    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <5f7c89bd$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7ca986$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7cc300$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <JmsfH.532277$jbb.125584@fx44.ams1>
    <5f7f3840$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <R5agH.390433$Rb1.237977@fx35.ams1>
    <5f81a7b9$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f846f20$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f85b698$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 13 Oct 2020 15:59:56 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jak go wysle na misje, to jest to problem innego biskupa :-)

    Rozumiem ze ten ochydny zart to kapitulacja?

    > Poza tym ... jesli w tamtym kraju obywatele nie widza w tym nic
    > zlego ... to dlaczego biskup ma widziec?

    Mnie sie juz nie chce tłumaczyc dlaczego ksiadz, tudziez biskup ma
    widziec coś złego w seksie z 14 latką. Ale te ciagłe pytania o to
    sprawaiaj, ze coraz bardziej rozumiem problemy koscioła z
    przyciagnieciem wiernych...

    > Natomiast biskupowi powinien kazdy seks przeszkadzac, z doroslą
    > kobieta, z doroslym chlopem, bo takie nakazy organizacyjne ... ale
    > widac trzeba umiec wybaczac.

    Niech sie wypnie a potem wybaczy...

    > Nie realizuje odizolowania od dzieci ? No nie bardzo - ale
    > przeciez mozna wyslac z przykazaniem aby sie zajal doroslymi.

    Po co w takim razie przeniesienie?

    > Stopnie jednak trzeba jakos wystawic.
    > A jesli to nieprawdziwe pomowienie ?

    W dupie mam stopnie z religi jezeli w gre wchodzi gwałt na nieletnim.
    Nieh przysla innego ksiedza i niech porozmawia z dziecmi i na tej
    podstawie wystawi ocene.

    > Poza tym w klasie iles tam dzieci, i jakos wszystkie nie
    > zrezygnowaly, bo ksiadz im majtki sprawdza ...

    I to jest argument GODNY DEBILA!

    > No dobra - wypadki i choroby chodza po ludziach, szkola pewnie ma
    > jakies metody wypracowane.

    > Ale ksiadz oficjalnie podejrzany, czy niesprawdzone pomowienia do
    > kurii dotarly ?

    > Ale do czasu wyjasnienia ... zawiesic wszystkich funkcjonariuszy ?

    Nadajesz sie do policji!

    > Jakies tam zarzuty wczesniej zbierali i to dlugo.
    > Tak czy inaczej - komus musialo zalezec na tym, aby drogowke
    > zamknac, albo wszystkim podejrzanym policjantom zarzuty postawic
    > ... widac dla przykladu.
    > Albo grzebali, sprawa sie okazala "rozwojowa", grzebali dalej ...
    > no i padlo na wszystkich.
    > A zarzuty byly z gatunku miernych, bo za reke z lapowka nie
    > zlapali ...

    Ech Jarek, mi sie juz nie chce...

    --
    Pozdrawia... Budzik