    From: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zameldowanie bez tytulu prawnego
    Date: 29 Sep 2004 17:37:08 GMT
    Sender: p...@p...onet.pl@staticline1576.toya.net.pl

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisal <cjermn$pqk$1@news.onet.pl>:

    >Tyle ze troche przepisy sie zmienily...
    >Ty tytulu prawnego wykazywac nie musisz, ale konieczne jest
    >potwierdzenie Twojego przebywania w tym lokalu przez osobe taki tytul
    >posiadającą. Na jedno wychodzi...
    >Choc jeśli taka osoba odmawia, to jak najbardziej mozesz próbowac
    >zameldowac sie bez tego.

    nie ma takiej osoby - ciocia zmarła, a ja jestem spadkobiercą (aczkolwiek
    nie mam jeszcze post. o nabyciu spadku)
    zaczynam pracę niebawem i chcę już podać nowy adres, żeby potem pracodawca
    nie musiał wszystkiego zmieniać w ZUS, US i aktach prac.

    Pozdrawia,

    --
    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Litosc jest jednak uczuciem zbednym tam, gdzie przemawia Historia.
    (Cz.Milosz, "Zniewolony umysl")

    www.ekonomia.ho.pl