    From: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zameldowanie bez tytulu prawnego
    Date: 29 Sep 2004 16:36:45 GMT
    Sender: p...@p...onet.pl@staticline1576.toya.net.pl

    Temat wałkowany, ale chciałbym podsumować moje przemyślenia i to co
    znalazłem. Praktyka jest taka, że wymagają tytułu prawnego do lokalu,
    jednak na gruncie orzecznictwa (wyroku TK sygn. akt K 20/01 oraz wyroku
    NSA sygn. akt V SA 2425/02) nie znajduje to uzasadnienia.
    Dlatego też złoże wniosek o zameldowanie mnie pod danym adresem. W piśmie
    napiszę, że pouczony o odp. karnej za składanie fałszywych oświadczeń
    oświadczam że w danym miejscu przebywam z zamiarem stałego pobytu.
    Powołam się również na ww. wyroki.
    Czy macie jeszcze jakieś pomysły?

    Pozdrawiam

    PS. Nie muszę chyba mówić, że Urzad m. Łodzi nie chce mnie zameldować -
    więc wyślę wniosek pisemny.

    --
    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Litosc jest jednak uczuciem zbednym tam, gdzie przemawia Historia.
    (Cz.Milosz, "Zniewolony umysl")

    www.ekonomia.ho.pl