  • 501. Data: 2020-10-13 21:59:56
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > No i po co gadasz z ąckim? :) Jak to leciało? Nie gadaj z głupcem bo
    > sprowadzi cię do swojego poziomu i tam pokona doświadczeniem :)
    >
    > PS. Pokićkało mi się :) sorry. Ale i J.F. też ma swoje za uszami.

    :)
    No przyznaje ze az zaniemowiłem ale ciesze sie ze sie samo wyjasniło.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 502. Data: 2020-10-13 23:33:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.10.2020 o 15:06, J.F. pisze:

    > O szantazowanie zlozonym wnioskiem?
    > No moze jest to jakis sposob ...

    Znam kobiety, które z tego żyją. Zresztą facetów też. Najpierw zaciągali
    ofiarę w dwuznaczną sytuację, czasem dokumentowali zbliżenie a potem
    była oferta, ze za określoną opłatę mogą nie zawiadomić organów. Jak się
    ofiara nie ugięła pod szantażem, to składali zawiadomienie i dawali do
    zrozumienia, że za opłatą cofnął wniosek. Teraz pozbawiono ich ich tego
    drugiego elementu. Szantaż nadal został, ale celem tych osób nie jest
    łażenie po sadach, tylko kasa. Zresztą, gdyby za często składali
    zawiadomienia, to ich wiarygodność by spadła. Oczywiście może się
    zdarzyć, że ta sama dziewczyna zostanie kilka razy w życiu zgwałcona,
    ale żeby kilka razy w tygodniu i to przez wiele tygodni z rzędu, to już
    troszkę przesada.

    > Jak dobrze zorientowana, to moze.
    > Jak niezorientowana, to uslyszy od panow policjantow "nie moze pani
    > wycofac.
    > Podtrzymuje pani zeznania, czy mamy pania oskarzyc o falszywe zeznania"
    > ... kiepski sposob ochronienia przed szantazem.

    Takich numerów nie robi nastolatka, co pierwszy raz z chłopakiem do
    łóżka poszła. Osoby, które się w to bawią nie dość, ze znają prawo, to
    mają adwokatów.

    > A jak sie poradzi, to powie, ze byla pijana i nie bardzo juz pamieta jak
    > bylo, a co jej sie wydawalo ... no bo sprawca wino postawil, taka prawda
    > Albo jeszcze powie, ze sobie porozmawiali i on ja kocha, wiec to zaden
    > gwałt :-)
    > I co - ilosc oskarzen spadla po zmianie przepisow ?

    https://statystyka.policja.pl/st/przestepstwa-ogolem
    /przestepstwa-kryminalne/zgwalcenie/122293,Zgwalceni
    e.html
    - Obowiązek wniosku o ściganie uchylono w 2014 roku. Ale na te
    statystyki nakładam się masa czynników.

    > A tu koledzy zwalaja wine na Kosciol, ustawa tez kaze wszystkim, w tym i
    > księżom zawiadamiac organy scigania po uslyszeniu wiarygodnych
    > informacji ... wiec co sie dziwic, ze slysza same niewiarygodne ...

    Wiesz, przy nieostrych granicach wiele zależy od oceniającego. Już nie
    raz tu dyskutowaliśmy na temat przestępstw seksualnych. Sprawa po prostu
    jest bardzo delikatnej materii i czasami trudno jednoznacznie
    stwierdzić, czy doszło do zgwałcenia, czy nie. Powiedzmy, że czasem są
    oczywiste przypadki. Jak ktoś w lesie dziewczynę napada i siła, albo
    bronią zmusza do seksu, no to raczej można założyć, że to zgwałcenie.
    Ale to strasznie rzadko się zdarza.

