  • 1. Data: 2023-10-27 14:53:36
    Temat: Czego pragnie Tusk
    Od: "Andrzej B." <n...@t...net.pl>

    Tusk chce abyśmy ponownie stali się republiką komunistyczną.

    My to już przerabialiśmy z ruskimi i wiemy czym to się skończyło.

    Robotnicy walczyli w szeregach solidarności aby się z tego systemu
    wydostać, co nastąpiło to dopiero w 1990 roku.

    To dzięki nam Niemcy się połączyli,
    to dzięki nam upadło ZSRR.

    I co?

    Teraz mamy być znów dymani przez komunistów tym razem niemieckich?

    Znów mamy tyrać dla obcych?

    Mam nadzieję, że Duda stanie w naszej obronie i w Brukseli
    wyraźnie powie - DOŚĆ TEGO!

    Tu przykład cytatu przemówienia, to nie ma być dyplomatyczne tiutiutiu,
    to musi być twarde stanowisko Prezydenta Polski:

    Polska pozostaje w UE ale wypowiada wszystkie podpisane traktaty
    z powodu ich nie przestrzegania przez brukselskich biurokratów.

    Pozostawia jedynie te traktaty, które zawierają partnerską wymianę
    gospodarczą (podkreślam PARTNERSKĄ WYMIANĘ), zniesienie granic dla
    obywateli UE, swobodny przepływ kapitałów, współpracę w dziedzinie naukowej,
    kulturalnej i ochrony natury ziemskiej (WSPÓŁPRACĘ a nie dymanie wszystkich krajów
    wprowadzonymi certyfikatami na CO2, z których zrobiono szulernię do wyłudzania
    ogromnych pieniędzy, dotkliwych zwłaszcza dla ubogich krajów, które przez pół wieku
    były ciemiężone przez kacapów. Wszyskie kraje wiedzą, że te pożal się boże
    certyfikaty
    wcale nie zmniejszą Co2.

    Niech Niemcy przestaną być znienawidzonymi szwabami.

    Niech narody UE poprą nas i zaczną dążyć do prawdziwej Unii Europejskiej.

    Kraje UE mają być krajami autentycznie zaprzyjaźnionymi!

    koniec cytatu.

    Jeśli UE będzie stawiać warunki to należy im przypomnieć, że winni są nam
    reparacje za II wojnę światową.

    Wszystkie publikatory powinny ostrzec Polaków, że gdy rządy obejmie Tusk
    czeka nas Balcerowicz2, który błyskawicznie ograbi Polaków z oszczędności
    wysoką inflacją połączoną z propagandą, że dzięki Tuskowi żyje nam się lepiej.

    Dobije nas jeszcze wymuszone wejście w walutę euro gdzie każdy Polak
    z dnia na dzień straci oszczędności. Na kontach zostanie im tylko jedna czwarta
    obecnych pieniędzy.

    Małe przedsiębiorstwa poniosą śmierć przez kolosalnie podwyższone koszty
    ich prowadzenia i koszty życia. Rolnicy będą sprzedawać swoją ziemię
    czekającym niecierpliwie hienom.

    Oczywiście w telewizjach radiach, internecie, prasie będą przekonywać,
    że nic nie straciliśmy, że nareszcie jesteśmy szczęśliwym narodem.

    Te wybory nie są żadnym świętem!

    To straszna pomyłka omamionych Polaków kłamliwą i wrogą propagandą
    wstrętnych komuchów.

    Powtórne wybory powinny dać nam szansę na korektę tej pomyłki.

    PIS też powinien dokonać korekty w sferze praw - na takie jakich chcą obywatele.

    Duda powierzy w dniu 14 listopada tworzenie rządu przez Morawieckiego
    a Morawiecki przeprowadzi konkursy na ministrów poszczególnych szczebli
    nie zważając na partyjność kandydatów.

    Najlepiej gdyby te konkursy były publikowane na żywo!

    Zwyciężyć muszą ci najlepsi.

    Gdyby w praktyce okazali się mało operatywni powoła się tych kolejnych
    z najwyższymi punktacjami właśnie z tych konkursów.

