  • 1. Data: 2004-09-29 16:36:45
    Temat: Zameldowanie bez tytulu prawnego
    Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    Temat wałkowany, ale chciałbym podsumować moje przemyślenia i to co
    znalazłem. Praktyka jest taka, że wymagają tytułu prawnego do lokalu,
    jednak na gruncie orzecznictwa (wyroku TK sygn. akt K 20/01 oraz wyroku
    NSA sygn. akt V SA 2425/02) nie znajduje to uzasadnienia.
    Dlatego też złoże wniosek o zameldowanie mnie pod danym adresem. W piśmie
    napiszę, że pouczony o odp. karnej za składanie fałszywych oświadczeń
    oświadczam że w danym miejscu przebywam z zamiarem stałego pobytu.
    Powołam się również na ww. wyroki.
    Czy macie jeszcze jakieś pomysły?

    Pozdrawiam

    PS. Nie muszę chyba mówić, że Urzad m. Łodzi nie chce mnie zameldować -
    więc wyślę wniosek pisemny.

    --
    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Litosc jest jednak uczuciem zbednym tam, gdzie przemawia Historia.
    (Cz.Milosz, "Zniewolony umysl")

    www.ekonomia.ho.pl

  • 2. Data: 2004-09-29 16:46:13
    Temat: Re: Zameldowanie bez tytulu prawnego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel Baranowski" <b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns9573BD8702342pbaranowskipocztaone@213.180.12
    8.20...

    Wyłudzenie poświadczenia nieprawdy?

  • 3. Data: 2004-09-29 17:32:37
    Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal
    <cjeqvv$qmn$1@inews.gazeta.pl>:

    >Wyludzenie poświadczenia nieprawdy?

    a do czego to odnosisz i dlaczego takie wnioski wysnuwasz?

    Pozdr

  • 4. Data: 2004-09-29 17:33:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel Baranowski" <b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns9573C6FD42E1Epbaranowskipocztaone@213.180.12
    8.20...

    > a do czego to odnosisz i dlaczego takie wnioski wysnuwasz?

    Wyłudził od urzędu poświadczenie nieprawdy co do miejsca pobytu.

  • 5. Data: 2004-09-29 17:35:15
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Pawel Baranowski wrote:

> [...]
    > napiszę, że pouczony o odp. karnej za składanie fałszywych oświadczeń
    > oświadczam że w danym miejscu przebywam z zamiarem stałego pobytu.

    Tyle że trochę przepisy się zmieniły...
    Ty tytułu prawnego wykazywać nie musisz, ale konieczne jest
    potwierdzenie Twojego przebywania w tym lokalu przez osobę taki tytuł
    posiadającą. Na jedno wychodzi...
    Choć jeśli taka osoba odmawia, to jak najbardziej możesz próbować
    zameldować się bez tego.

    KG

  • 6. Data: 2004-09-29 17:37:08
    Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisal <cjermn$pqk$1@news.onet.pl>:

    >Tyle ze troche przepisy sie zmienily...
    >Ty tytulu prawnego wykazywac nie musisz, ale konieczne jest
    >potwierdzenie Twojego przebywania w tym lokalu przez osobe taki tytul
    >posiadającą. Na jedno wychodzi...
    >Choc jeśli taka osoba odmawia, to jak najbardziej mozesz próbowac
    >zameldowac sie bez tego.

    nie ma takiej osoby - ciocia zmarła, a ja jestem spadkobiercą (aczkolwiek
    nie mam jeszcze post. o nabyciu spadku)
    zaczynam pracę niebawem i chcę już podać nowy adres, żeby potem pracodawca
    nie musiał wszystkiego zmieniać w ZUS, US i aktach prac.

    Pozdrawia,

  • 7. Data: 2004-09-29 17:45:56
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Pawel Baranowski wrote:
    > nie ma takiej osoby - ciocia zmarła, a ja jestem spadkobiercą (aczkolwiek
    > nie mam jeszcze post. o nabyciu spadku)

    Podejrzewam, że szybciej uzsykasz postanowienie o nabyciu spadku (jeśli
    to proste dziedziczenie ustawowe) niz decyzję o zameldowaniu ;)

    KG

  • 8. Data: 2004-09-29 18:10:16
    Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisal <cjesam$bvd$4@news.onet.pl>:

    >Podejrzewam, ze szybciej uzsykasz postanowienie o nabyciu spadku (jeśli
    >to proste dziedziczenie ustawowe) niz decyzje o zameldowaniu ;)

    testament notarialny, ale wiesz w tej chwili już się zawziąłem i wola
    walki zwycięży zdrowy rozsądek :)

  • 9. Data: 2004-09-29 18:16:56
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Jeśli masz klucze i tam przebywasz, jesteś faktycznym posiadaczem.
    JaC

  • 10. Data: 2004-09-29 18:57:15
    Temat: Odp: Zameldowanie bez tytulu prawnego
    Od: "NEW" <n...@w...pl>

    Użytkownik 666 <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cjetio$e4u$...@s...interia.pl...
    > Jeśli masz klucze i tam przebywasz, jesteś faktycznym posiadaczem.
    > JaC

    Ale to zaden tytul prawny tylko stan faktyczny, coprawda uzasadnijacy
    domniemanie pos. samoistnego
    a dalej domniemanie prawa wlasnosci, ale bez papieru dla urzedasow..

    pzdr
    mdr