    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f7a3580$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7b5f5a$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <W1OeH.14454$y%5.4028@fx29.ams1>
    <5f7c89bd$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7ca986$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7cc300$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <JmsfH.532277$jbb.125584@fx44.ams1>
    <5f7f3840$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <R5agH.390433$Rb1.237977@fx35.ams1>
    <5f81a7b9$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f847e3b$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f84e96e$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Date: Tue, 13 Oct 2020 15:06:07 +0200

    dyskusyjnych:5f84e96e$0$17360$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 12.10.2020 o 18:03, J.F. pisze:
    >Skoro sie go nie skąłda, to i trudno cofnąć. O to ustawodawcy
    >chodziło.

    O szantazowanie zlozonym wnioskiem?
    No moze jest to jakis sposob ...

    >Bo jak dziewczyna już kogoś pomówi, to trochę ciężko w zamian za
    >odszkodowanie powiedzieć, ze jednak się namyśliła i chciała tego
    >seksu
    >:-) Czyli odpada motyw szantażu.

    Jak dobrze zorientowana, to moze.
    Jak niezorientowana, to uslyszy od panow policjantow "nie moze pani
    wycofac.
    Podtrzymuje pani zeznania, czy mamy pania oskarzyc o falszywe
    zeznania" ... kiepski sposob ochronienia przed szantazem.

    A jak sie poradzi, to powie, ze byla pijana i nie bardzo juz pamieta
    jak bylo, a co jej sie wydawalo ... no bo sprawca wino postawil, taka
    prawda ...
    Albo jeszcze powie, ze sobie porozmawiali i on ja kocha, wiec to zaden
    gwałt :-)

    I co - ilosc oskarzen spadla po zmianie przepisow ?

    >Przede wszystkim nagonka medialna spowodowała, że w każdym księdzu co
    >bardziej wrażliwi pedofila widza. A tu - jak policzyłem - szanse, ze
    >dany konkretny duchowny jest pedofilem są znikome. Oczywiście, pewnie
    >są
    >w śród nich pedofile, ale traktowanie każdego jako potencjalnego jest
    >absurdem.

    >Kościół nie ma nic do potwierdzania lub nie. Od tego jest Policja,
    >prokurator i ostatecznie sąd.

    A tu koledzy zwalaja wine na Kosciol, ustawa tez kaze wszystkim, w tym
    i księżom zawiadamiac organy scigania po uslyszeniu wiarygodnych
    informacji ... wiec co sie dziwic, ze slysza same niewiarygodne ...

    J.