    Utworzony rząd będzie rządem mniejszościowym i to on będzie odpowiedzialny
    za swoje działania. Jeśli w Sejmie będziemy świadkami tworzenia przez opozycję
    burdelu to Duda ogłosi nowe wybory ale już w systemie Referendum23.

    Gdyby Bruksela wyrzuciła Polskę z UE to będzie początek śmierci tego
    wspaniałego i potrzebnego całej Europie przedsięwzięcia.

    Wówczas - MY POLACY ZAPROPONUJEMY NOWĄ NOWOCZESNĄ UNIĘ EUROPEJSKĄ.

    Andrzej Budziejewski.

    PS.
    Przekonamy się wkrótce, że Tusk wróci bez KPO, brukselscy kumple dadzą mu
    takie warunki, że on sam się ich przestraszy. Oczywiście będzie kłamał,
    że załatwił, ale co bardziej świadomi wiedzą, że te pieniądze niby nam dane
    przejmą z powrotem Niemcy i Francuzi, bo to oni mają nas wydymać jako główni
    wykonawcy realizacji tych przedsięwzięć, budować zaś będą nasi robotnicy.
    Już to przerabialiśmy. A przecież mamy własną walutę, złotówki, za którą
    wybudowalibyśmy to wszystko bez zagranicznej łaski!

    Prości Polacy głosujący na tą gównianą opozycję nie zdają sobie sprawy,
    że te pieniądze na KPO będziemy musieli oddać. Nie zdają też sobie sprawy,
    że aby zrealizować te przedsięwzięcia trzeba zaciągnąć kredyty we wskazanych
    Tuskowi bankach zagranicznych, oczywiście według zmiennych stóp procentowych.
    Jak na takim oprocentowaniu wyjdziemy wiedzą już wszyscy frankowicze oraz
    potwornie zadłużone nasze miasta.
    -------
    To wątek z dziedziny soc.prawo

  • 2. Data: 2023-10-27 15:47:29
    Temat: Re: Czego pragnie Tusk
    Od: n...@o...pl

    "Andrzej B." <n...@t...net.pl> napisał(-a):

    > Tusk chce abyśmy ponownie stali się republiką komunistyczną.

    Uroczy ten ból dupy.

  • 3. Data: 2023-10-27 16:28:41
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Andrzej B. napisał(a):

    > Znów mamy tyrać dla obcych?

    Skoro PL odrzuciła poprzedni system i dalej pozostała słabo zorganizowana,
    część ludków musi tyrać na zachodek.

    > Mam nadzieję, że Duda stanie w naszej obronie i w Brukseli
    > wyraźnie powie - DOŚĆ TEGO!

    Unijne już powiedzieli węgrom: jak się nie podoba, możecie sobie wyjść.
    Poza tym nie oszukuj się, Dudeł z pisami przyklepywali wszystko jak leci.

    > Pozostawia jedynie te traktaty, które zawierają partnerską wymianę
    > gospodarczą (podkreślam PARTNERSKĄ WYMIANĘ), zniesienie granic dla
    > obywateli UE

    Ambicje UE są wyższe.

    > Jeśli UE będzie stawiać warunki to należy im przypomnieć, że winni są nam
    > reparacje za II wojnę światową.

    Nic nie są winni. PISy na kwartał przed wyborami odgrzewają temat licząc
    na kilka % głosów. Poza gęganiem nic z tego nie wynika.

> [...]
    > wysoką inflacją połączoną z propagandą, że dzięki Tuskowi żyje nam się lepiej.

    UE aby iść w federacje musi ściągać więcej podatków.

    > PIS też powinien dokonać korekty w sferze praw - na takie jakich chcą obywatele.

    > Zwyciężyć muszą ci najlepsi.

    Pomyliłeś waść systemy. W PL wystarczy dupę lizać komu trzeba.

    > Gdyby w praktyce okazali się mało operatywni powoła się tych kolejnych
    > z najwyższymi punktacjami właśnie z tych konkursów.

    J.w pomyliłeś systemy.

    > Przekonamy się wkrótce, że Tusk wróci bez KPO, brukselscy kumple dadzą mu
    > takie warunki, że on sam się ich przestraszy.

    Ano, PL tak się błaźni za 2% pkb:)
    Grunt żeby uzależnić państwa od kroplówki z forsą.