  • 11. Data: 2004-09-29 20:10:27
    Temat: Re: Odp: Zameldowanie bez tytulu prawnego
    Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    "NEW" <n...@w...pl> napisal <cjf0ib$3n4$1@news.onet.pl>:

    >U?ytkownik 666 <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    >napisa?:cjetio$e4u$...@s...interia.pl...
    >
    >Ale to zaden tytul prawny tylko stan faktyczny, coprawda uzasadnijacy
    >domniemanie pos. samoistnego
    >a dalej domniemanie prawa wlasnosci, ale bez papieru dla urzedasow..

    tyle, że przy zameldowaniu liczy się STAN FAKTYCZNY (na szczęście)

    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Litosc jest jednak uczuciem zbednym tam, gdzie przemawia Historia.
    (Cz.Milosz, "Zniewolony umysl")

    www.ekonomia.ho.pl

  • 12. Data: 2004-09-29 22:41:47
    Temat: Re: Zameldowanie bez tytulu prawnego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 Sep 2004, kam wrote:

    > + Pawel Baranowski wrote:
    > +
    > + > Temat wałkowany, ale chciałbym podsumować moje przemyślenia i to co
    > + > znalazłem. Praktyka jest taka, że wymagają tytułu prawnego do lokalu,
    > + > jednak na gruncie orzecznictwa (wyroku TK sygn. akt K 20/01 oraz wyroku NSA
    > + > sygn. akt V SA 2425/02) nie znajduje to uzasadnienia.
    [...]
    > + Tyle że trochę przepisy się zmieniły...

    Wrrr... znaczy - po wyroku TK ?? Ktoś śmiał "cofnąć" ów wyrok ? :)

    > + Ty tytułu prawnego wykazywać nie musisz, ale konieczne jest potwierdzenie
    > + Twojego przebywania w tym lokalu przez osobę taki tytuł posiadającą.

    Nie chcę zasypać grupy listą linków - zapodaj może googlowi
    pytanie "w tym temacie" :]
    NIE-PRAW-DA !
    Na większości stron UM/UG jest informacja że "zgodnie z rozp. [...]
    wymagana jest zgoda właściciela", ale PONIEWAŻ był wyrok TK - to
    "w razie niedostarczenia zgody właściciela" każą dołączyć oświadczenie.
    I urząd ma zrobić "dowód z autopsji" że zgłaszający się tam mieszka.

    Nazywają toto najczęściej "zameldowaniem w trybie administracyjnym":
    http://www.gniezno.home.pl/index.php?p_portal_pokaz=
    strony&p_strony_idname=1070415973

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-09-30 01:28:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cjert6$1at$1@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Pawel Baranowski" <b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl> napisał w
    > wiadomości news:Xns9573C6FD42E1Epbaranowskipocztaone@213.180.12
    8.20...
    > Wyłudził od urzędu poświadczenie nieprawdy co do miejsca pobytu.

    Przeciez on tam przebywa.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2004-09-30 07:48:52
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Wrrr... znaczy - po wyroku TK ?? Ktoś śmiał "cofnąć" ów wyrok ? :)

    zdaje się, że od maja

    > Nie chcę zasypać grupy listą linków - zapodaj może googlowi
    > pytanie "w tym temacie" :]
    > NIE-PRAW-DA !

    sięgnij moze do _aktualnego_ tekstu ustawy o ewidencji ludności

> [...]
    > I urząd ma zrobić "dowód z autopsji" że zgłaszający się tam mieszka.
    >
    > Nazywają toto najczęściej "zameldowaniem w trybie administracyjnym":

    A to tak, ale powyżej mowa o 'zwykłym' zameldowaniu

    KG

  • 15. Data: 2004-09-30 08:03:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:3gnfjc.rlb.ln@ziutka.router...

    > Przeciez on tam przebywa.

    Jeśli przebywa, to nie ma sprawy. Z postu inicjującego to nie wynikało, a
    wcześniej dyskusja toczyła się wokół zameldowania w miejscu, gdzie nie
    mieszkam i się zagalopowałem.

  • 16. Data: 2004-10-01 06:45:53
    Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisal
    <P...@A...portezja
    n.zabrze.pl>:

    > Nie chce zasypac grupy listą linków - zapodaj moze googlowi
    >pytanie "w tym temacie" :]
    > NIE-PRAW-DA !
    > Na wiekszości stron UM/UG jest informacja ze "zgodnie z rozp. [...]
    >wymagana jest zgoda wlaściciela", ale PONIEWAZ byl wyrok TK - to
    >"w razie niedostarczenia zgody wlaściciela" kazą dolączyc oświadczenie.
    > I urząd ma zrobic "dowód z autopsji" ze zglaszający sie tam mieszka.
    >
    > Nazywają toto najcześciej "zameldowaniem w trybie administracyjnym":
> [...]
    dzięki wszystkim za informacje. skoro nie macie większych uwag co do
    mojego pomysłu to wysyłam to do Urzędu...

  • 17. Data: 2004-10-01 16:41:12
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Pawel Baranowski wrote:
    > dzięki wszystkim za informacje. skoro nie macie większych uwag co do
    > mojego pomysłu to wysyłam to do Urzędu...

    naklej znaczek za 5 (?) zł...

    KG

  • 18. Data: 2004-10-01 17:09:23
    Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisal <cjk194$68s$2@news.onet.pl>:

    >naklej znaczek za 5 (?) z?...

    nakleiłem za 6,50 bo były 3 załączniki :)
    dzięki za przypomnienie (chociaż o tej godzinie już było wysłane)