  • 491. Data: 2020-10-13 15:06:07
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5f84e96e$0$17360$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 12.10.2020 o 18:03, J.F. pisze:
    >Skoro sie go nie skąłda, to i trudno cofnąć. O to ustawodawcy
    >chodziło.

    O szantazowanie zlozonym wnioskiem?
    No moze jest to jakis sposob ...

    >Bo jak dziewczyna już kogoś pomówi, to trochę ciężko w zamian za
    >odszkodowanie powiedzieć, ze jednak się namyśliła i chciała tego
    >seksu
    >:-) Czyli odpada motyw szantażu.

    Jak dobrze zorientowana, to moze.
    Jak niezorientowana, to uslyszy od panow policjantow "nie moze pani
    wycofac.
    Podtrzymuje pani zeznania, czy mamy pania oskarzyc o falszywe
    zeznania" ... kiepski sposob ochronienia przed szantazem.

    A jak sie poradzi, to powie, ze byla pijana i nie bardzo juz pamieta
    jak bylo, a co jej sie wydawalo ... no bo sprawca wino postawil, taka
    prawda ...
    Albo jeszcze powie, ze sobie porozmawiali i on ja kocha, wiec to zaden
    gwałt :-)

    I co - ilosc oskarzen spadla po zmianie przepisow ?

    >Przede wszystkim nagonka medialna spowodowała, że w każdym księdzu co
    >bardziej wrażliwi pedofila widza. A tu - jak policzyłem - szanse, ze
    >dany konkretny duchowny jest pedofilem są znikome. Oczywiście, pewnie
    >są
    >w śród nich pedofile, ale traktowanie każdego jako potencjalnego jest
    >absurdem.

    >Kościół nie ma nic do potwierdzania lub nie. Od tego jest Policja,
    >prokurator i ostatecznie sąd.

    A tu koledzy zwalaja wine na Kosciol, ustawa tez kaze wszystkim, w tym
    i księżom zawiadamiac organy scigania po uslyszeniu wiarygodnych
    informacji ... wiec co sie dziwic, ze slysza same niewiarygodne ...

    J.

  • 492. Data: 2020-10-13 16:15:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Masakryczną opinie masz o sukienkowych.
    >ze biskupowi w PL nie przeszkadza ze ksiadz z 14 latka seks uprawia,
    >byle poza granicami...

    Jak go wysle na misje, to jest to problem innego biskupa :-)

    Poza tym ... jesli w tamtym kraju obywatele nie widza w tym nic zlego
    ... to dlaczego biskup ma widziec?

    Natomiast biskupowi powinien kazdy seks przeszkadzac, z doroslą
    kobieta, z doroslym chlopem, bo takie nakazy organizacyjne ... ale
    widac trzeba umiec wybaczac.

    >Byle skutecznie.

    >A dobre?

    Nie realizuje odizolowania od dzieci ? No nie bardzo - ale przeciez
    mozna wyslac z przykazaniem aby sie zajal doroslymi.

    >Wez nie zartuj... Umiesz stopniować zagrozenie?

    Stopnie jednak trzeba jakos wystawic.
    A jesli to nieprawdziwe pomowienie ?

    Poza tym w klasie iles tam dzieci, i jakos wszystkie nie zrezygnowaly,
    bo ksiadz im majtki sprawdza ...

    No dobra - wypadki i choroby chodza po ludziach, szkola pewnie ma
    jakies metody wypracowane.

    >Dyskutujesz z nie moim tekstem...

    Ale ksiadz oficjalnie podejrzany, czy niesprawdzone pomowienia do
    kurii dotarly ?

    >Absurdalnego i nielogicznego prowadzenia sledztw? Nie, nie tego...

    Ale do czasu wyjasnienia ... zawiesic wszystkich funkcjonariuszy ?

    >Zapewne nie dlatego ze ktos złozył zawiadomienie ze wszyscy
    >policjanci
    >z drogówki kradna.
    >Nie sprowadzaj sprawy do absurdu.

    Jakies tam zarzuty wczesniej zbierali i to dlugo.
    Tak czy inaczej - komus musialo zalezec na tym, aby drogowke zamknac,
    albo wszystkim podejrzanym policjantom zarzuty postawic ... widac dla
    przykladu.
    Albo grzebali, sprawa sie okazala "rozwojowa", grzebali dalej ... no i
    padlo na wszystkich.
    A zarzuty byly z gatunku miernych, bo za reke z lapowka nie zlapali

    J.

  • 493. Data: 2020-10-13 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jak go wysle na misje, to jest to problem innego biskupa :-)

    Rozumiem ze ten ochydny zart to kapitulacja?

