
    Choc ponoc akurat ma calkiem spore dochody ... to moze i grzywna ma
    sens.

    J.

  • 2. Data: 2023-10-31 12:18:40
    Temat: Re: Duralex
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 31.10.2023 o 11:31, J.F pisze:
    > na 1.5 roku
    > za "wyłudzenie kredytu z SKOK Wołomin".

    Ale chyba spłacił ten kredyt. Może nie on, ale żyrant.
    Bo chyba był nim Łągwa.

    Robert

  • 3. Data: 2023-10-31 15:21:47
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    J.F napisał(a):
> [...]
    > wszystko zabiera ... czy to ma sens?
    > Choc ponoc akurat ma calkiem spore dochody ... to moze i grzywna ma

    To je dobre:)

    cyt.
    żona Michała Wiśniewskiego w 2013 roku wzięła w SKOK Wołomin milion złotych kredytu.
    Z dokumentów jasno
    wynika, że Dominika do tej pory nie spłaciła ani grosza. Według wyliczeń
    Stowarzyszenia Wspierania
    Spółdzielczości Finansowej im. Św Michała jej dług w 2017 roku wynosił 1 milion 305
    tysięcy złotych.

    Mam teraz inne problemy na głowie niż komentowanie takich treści. Nigdy nie
    otrzymałam żadnych pieniędzy
    od SKOK

    Doim ładnie Bankowy Fundusz Gwarancyjny:)

  • 4. Data: 2023-10-31 17:59:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Oct 2023 12:18:40 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > Ale chyba spłacił ten kredyt. Może nie on, ale żyrant.
    > Bo chyba był nim Łągwa.

    Poręczycielem była żona, wtedy Anna W.
    Jej dochody też ponoć zawyżone ... czy ona zawyżyła, czy on ...

    Ale wychodzi na to, ze on ten kredyt długo spłacał, do 2018?
    Dopiero jak przestał, to sie wzieli za sprawdzanie papierów.

    W dodatku te pieniądze ponoć zainwestował w klub ... klub tez upadł

    J.

  • 5. Data: 2023-10-31 18:02:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Oct 2023 07:21:47 -0700 (PDT), Alojzy Gąska wrote:
    > J.F napisał(a):
    [...]
> [...]
    otrzymałam żadnych pieniędzy
    > od SKOK
    >
    > Doim ładnie Bankowy Fundusz Gwarancyjny:)

    To dojenie w SKOKach bylo jakies systemowe - jakby ludzie nie dostali
    swoich pieniędzy, to by sie zaraz domagali posadzenia winnych.

    Szczesliwie przyszedl BFG i rozeszło sie po kościach ... tzn jak widac
    - prokurator sciga nierzetelnych kredytobiorców ..

    J.

  • 6. Data: 2023-10-31 19:09:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 31.10.2023 o 17:59, J.F pisze:
    > Poręczycielem była żona, wtedy Anna W.

    Widać, że dwie osoby poręczały.
    https://rozrywka.radiozet.pl/plotki/Lagwa-zbankrutow
    al-przez-Wisniewskiego-Splacal-jego-dlugi.-To-trwalo
    -jakies-10-lat

    Robert

  • 7. Data: 2023-10-31 19:26:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Oct 2023 19:09:40 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > Widać, że dwie osoby poręczały.
    > https://rozrywka.radiozet.pl/plotki/Lagwa-zbankrutow
    al-przez-Wisniewskiego-Splacal-jego-dlugi.-To-trwalo
    -jakies-10-lat

    Albo więcej kredytów było.

    J.

  • 8. Data: 2023-10-31 19:43:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    tysięcy złotych.

    > Mam teraz inne problemy na głowie niż komentowanie takich treści. Nigdy nie

    Rok 2019?
    Wtedy postawiono jej zarzuty ... i co? Sprawa w toku? Umorzono?

    J.

  • 9. Data: 2023-10-31 21:03:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.10.2023 o 18:02, J.F pisze:
    > Szczesliwie przyszedl BFG i rozeszło sie po kościach ... tzn jak widac
    > - prokurator sciga nierzetelnych kredytobiorców ..

    Artykuł 297 kk jest w ogóle takim dziwnym artykułem. Tu nie ma większego
    znaczenia, czy kredyt spłacasz, czy nie. Kluczowym jest posłużenie się
    fałszywymi dokumentami. Inna sprawa, że dokąd spłacasz kredyt mało kto
    się interesuje tym, czy te papiery są prawdziwe.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 10. Data: 2023-10-31 22:40:50
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > To dojenie w SKOKach bylo jakies systemowe - jakby ludzie nie dostali
    > swoich pieniędzy, to by sie zaraz domagali posadzenia winnych.

    Ci którzy mieli większą kasę stracili, bo kasa z BFG była wypłacana do jakiejś kwoty.
    Tak, byli tacy co trzymali tam więcej kasy niż gwarantował BFG.

    Ci co zbierajo na tacę, tylko cichosza o tym:)
    Wyszło tak, że pisy wydymały własny elektorat. Babcia dała 5 pln na tacę, ksiondz
    babciowe 5zł wsadził do SKOKów, TW Polaszczyk (którego Antek M. "przeoczył")
    podpierdolił te 5 pln ze SKOKów.