    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <W1OeH.14454$y%5.4028@fx29.ams1>
    <5f7c89bd$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7ca986$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7cc300$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <JmsfH.532277$jbb.125584@fx44.ams1>
    <5f7f3840$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <R5agH.390433$Rb1.237977@fx35.ams1>
    <5f81a7b9$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f846f20$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Date: Tue, 13 Oct 2020 16:15:50 +0200

    dyskusyjnych:XnsAC54C78DFE121budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Masakryczną opinie masz o sukienkowych.
    >ze biskupowi w PL nie przeszkadza ze ksiadz z 14 latka seks uprawia,
    >byle poza granicami...

    Jak go wysle na misje, to jest to problem innego biskupa :-)

    Poza tym ... jesli w tamtym kraju obywatele nie widza w tym nic zlego
    ... to dlaczego biskup ma widziec?

    Natomiast biskupowi powinien kazdy seks przeszkadzac, z doroslą
    kobieta, z doroslym chlopem, bo takie nakazy organizacyjne ... ale
    widac trzeba umiec wybaczac.

    >Byle skutecznie.

    >A dobre?

    Nie realizuje odizolowania od dzieci ? No nie bardzo - ale przeciez
    mozna wyslac z przykazaniem aby sie zajal doroslymi.

    >Wez nie zartuj... Umiesz stopniować zagrozenie?

    Stopnie jednak trzeba jakos wystawic.
    A jesli to nieprawdziwe pomowienie ?

    Poza tym w klasie iles tam dzieci, i jakos wszystkie nie zrezygnowaly,
    bo ksiadz im majtki sprawdza ...

    No dobra - wypadki i choroby chodza po ludziach, szkola pewnie ma
    jakies metody wypracowane.

    >Dyskutujesz z nie moim tekstem...

    Ale ksiadz oficjalnie podejrzany, czy niesprawdzone pomowienia do
    kurii dotarly ?

    >Absurdalnego i nielogicznego prowadzenia sledztw? Nie, nie tego...

    Ale do czasu wyjasnienia ... zawiesic wszystkich funkcjonariuszy ?

    >Zapewne nie dlatego ze ktos złozył zawiadomienie ze wszyscy
    >policjanci
    >z drogówki kradna.
    >Nie sprowadzaj sprawy do absurdu.

    Jakies tam zarzuty wczesniej zbierali i to dlugo.
    Tak czy inaczej - komus musialo zalezec na tym, aby drogowke zamknac,
    albo wszystkim podejrzanym policjantom zarzuty postawic ... widac dla
    przykladu.
    Albo grzebali, sprawa sie okazala "rozwojowa", grzebali dalej ... no i
    padlo na wszystkich.
    A zarzuty byly z gatunku miernych, bo za reke z lapowka nie zlapali

    J.