    Przeważnie jednak ofiara zna sprawcę. Lepiej lub gorzej, ale mimo
    wszystko. Idzie z nim do mieszkania lub w inne ustronne miejsce, bo seks
    w polu czy lesie jest mało przyjemny - nawet dla gwałciciela. Po za tym
    rozebranie niechcącej i przeciwdziałającej temu osoby, zwłaszcza w
    zimniejszej porze roku, nie jest wcale proste i wiele ułatwia to, ze
    ofiara choćby wierzchnią odzież zdejmie, albo wypije jakiś alkohol.
    Czasem sprawca nie ogarnia, że z tego, że ofiara chce z nim pogadać,
    albo nawet wypić kawę nie musi wcale wynikać ochota na seks.

    Wracając do tematu osób duchownych, to weźmy również pod uwagę, ze przy
    obecnej nagonce to kawa dziewczyny z księdzem na plebanii "śmierdzi" na
    odległość jakimś donosem. Czy to od jakiejś dewotki, czy koleżanki,
    która byt też posiedziała, ale akurat nie ma okazji. Problem w tym, że
    przy takiej nagonce robi się szum informacyjny. Masa zgłoszeń, a w tej
    masie nie trudno rutynowo przeoczyć to prawdziwe.

    --
    Robert Tomasik

  • 503. Data: 2020-10-13 23:44:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.10.2020 o 16:15, J.F. pisze:

    > Jak go wysle na misje, to jest to problem innego biskupa :-)

    Albo i nie jest problem, jeśli w danym kraju takie kontakty są prawnie i
    kulturowo dopuszczalne. Nie patrzmy na cały świat przez pryzmat naszych
    standardów.

    > Poza tym ... jesli w tamtym kraju obywatele nie widza w tym nic
    > zlego ... to dlaczego biskup ma widziec?

    No właśnie.

    > Natomiast biskupowi powinien kazdy seks przeszkadzac, z doroslą
    > kobieta, z doroslym chlopem, bo takie nakazy organizacyjne ... ale
    > widac trzeba umiec wybaczac.

    Wiesz, ale jest różnica pomiędzy naruszeniem jakiegoś wewnętrzne go
    prawa, a krzywdzeniem innej osoby. Po za tym ten celibat też ma jakieś
    granice rozsądku. Kawa z kobietą, to chyba jest dopuszczalna.

    > Nie realizuje odizolowania od dzieci? No nie bardzo - ale przeciez
    > mozna wyslac z przykazaniem aby sie zajal doroslymi.

    Zależy w jaki sposób zajmować.

    > Stopnie jednak trzeba jakos wystawic. A jesli to nieprawdziwe
    > pomowienie ?
    > Poza tym w klasie iles tam dzieci, i jakos wszystkie nie
    > zrezygnowaly, bo ksiadz im majtki sprawdza ...
    > No dobra - wypadki i choroby chodza po ludziach, szkola pewnie ma
    > jakies metody wypracowane.

    Raz na czas problemy podobne są w każdej szkole. Nie tylko księża są
    pomawiani.

    > Ale ksiadz oficjalnie podejrzany, czy niesprawdzone pomowienia do
    > kurii dotarly ?

    A jak dotarły, to co to zmienia. Sens miała by informacja skąd, bo takie
    osoby można przesłuchać.

    --
    Robert Tomasik

  • 504. Data: 2020-10-13 23:53:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.10.2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > Mnie sie juz nie chce tłumaczyc dlaczego ksiadz, tudziez biskup ma
    > widziec coś złego w seksie z 14 latką. Ale te ciagłe pytania o to
    > sprawaiaj, ze coraz bardziej rozumiem problemy koscioła z
    > przyciagnieciem wiernych...

    W seksie z księdzem, to raczej dość oczywiste, ze powinien. Ale w seksie
    w ogóle, to już bym tak zdecydowanie przekonany nie był. Nastolatki,
    które wpadły ze swoją sympatią w tym wieku się zdarzają, a dzieworództwo
    nie jest popularnym sposobem rozrodu.

    > Po co w takim razie przeniesienie?

