  • 1. Data: 2004-09-29 16:36:24
    Temat: Czy tak mozna?
    Od: "news.tpi.pl" <a...@i...pl>

    Mam taka sytuacje. Zakladajmy ze udostepniam jakis dysk w sieci LAN z
    pełnymi prawami dostępu, czyli ten kto się z nim połączy może dodawać,
    zmieniać i kasować pliki. Czy jesli jakas osoba dostanie sie na ten dysk
    poprzez siec LAN i wejdzie do moich prywatnych dokumentów i zalozmy je
    skopiuje czy cos innego, czy może na takiej podstawie mnie o cos oskarzyc?
    Np o cos co bylo w danym pliku. Czy ma jakies prawo do wykorzystania tych
    informacji?

    Czekam i dziekuje ze odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-09-29 16:37:54
    Od: "news.tpi.pl" <a...@i...pl>

    Ale konkretnie mam na mysli takie cos, ze jak skopiuje jakis plik to moze
    dowolnie zmienic jego zawartość lub ona może mi cos wgrac a pozniej
    powiedziec ze to moje. Chodzi o legalny dostep. Jak sie takie cos udowadnia?

  • 3. Data: 2004-09-29 17:46:28
    Temat: Re: Czy tak mozna?
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > powiedziec ze to moje. Chodzi o legalny dostep. Jak sie takie cos udowadnia?

    trzeba byc "zdolnym" lub lasym, zeby udostepniac swoje zasoby w LANie.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2004-09-30 10:13:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > dowolnie zmienic jego zawartość lub ona może mi cos wgrac a pozniej
    > powiedziec ze to moje. Chodzi o legalny dostep. Jak sie takie cos

    logi

    P.