    > Poza tym ... jesli w tamtym kraju obywatele nie widza w tym nic
    > zlego ... to dlaczego biskup ma widziec?

    Mnie sie juz nie chce tłumaczyc dlaczego ksiadz, tudziez biskup ma
    widziec coś złego w seksie z 14 latką. Ale te ciagłe pytania o to
    sprawaiaj, ze coraz bardziej rozumiem problemy koscioła z
    przyciagnieciem wiernych...

    > Natomiast biskupowi powinien kazdy seks przeszkadzac, z doroslą
    > kobieta, z doroslym chlopem, bo takie nakazy organizacyjne ... ale
    > widac trzeba umiec wybaczac.

    Niech sie wypnie a potem wybaczy...

    > Nie realizuje odizolowania od dzieci ? No nie bardzo - ale
    > przeciez mozna wyslac z przykazaniem aby sie zajal doroslymi.

    Po co w takim razie przeniesienie?

    > Stopnie jednak trzeba jakos wystawic.
    > A jesli to nieprawdziwe pomowienie ?

    W dupie mam stopnie z religi jezeli w gre wchodzi gwałt na nieletnim.
    Nieh przysla innego ksiedza i niech porozmawia z dziecmi i na tej
    podstawie wystawi ocene.

    > Poza tym w klasie iles tam dzieci, i jakos wszystkie nie
    > zrezygnowaly, bo ksiadz im majtki sprawdza ...

    I to jest argument GODNY DEBILA!

> [...]
    > kurii dotarly ?

    > Ale do czasu wyjasnienia ... zawiesic wszystkich funkcjonariuszy ?

    Nadajesz sie do policji!

> [...]
    > no i padlo na wszystkich.
    > A zarzuty byly z gatunku miernych, bo za reke z lapowka nie

    Ech Jarek, mi sie juz nie chce...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 494. Data: 2020-10-13 18:20:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 13 Oct 2020 15:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

    > Ech Jarek, mi sie juz nie chce...

    No i po co gadasz z ąckim? :) Jak to leciało? Nie gadaj z głupcem bo
    sprowadzi cię do swojego poziomu i tam pokona doświadczeniem :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 495. Data: 2020-10-13 19:13:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 13 Oct 2020 15:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

    > Ech Jarek, mi sie juz nie chce...

    No i po co gadasz z ąckim? :) Jak to leciało? Nie gadaj z głupcem bo
    sprowadzi cię do swojego poziomu i tam pokona doświadczeniem :)

    PS. Pokićkało mi się :) sorry. Ale i J.F. też ma swoje za uszami.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 496. Data: 2020-10-13 19:17:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Oct 2020 12:59:55 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Czy wobec faktu, ze pomówienia są liczne, a pedofile nieliczni owa
    > ochrona nie wynika właśnie z tego?
    Nie masz statystyki więc nie twórz nowego smoka.
    >Skąd Biskup
    > ma wiedzieć, w którym momencie zarzut jest prawdziwy?
    Biedny biskup... nie wie co robią jego owieczki. Tyle sarkazmu a
    konkretnie to biskup nie jest od dowiadywania. Od tego są policja i
    prokuratura a rola biskupa ma polegać na zgłoszeniu podejrzenia,
    dokładnie tak jak każdego obywatela.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 497. Data: 2020-10-13 20:03:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.09.2020 o 12:16, Liwiusz pisze:

    > Nie, bo to nie jest unieważnienie, tylko de facto stwierdzenie nieważności.

    A po stwierdzeniu nieważności stosunku zostaje się z powrotem
    prawiczkiem/dziewicą?

    --
    Shrek

  • 498. Data: 2020-10-13 20:08:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sądzę, że każdy z nas ma swoje własne wyobrażenie Boga i całej reszty z
    > tym powiązanej.
    Uwaga na nisko latające kwantyfikatory. Ja na przykład nie mam
    wyobrażenia boga.

    --
    Shrek

  • 499. Data: 2020-10-13 20:11:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Każdy. Ewentualnie wyobraża sobie w inny sposób powstanie świata, ale
    > tym się od zwierząt różnimy podobno, że właśnie mamy takie przemyślenia.

    Ale w przypadku dość znacznej części osób nie ma to związku z "bogiem".
    Nawet przytłaczająca większośc wierzących nie wierzy w bajkę z księgi
    rodzaju.

    --
    Shrek

  • 500. Data: 2020-10-13 21:20:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Sep 2020 09:18:06 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Inaczej nie byłby KK.
    Racja.
    >W czym masz problem?
    Żadnego problemu.