    By uciszyć sprawę. Odciąć księdza od jakiejś "sympatii", gdyby to była
    prawda, że ma się ku komuś. Sprawdzić, czy przykładowo ta sama "ofiara"
    nie zacznie donosić na kolejnego księdza, albo czy na tej innej parafii
    na tego samego księdza skarg nie będzie. Księża na jednej parafii dłużej
    pracujący ze sobą mogą mieć jakiś "układ", który rozbije takie
    przeniesienie. Wbrew pozorom sporo sensu w takim działaniu.

    --
    Robert Tomasik

  • 505. Data: 2020-10-13 23:56:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Biedny biskup... nie wie co robią jego owieczki. Tyle sarkazmu a
    > konkretnie to biskup nie jest od dowiadywania. Od tego są policja i
    > prokuratura a rola biskupa ma polegać na zgłoszeniu podejrzenia,
    > dokładnie tak jak każdego obywatela.

    Zgadzam się z Tobą. Jak ktoś powie Ci przy wódce, ze Twój kolega
    zachłannie na dzieci patrzy, to polecisz z tą rewelacją do prokuratury?

    --
    Robert Tomasik

  • 506. Data: 2020-10-14 00:42:04
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Zgadzam się z Tobą. Jak ktoś powie Ci przy wódce, ze Twój kolega
    > zachłannie na dzieci patrzy, to polecisz z tą rewelacją do
    > prokuratury?

    Natychmiast! ;-)

    --
    A. Filip

  • 507. Data: 2020-10-14 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Nastolatki, które wpadły ze swoją sympatią w tym wieku się
    > zdarzają, a dzieworództwo nie jest popularnym sposobem rozrodu.

    Poprzednie razy nie pomogły wiec sprobuje inaczej - rozmydlanie tematu
    gwałtów dorosłych facetów z nastolatkami poprzez porownywanie ch z
    seksem dwóch nastolatków jest tak obrzydliwe ze chce mi sie rzygac.

> [...]
    > Księża na jednej parafii dłużej pracujący ze sobą mogą mieć jakiś
    > "układ", który rozbije takie przeniesienie. Wbrew pozorom sporo

    Zgodziłbym sie gdyby to rzeczywiscie był fragment badania przypadku a
    nie metoda na załatwienie sprawy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 508. Data: 2020-10-14 07:30:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]
    > gwałtów dorosłych facetów z nastolatkami poprzez porownywanie ch z
    > seksem dwóch nastolatków jest tak obrzydliwe ze chce mi sie rzygac.

    No to bądź konsekwentny, opierdol twórców kodeksu karnego RP3
    za konstrukcje KK-200. Jest tam coś *wprost*o wieku starszego
    partnera?

    > Zgodziłbym sie gdyby to rzeczywiscie był fragment badania przypadku a
    > nie metoda na załatwienie sprawy.

    A sądzisz tak bo działasz w oparciu od domniemanie winy?
    Owszem, możesz+ mieć rację ale na potrzeby dyskusji "nie prawnej".
    Na poziomie wymogów dowodowych postępowania karnego przestawiłeś
    "wyznanie wiary za ogólną sugestią" (w takiej formie).

    --
    A. Filip

  • 509. Data: 2020-10-14 10:49:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 13-10-2020 o 20:08, Shrek pisze:

    > Uwaga na nisko latające kwantyfikatory. Ja na przykład nie mam
    > wyobrażenia boga.

    hmm, ale jakby brak istnienia, też jest jakimś wyobrażeniem, tak jak
    zbiór pusty też jest zbiorem :P

    --
    http://zrzeda.pl

  • 510. Data: 2020-10-14 10:54:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Oct 2020 10:49:15 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > hmm, ale jakby brak istnienia, też jest jakimś wyobrażeniem, tak jak
    > zbiór pusty też jest zbiorem :P

    Brak wiary w istnienie boga jest wiarą w jego nieistnienie? :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-